Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @nen
    Balen zeg meid !! dikke knuffel voor jou!
    @kim
    Ja ik heb ook zantac voor Chanell..Super goed spul!
    Chanell die krijgt 2x daags 1.5ml..Hoeveel krijgt ayden?
    @dreamer
    Wat een schaap zeg dat mens!!! Ik snap echt wel dat je daar kwaad om bent zeg..! ZOu ze dit ook heel duidelijk maken..maar dat doe je vast ook wel ;)
    Echt wat een debielen zeg daaro..Zulke fouten kun je gewoon niet maken..Ze hebben beroepsgeheim..weet je al wat ze tegen je schoonzus hebt gezegt?
    En dan ook nog jou op de schuld geven!! Nou jaaa zeg!!!..
    @blondoniempje
    Welkom hier!!
    Hoelang ben je al bij je vriend dan? Ben niet nieuwschierig ofzo haha...

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ben er even weg van, vk komt er nu aan...

tot straks!

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Mum: en het is helemaal goedgekomen hoor :p
    Ik was 47 cm bij geboorte en ben er nog 135 bijgegroeid :p
    En emmertje gewoon meenemen.
    Is idd in de auto al veel prettiger en in het ziekenhuis zijn ze het wel gewend.

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Succes Mum!
    Hoop dat ze nu wel goed kan strippen meis.

*danst een bevallingsdansje voor Mum*
    *duim duim duim*

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum succes meis hoop dat er deze keer goed gestript kan worden en je eindelijk je kleintje mag gaan zien!

@emma goed joh al weer op de fiets weggeweest, die conditie komt vanzelf wel teug hoor1
    enne zodra de kleine zijn hoofdje rechtop kan houden, kan hij in de baby bjorn hoor!

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ mum succes meid

@ Emma hoi hoi vond je het ook raar om opeens weer alleen weg te zijn

@ dreamer dat heb ik laaste paar weken ook vaker gehoord met een i, ik was vorige week nog aan het denken
    of we het misschien niet ook met een i hadden moeten doen omdat heel veel mensen yden zeggen en niet Eden zeggen

7. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Dreamer: Pff wat is dat voor zever dat je maar een bepaald aantal km van de praktijk mag wonen. Ja, eigenlijk kan ik er wel inkomen. Stel dat er iets is. Moet de dokter natuurlijk binnen een bepaalde tijd bij je kunnen geraken. Maar hebben jullie dan maar één praktijk in het dorp. Ik denk dat er hier een stuk of 4 praktijken zijn in ons dorp. En tis helemaal geen groot dorp.
    En idd, tgeeft heel wat meer zekerheid nu :D Hihi. Ik zou er ontzettend hard van schrikken als ik niet zou slagen voor mijn stage. Dus eigenlijk ga ik er al vanuit dat ik 100% zeker afstudeer. Maar eigenlijk ben je nooit zeker hé. Er kan nog zoveel gebeuren. Laten we hopen van niet :)

@Mum: Hopelijk haalt het strippen nu wel iets uit! En doet het niet te veel pijn.

@Kim: Ik moet toegeven dat als ik de naam hier lees ook altijd yden in mijn hoofd heb en niet eden. Maar dat komt ook omdat ik hem nog nooit heb gehoord. Enkel gezien, en dan geef je er toch onbewust een eigen draai aan.

8. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Kim: Ik was naar je foto's op je babysite aan het kijken. Die foto waar ayden bij die grote beer ligt, vind ik echt geweldig :D kHeb hem al een paar keer gezien, maar hij blijft goed :D
    Mooie mannetje heb je, echt waar!
    Aahja trouwens, wat zat er in het andere pak van je broertje? Heb je dat hier al gezegd? :)

Voor ik wist dat er een prinsje in mijn buik zat, keek ik altijd naar de meisjeskleren en vond ik ook dat er voor jongens helemaal niet veel leuks tussenzat. Maar nu ook weer als ik de foto's van Kim bv zie, besef ik dat dat helemaal niet waar is! Er zijn zoveel leuke jongensspullen. Ik ben nu al trots op het ventje in mijn buik :D (Schrijf ik met traantjes die in mijn ogen prikken :)) <- beetje een emodagje vandaag :D

9. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @maris ayden krijgt 1ml 2 maal daags hopelijk werkt het hier ook

@hilli het 2de cadeau was die grote beer haha
    dat je dat nog weet hihi :D
    zo zie je maar dat je zo een naam anders kan lezen he.

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kim
    Ja ik hoop het ook voor jou en ayden!
    Niks aan he dat ze last van maagzuur hebben,
    Ik weet zelf heel goed hoe het voelt..nou bij mij doet het best zeer. Kun je nagaan hoe pijn het doet bij die kleintjes..:(

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, nee ik heb een ruggeprik gehad, dat is wel een heel raar gevoel hoor. De vk noemde de dosis homeopatisch haha maar ik wou hem niet hoger want dat dove gevoel is echt raar.
    Het is wel goed om je nu al wat in de pijnstilling te verdiepen. Een ruggeprik doet geen pijn hoor, het is alleen een heel vreemd gevoel en je krijgt een infuus voor je bloeddruk en een katheter..en nog allerlei snoeren enzo.. Kijk maar es op die foto op mn hyves ;)

Nee ik ga er niet mee op de fiets hoor, veel te gevaarlijk. Maar misschien is het wel handig als ik met de bus naar
    mn moeder of zus ga.

@Dreamer, ok dat duurt nog even dus..

@kim, ja vond het best wel vreemd ja. Maar wel lekker om er weer even uit te zijn hoor. hoop dat het werkt voor zn maagzuur!

@all, Mark had deze week nog vrij gekregen, hij is dus de eerste 2 weken lekker thuis geweest . Mag ook wel want de komende weken is hij weer weg..:( 2 weken engeland en 2 weken cursus.

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kim heb gelijk ook maar ff je foto;s gekeken, was een goed idee van hilli hihi
    Wat een mooi ventje is het toch zeg, echt geweldig al die foto's!

Vond je het niet raar toen hij net geboren was dat iedereen hem ook even vast wilde houden enzo?
    Volgens mij zou ik het leifst willen dat niemand hem in het begin vast houd, alleen maar zefl lekker knuffelen :D

13. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @maris ja idd en dan houd hij zich zo groot maar je weet gewoon dat het niet leuk is.

ik ga de hondjes uitlaten met ayden in de draagdoek :D

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kim
    Ja idd..

Dat wil ik ook :p maar ik krijg de draagdoek maar niet goed..en ik snap der niks van haha..

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: Ow gelukkig dat het helemaal is goed gekomen :D
    Thnx voor het dansen en het duimen!

@ Kim: Ik denk niet dat dat wat uitgemaakt had want ik lees Aiden met een I hetzelfde
    op als Ayden met een Y snap je?
    zal even je foto's gaan kijken op de babysite!

@ Emma: Ow jij hebt een ruggeprik gehad... gelukkig doet het zetten geen pijn
    zoals jij zegt... lijkt me ook een vreemd gevoel inderdaad!
    zal zo eens kijken naar de foto!
    ow okeej gelukkig ga je niet met de BB op de fiets! ik vind dat zo eng!
    Fijn dat Mark 2 weken vrij heeft gekregen, nu weer 4 weken weg, balen zeg! komt hij
    tussendoor nog even thuis? ga jij het redden in je eentje!

Nou vk is weer weg, ze kon er wat beter bij, onstsluiting wilde ze het niet noemen maar
    ik had een kleine cm "opening" ze kon er nu met haar vingertop goed in en heeft
    me nu goed kunnen strippen!! ben benieuwd of het wat uithaalt!
    het was gelukkig minder gevoelig als van de week, maar ik voelde het nu van binnen wat beter omdat ze niet zo hoefde te duwen, het is niet pijnlijk maar lekker is ook anders!!

16. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ben ik weer. hij is in slaap gevallen in de draagdoek haha dus ligt nu in de maxicosi te slapen. daar slaapt hij echt heerlijk in
    @emma moet hij achter elkaar weg of verspreid over de komende tijd?
    vervelend dat hij in totaal 4 weken weg moet :(

@sterretje dankje :D ben ook super trots op hem. ik dacht dat ik dat raar zou vinden maar het viel me gelukkig mee. ik vond het alleen niet leuk dat hij al in mijn ouders hun armen lag na de bevalling terwijl ik nog trg moest komen van douche in het ziekenhuis. wou eigenlijk dat ze pas binnekwamen als ik klaar was en ik hun gezichten had kunnen zien maar dat krijg ik dus niet meer trg :(
    de weken daarop had ik wel af en toe zoiets van ik wil hem niet afstaan haha. dan had ik hem zo lekker in mijn armen en dan wou iemand hem vast houden en dan had ik zoiets van... ik wil zelf haha

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Nou idd al die toeters en bellen aan je lijf pffff... maar ja voor het goede doel hé :D

@ Kim: Wat een mooi mannetje is Ayden toch ook hé... hij is ook zo lekker wakker op de foto's :D

18. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Mum: Jeej, dan heeft de vorige keer strippen toch een klein beetje gedaan. Een kleine cm noem ik toch wel ontsluiting hoor ;)
    Ik hoop het zo voor je dat het nu doorzet. Ik ben zo benieuwd naar wat er in jouw buik zit. Als ik al zo benieuwd ben, wat moeten jullie dan wel niet voelen? :D

19. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ bevallen dames hebben jullie gelijk je ouders gebeld of nog even samen van het moment genoten? lijkt me idd niet leuk om na de douche binnen te komen net als bij kim maar als je gebeld heb is het ok zo gek om te zeggen kom over een uur maar ;)

zo hier staat een geurige appeltaart in de oven mm nemen we morgen mee naar drenhte pff 2,5 uur in auto zitte

20. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum ik ben benieuwd of het nu nog meer los heeft gemaakt. ik hoop het
    hij is idd nu een stuk wakkerder, maar dat merk je ook. nu is dat echte kleine baby er alweer vanaf.

@maris ik heb op youtube filmpjes gevonden van de tricot slen en daar doet een belgische vrouw het allemaal voor. :D erg handig

@knarboor, laat je een stukje voor me achter :D

hier trouwens een foto van hoe donker mijn haar nu is
    http://beebjeborsboom.beebiesite.nl/fotos/fotoboek/61020/61020-5541196.jpg
    en eentje met ayden in de draagdoek
    http://beebjeborsboom.beebiesite.nl/fotos/fotoboek/61020/61020-5541197.jpg

Deel Deze Pagina