Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @nen wat klote dat je ongi bent geworden. dikke knuffel voor jou
    @ster ja daar hebben we genoeg foto's van maar heb ook allemaal andere gepakt van carnaval en feestjes en wsillekeurige foto's

@mum lekker een weekendje weg, wanneer gaan jullie?
    vind je het niet appart dat je binnen nu en een paar dagen je kleintje in je armen hebt.

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey meiden,

Kom weer even gedag zeggen.

Mum: Nog niet bevallen... balen zeg. Ik duim voor je meis dat die kleine snel mag komen want dit is nix he!!!

Kim: Verwen jezelf maar lekker hoor met een pizza! :)

Sterretje: Wat lekker zeg dat je zo goed hebt geslapen.

Ik moest er vanacht om 2 uur uit voor de kleine en toen om 6uur weer. Daarna heeft hij nog geslapen tot 9uur... dus kon ik ook nog even.
    Toen ik me klaar had gemaakt om met hem naar buiten te gaan lag hij alweer te knipperen met z'n oogjes dus heb hem maar op bed gelegd. hihihi :D De lieverd! En nu slaapt hij nog steeds... Hij zal strakjes wel wakker worden.

Dus ik ga nog maar even snel wat doen.

Dikke knuffel voor allemaal
    Ik heb al sinds gister mega hoofdpijn, echt heel erg vervelend. Nu zijn ze hier voor ook nog eens aan het slijpen of zo. Auw kop! hihihi :D

Straks gaat Daan zijn nieuwe auto ophalen, zo'n grote Amerikaanse pick-up.

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Mecha: Jeetje zwangerschapsichias.... Balen meis. Hopelijk helpt de fysio. Succes!
    Je verzint vast een prachtige naam voor je dochtertje.

@ Nen: balen dat je ongesteld bent geworden. Ik duim voor je meis... En ik zal heel veel ei-dansjes doen voor je!

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mecha haha je hebt gelukkig nog ff voor die naam, ik had er ook een en toen ben ik ook weer gaan twijfelen en nu is het een hele andere naam geworden
    wat klote van je ichias ik weet hoe vervelend het is, had het zelf ook tot week 24 en toen was het over. ze zeggen ook dat het daarna meestal verdwijnt.
    maar toen kreeg ik last van mijn bekken :(

@ster ik weet het niet. toen ik aan de ctg lag en ik had harde buiken toen deed de hartslag van de kleine het gewoon goed en tijdens de bevalling ook. maar heb ook gehoord dat er babytjes stress van krijgen en het moeilijk hebben maar dat weet je alleen als je een ctg laat maken.
    maar zolang je hem goed voelt regelmatig dan zal het toch wel goed zijn
    ik had de laatste weken ook zo sterk het gevoel van, wat als er nu nog iets mis gaat. of mensen maken fouten. ik maakte mezelf helemaal gek.
    maar is allemaal goed gekomen gelukkig :D en nog ff en jullie hebben ook je kereltje in je armen
    ookal lijkt het nu nog ver weg maar geloof me het is echt dichterbij dan je denkt.
    ik bleef de avond van de bevalling maar tegen iedereen roepen als ze vroegen wanneer komt tie?? ik hoop nu ter plekke (op het vrijthof haha) en in mijn achterhoofd echt zo van.. zal nog wel heel lang duren jammer genoeg. en dezelfde nacht kwam hij :D dus het kan zomaar

@mum ja hij vind het wel jammer omdat ayden zo snelt groeit maar ja het is ook weer even lekker om wat extra centjes te verdienen.

heb mtv opstaan, ligt het aan mij of heeft die beyonce een gebrek aan creativiteit en orginalieit want geloof dat alle clips wel zo'n beetje op elkaar lijken, overal staat zij met 2 achtergrondzangeressen in zo'n baletpakje en de zelfde dans met wat kleine wijzegingen. vind het echt 3 keer niks. en ze was altijd zo orgineel

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum ja heb vorige week 2 keer een ctg gehad, vrijdag was er niets te zijn aan zijn hartslag
    Maar de 2de ctg daalde of steeg zijn hartslag wel steeds daarbij, maar ze hebben er verder niets bijgezegd, dus weet niet of dat is wat je bedoelt?

@debby fijn da tje vanmorgen toch nog lekker door hebt kunnen slapen dan meis, dat moet lekker zijn na er 2 keer uit te moeten snachts!
    Balen van je hoofdpijn zeg!

6. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    knuffel voor nen!

zo hier lekker broodje geznd op! mmm
    en ben verslaafd aan roze fernandes en shandy oeps!

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Pgg: idd heel tof van je schoonouders zeg! gelukkig hoef jij nu niet te bevallen
    met al dat gras inkuilen en de mais eraf halen enzo... of hebben jullie dat niet?
    @ Kim: Kan het mezelf nog steeds niet voorstellen haha...
    heb je ff gepb-t :)

@ Debby: Ha meid, nee dat wachten is idd niks! wens het ook echt niemand toe!
    hoop dat onze uk zich nog snel spontaan laat zien!
    balen van je hoofdpijn! dan gaan ze idd altijd ineens herrie maken om je heen!
    alsof ze het ruiken!

8. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @debby hoi meid, vervelend dat je hoofdpijn hebt. en toe maar een pick up haha. hoe komen jullie daarbij om zoiets aan te schaffen?
    wat dacht je, baby, hond dus heb een grote auto nodig hihi :D

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kim ja zo is het precies, maak me gewoon om alles zorgen op het moment
    Vanaf het moment dat hij vorige week al rustiger is, heb 2 keer een ctg gehad en een echo, en daar deed hij het gewoon goed op, dus moet er van uit gaan dat het goed blijf gaan
    Zolang ik hem elke dag 3 keer voel is het goed zij de gyn dus ja daar ga ik maar vanuit dan
    maar als ik dan voel hoe pijn ik soms heb, denk ik dat moet dat kleine mannetje toch ook niet allemaal doorstaan zeker?
    Hoop ook zo dat hij snel geboren mag worden, achteraf zeg ik straks ook vast dat het snel gegaan is maar nu duren de dagen zo lang!
    Ik probeer er niet op te hopen dat het vandaag mag gebeuren, maar onbewuist denk je er toch heel vaak aan elke dag
    Wil hem gewoon veilig bij me hebben, nu gaat alles goed met hem, en dat moet gewoon zo blijven en dan kan hij naar mijn idee maar het beste gewoon nu geboren worden, hij kan prima overleven nu buiten mijn buik
    Maar ja zo makkelijk gaat dat niet
    Moet me gewoon rustig houden en niet afwachten, maar ja dat is lastig helaas

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: ja idd, je vader zal versteld staan hoe hard Ayden gegroeid is in die
    periode straks! maar idd, lekker wat extra centjes! gelukkig is het daar niet zo gevaarlijk!
    Ik vind beyonce ook maar niks...
    mogen wij die andere naam die jullie in gedachten hadden weten of hou je die voor
    jullie zelf voor een eventuele 2e zoon?

@ Sterretje: ja dat bedoel ik eigenlijk... maar dan kunnen ze in het ziekenhuis zeggen
    of hij er last van heeft of niet!

@ Knarboor: Foei!! Shandy mag niet hé :p

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kim: Hahaha zoiets... nee Daan gaat hem gebruiken als werkbusje. Z'n caddy ruilt hij in. Hij heeft een beetje grootheidswaanzin. Zelf is hij niet zo groot maar hij wilt wel alles heel groot.... Auto, vriendin, enz enz... hahaha :D

@ Mum: Het lijkt inderdaad of ze het ruiken. :( hihihi :D Ze zijn nu even pauze houden denk ik. Ohhh toch niet... ze beginnen alweer.
    Ik hoop echt dat jullie kleine straks ineens denkt nu is het genoeg en je vanacht bevalt van een gezond beebje. Ik gun het je zo.

@ Knarboor: Roze fernandes toe maar... is het glazuur al van je tanden gesprongen. hihihi :p

12. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum ik had eerst mees in mijn hoofd en sam maar sam vile al heel snel af omdat het gewoon een te populaire naam is. maar bij mees hadden we weer dat frank er mayson van wou maken. hihi :D
    maar ga hem ook niet gebruiken als ik ooit nog een zoon zou krijgen

@sterretje snap je helemaal en zelfs als ze er zijn dan maak je je nog zorgen.. ik hing boven zijn bedje elke keer om te kijken of die nog wel ademde.. dat is echt verschrikkelijk die angst maar gelukkig is het bij mij wat gezakt en heb ik weer wat rust gevonden want had er veel last van de eerste 2 weken. en nu wil ik hem nog steeds zo dicht mogelijk bij me hebben. en dat doe ik ook gewoon. vind da tik meot doen waar ik me het fijnst bij voel als ik me aan andermans normen ga houden dan word ik daar niet gelukkiger van. maar wil wel dat ik binnekort er klaar voor ben om hem overdag naar boven te doen en dan over een tijdje naar zijn eigen kamer, maar meot er nu nog even niet aan denken. en dan ben i kweer bang dat ik het misschien verkeerd doe. snap je... erg vermoeiend dus hihi :D maar hij is een super leif en tevreden kindje dus tot nu toe gaat het allemaal goed. als hij met zijn 3 jaar nog bij ons in bed zou slapen ga ik mezelf is achter me oren krabben haha

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: Thnx meid voor het hopen...

@ Kim: Dat zijn idd hele andere namen als Ayden! hihi... wel leuk maar idd ook
    populaire namen!

ik ga even de witte was er in gooien, is die ook weer schoon!

tot zo!

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Even van me afschrijven hoor dames, ben zoooo boos :x

Vandaag moesten we prikken.
    Dus ik vraag aan de prikdame of we ook testosteron konden prikken, want dat staat niet op de prikkaart.
    Ja dat kan, moesten we alleen even de dokter bellen zodat zij kon doorgeven dat testosteron getest moet worden.
    Meteen een extra buisje geprikt ervoor.

Dus ik bel naar de dokter tijdens telefonisch spreekuur (dan krijg je normaal de dokter)
    Krijg ik de assistente, juist, weer die dombo!
    Ik leg het uit en ze zou het gaan overleggen met de dokter.

Krijg ik net een telefoontje van mn schoonzus, dat de dokter haar had gebeld.
    Nou jaaaaaa zeg :$
    Dus ik bel meteen de dokter weer om verhaal te halen.
    Krijg natuurlijk weer die domme koe aan de lijn.
    Ja zegt ze, dan moet je je gegevens goed doorgeven.
    Pardon? :x
    Mn schoonzus woont toch zeker niet bij ons of wel?
    Hoevaak moet ik mn gegevens doorgeven dan?
    En waarom haar bellen als MIJN telefoonnummer bij mij staat?
    Maar het was toch mn eigen schuld zei ze.

En toen waarvoor ze belde...
    De dokter vond het niet nodig om testosteron te laten testen, want het was al getest en toen was het goed.
    Ja, dat weet ik, maar we wilden alles nogmaals laten testen.
    Zegt ze, ja maar het is goed, dus dat hoeft niet.
    Hoe weet de dokter nou dat het NU goed is?
    Ja zegt ze, dan moet je vanmiddag maar in het telefonisch spreekuur bellen als je het er niet mee eens bent.
    Hallooooo, daar belde ik vanmorgen toch ook voor of niet dan!

Al 2 jaar lang houden wij met veel moeite dit alles geheim.
    En dan zou zo'n domme koe alles verpesten omdat zij der werk niet goed doet.
    Echt, ik heb het hele scheldwoordenboek van voren naar achteren opgenoemd geloof ik.
    Ben zoooo kwaad :x

En dan mag ik straks wéér de dokter gaan bellen.
    Ik wil gewoon dat zn testosteron nogmaals wordt getest.
    Het bloed is al afgenomen en klaar voor verzenden.
    Als het op het lijstje had gestaan had ze het aangekruisd.
    Waarom dan zo moeilijk doen :(
    Ze hoeft het toch zeker niet zelf te betalen of wel?

Als ze gaat zeggen, maar het is goed, want dat was het de vorige keer ook.
    Dan ga ik vragen waarom we dan wel zn FSH en zn zaad nogmaals mogen testen.
    Dat hebben we toch ook al getest?
    We kijken nu toch ook of dat veranderd is?

Ik snap het niet hoor.
    Waarom zo moeilijk doen?
    We willen gewoon zn FSH, zn testosteron en zn zaad nogmaals getest hebben zodat we het op ons eigen tempo kunnen gaan afsluiten.
    Voor hun geen moeite, voor ons heel belangrijk.
    Doe het dan toch gewoon.

Sorry voor dit enorme ego verhaal, maar het zit me echt tot over mn oren.

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

had al gereageerd voordat je dit stuurde ;)

16. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @dreamer jeetje meid wat klote. weet je zus nou ook waar het over ging? of hebben jullie het nog geheim kunnen houde. misschein gewoon een klacht indienen en die bimbo op haar plaats zetten. pfff zit je net op te wachten en niks sorry zeggen tegen ons je mag zoveel je verhaal kwijt als jij wil.

@debby haha grootheidswaanzin ja dat kun je wel zeggen dan. maar hij heeft niet een heeelee grote hond he :D wel een grote baby al :D

@mum ja idd populair en ayden komt helemaal niet veel voor
    ik heb trouwens ook nog een wasje erin zitten nu je het zegt

17. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ dreamer jeetje meid dat is echt heel heftig :s ik snap ook niet waarom mensen altijd zo moeilijk moeten doen :( sterkte voor jou en je hubbie

@ ischias .. ja ik hoop dat het overgaat inderdaad loop er nu al 9 weken mee en word alleen maar erger bah!! maar goed fysio is een begin :D

18. @ oma wat vreselijk zeg. Wat zei je schoonzus?
    Benieuwd of je de dokter zo aan de lijn krijgt. Zeg hem maar goed de waarheid.

@ all hallo!!!

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @dreamer, jeetje meis, wat een koei daar zeg, ongelooflijk gewoon!
    Niet normaal meer hoe stom zeg!
    Hoe reageerde je schoonzus, wist ze waar het verder over ging?
    Of heb ej dat nog een beetje achterwege kunnen laten?

Als je de dokter vanmiddag aan de lijn hebt gehad, kunnen ze dan in het ziekenhuis ook het testeron nog meetesten?

Dikke knuffel meis, ik snap dat je ongelooflijk boos bent, dit is ook niet normaal!
    Ik zou er ook wat tegen je ha van zeggen hoor, dat dit echt niet kan zo!

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @ryanne hoi meis!

@kim kan me voorstellen dat je nu ook angstig bent nog hoor, volgens mij blijven moeders dat altijd wel!
    En gewoon doen wat jij goed vind hoor, jij moet je er goed bij voelen dus dan is het prima zo toch!

@mum oh ja die was moest je ook nog doen he haha
    Weet je al hoe laat de vk vanmiddag komt'?

Deel Deze Pagina