hoi allemaal.. @dreamer: jeetje.. wat een trut.. !! echt niet leuk zeg.. houden jullie alles zo goed geheim en verpest 1 zo'n miep het.. tsss @mumtobe: ikke is niet verslaafd is gewoon leuk spel Gelukkig is het strippen nu beter gegaan.. heb het gevoel dat je vannacht gaat bevallen @kim: leuk zo je haar en ook erg schattig zo.. ayden in de draagdoek @knaboor: 2 en een half uur in de auto is wel lang zeg.. bahbah.. maja.. @hillii: haihai @sterretje: lijkt mij ook niet leuk als iedereen meteen je kleine vast houd maarja.. het hoort erbij he bij jou nog alles rustig..?? @all: ik ga even de auto opruimen.. net al boodschappen gedaan.. maar gaan vanavond naar kesteren dus dan moet de auto beetje netjes zijn want moeders en mijn broer gaan mee
@mum is er nu ook meer kans dat het strippen wel wat doet nu er al wat van een opeining was? Wel fijnd a thet strippen nu beter ging zeg! @kim oh dat lijkt met ook niet leuk zeg, dat je ouders er alwaren toen je uit de douche kwam Zulke dingen lijken met niet leuk net erna Ook kan ik me geod voorstellen hoor dat je hem soms niet af wil geven, dat lijkt me dat ik dat ook heb @knarboor lekker appeltaart, mmm Wij gaan denk ikniet gelijk bellen hoor, eerst ff lekker met zijn drietjes genieten en na een paar uur pas bellen, alle tijd toch! @suus wat ga je vanavond doen in kesteren? Succes met opruimen, en nee hier wil ook nog niets doorzetten helaas Hier lekker weer een uur geslapen, voelde me nog steeds niet echt lekker, dus was wel ff lekker Helaas niet geholpen, maar de dag is zo wel bijna om nu gelukkig!
Blondje, Hier ook microgynon gehad, maar helaas nog niet raak. Mum, Fijn dat het strippen gelukt is Hili, Gefeliciteerd met het behalen van je examens! Dreamer, Wat een bitch! Dit is echt niet normaal! Je kan er gerust iemand voor inschakelen, wat dit kan gewoon niet. En natuurlijk mag je van je af schrijven, doe ik ook Knuffffel! Knarboor, Ik lust ook wel een stuk appeltaart Buddy's hoe staat het met jullie
Hier trouwens 2 kuren gehad van de HA. Moest met de benen wijd en kreeg zo'n verotte eendenbek erin. Hij vroeg weer voor de zoveelste keer of ik wel een vaste partner had .... JA!:x Maar nu gelukkig kuren voor oraal en niet vaginaal.
over dat vasthouden na de bevaling, ik vond dat ook niet leuk. Ik lag op bed, net bevallen en mn schoonmoeder was er net, zegt ze ineens ik verschoon zn luier wel even.. Ik had dat nog niet eens gedaan.. vond ik echt niet leuk. Ik vind het nu nog steeds vervelend als mensen hem vasthouden, bij mn eigen familie heb ik dat niet. @Knarboor, ik heb gebeld toen het begon. Mijn moeder was bij de bevalling en de rest van de familie kwam nadat ik gedouched had enzo. Ik bleef een nachtje in het ziekenhuis dus ze zijn daar gewoon langsgekomen. oeh lekker verse appeltaart @Kim, die kleur staat je goed! En wat heeft ayden al een mooi bos haar @Mum, ik hoop dat het wat doet! heb je er nog last van? 1 cm is alvast een beginnetje toch
gaan vanavond naar babypark in kesteren.. auto is alweer netjes viel mee Nou hier thuis maar ff opruimen.. want verveel me wilde eigelijk gaan slapen maar komt er toch niet van heb ik geen rust voor om overdag te slapen @sammie: hoi hoi
vervelend dat onderzoek met eendebek en wat gemeen die vraag zeg :S Denk dat ik dat ook heb hoor.. dat ik het niet leuk vind als iedereen haar al vast heeft.. ik wil de eerste zijn en dan ook met alles of pascal maar dat is wat anders dan ouders enzo Eens met pascal over hebben.. denk dat wij pas gaan bellen als ik klaar ben met bevallen
hebben nog een tegoedbon (door mijn broer gemaakt) voor een box haha.. dat kregen we als kado voor de bruiloft.. dus nu maar eens een leuke uit gaan zoeken
@suus oh leuk lekker shoppen voor jullie dochter vanavond dus! @sammie he vervelend zo'n eendenbek he, en wat een *** zeg om dat te vragen! @emma vreselijk lijkt me dat, en zeker de eerste luier ja! Bah daar moeten ze gewoon af blijven! Denk ook wel dat ik het vervelend blijf vinden de eerste tijd, maar ja kan moeilijk zeggen nee je mag hem niet vast houden...
@ Dreamer Wat een verhaal meis!!! Wat ontzettend slordig van ze!! Hoe is het afgelopen? Verder alles goed met jullie meiden?
*zucht* Het gezeik gaat nog even door. Ik zal even met kleurtjes werken, is makkelijker lezen voor jullie Roze ben ik, blauw is assistente/dokter. Bel ik naar de dokter tijdens telefonisch spreekuur, krijg ik wéér die muts. Ik wist niet wie ik aan de lijn had, dus ik zeg ik moest even terugbellen. Zegt ze: nee je MOEST niet terugbellen, alleen als je wilde. Ja ehh, wat moet je dan zeggen? Ik wilde even terugbellen? Altijd even vriendelijk die assistentes van tegenwoordig. Dus ik krijg de dokter aan de lijn. Nee, je mag geen testosteron laten testen, daar is medisch geen aanleiding voor. Nee, medisch niet, psygisch wel. Ja, maar daar heb ik niets mee te maken. Die andere 2 testen (zaad en FSH) zijn toch ook niet medisch? Nee, maar die waren de vorige keer slecht en de testosteron niet. Nee, die was net op het randje (11,3 moet minimaal 11 zijn) Waarom wil je iets opnieuw testen wat goed was? Omdat ik het wil afsluiten, ik wil gewoon weten waar we NU staan, een jaar later. Nou het zal echt niet ineens veranderd zijn hoor. Waarom mogen we die andere 2 dingen dan wel laten testen? Ja, daarvan verwacht ik ook niet dat ze veranderd zijn. En bedankt! Ik vind het medisch niet noodzakelijk, dus je mag het niet laten testen. Het gaat mij ook niet om het medische, ik wil gewoon die 3 dingen testen en dan alles afsluiten. Ja, maar waarom dan iets testen wat goed was? Er staan nog meer dingen op de lijst, dan kan je die net zo goed ook opnieuw testen (schildklier, LH, soa's enz) Ik wil gewoon alleen FSH en testosteron, want die hebben met de zaadaanmaak te maken, de rest boeit me niet. Nou, ik vind het niet medisch noodzakelijk, dus het gebeurd niet. We mogen het dus niet laten testen. En de dingen die ze erbij haalde slaat echt nergens op. Zoals dat ze over zn schildklier begon. Die waardes zijn goed en dat heeft niks met zaadaanmaak te maken. Die boeien me dus ook niet. Echt, wat een &%* wijf zeg! Dit slaat toch alles? En dat gezeik over medisch noodzakelijk. Volgens mij zijn we bezig met een kinderWENS. Dan is dit alles toch helemaal niet medisch noodzakelijk? Het is wenselijk. Daar betaal je je dan scheel aan, om niet de zorg te krijgen die je wilt en nog een grote bek te krijgen ook. Ik ben echt pissed off. Ik wilde gewoon alles rustig afsluiten op een manier die voor ons fijn voelt. Weten waar we nú staan. *gaat even zielig zitten wezen in een hoekje*
Oh lieve dreamer een hele dikke knuffel voor jou meis Wat een idioten daar, wat maakt het nu uit omdat ook even te testen voor hun? Ze moeten toch kunnen begrijpen hoe belangrijk dat voor jullie is! Voor hen is het niet van belang en makkelijk te doen, terwijl ervoor jullei zoveel van af hangt! Kan me zo goed voorstellen hoe je je nu moet voelen! Wilde dat ik wat voor je kon doen meis... Huil maar ff lekker uit hoor, dat lucht misschien wat op! Nogmaals een hele dikke knuffel!
@Mum: een opening is al meer dan niks toch! Hoop dat het strippen nu wel iets voor je doet meis. @Sam: pff dokters denken tegenwoordig echt dat iedere jonge dame een breezerslet is he. Belachelijk! Hoop dat deze meds goed helpen meis. @suus: heb je online al gekeken of ze wat leuks hebben? Wel leuk dat je de box krijgt!
@suus hoe was die grote babyzaak? of ben je niet meer geweest? lees nu dat je nog moet gaan. veel shopplezier @sammie iii een eendebek heb er nu nog nachtmerries van, wat een pijn deed dat zeg. en wat stom dat tie dat vroeg. waarom vragen ze dat toch.. @dreamer echt schoferig hoor. dit vind ik niet normaal. is er geen andere huisarts die je kan nemen. bah bah @emma ja ook zoiets waar je niet o pzit te wachten. maar ja zoiets gebeurd n je kan het niet meer trg draaien. ben ervandoor. ga ayden even vermaken want die is aan het knorren en eten maken wij eten tagiatella met roomsaus
@ Hilli: ja idd een heel klein beetje! hihi ja wij zijn zeker nog een beetje nieuwsgieriger! Ik las trouwens dat jullie in belgië een verstandskies een wijsheidstand noemen... hihi vind het zo grappig dat taaltje van jullie @ Knarboor: Hier mogen mijn schoonouders en evt. andere familie ook pas komen als ik helemaal klaar ben, evt gehecht (kan ook nog wel een uur duren) en gedoucht en wel weer in bed lig/op bed zit... ik zou het ook niet leuk vinden als ik uit de douche kom en er zit al iemand anders met ons kindje in zijn/haar armen! Mijn moeder is bij de bevalling dus dat vind ik dan weer een ander verhaal! @ Kim: hard gaat dat dan hé, als je ziet dat bij Ayden het baby baby er alweer vanaf is! Je haar is echt superleuk lekker vlot! en zo te zien hangt Ayden lekker in de draagzak @ Suus: Niet verslaafd haha okeej dan ik hoop heel hard dat je gevoel klopt succes met de auto! @ Sterretje: Of er nu meer kans is dat het strippen wat in gang gaat zetten weet ik niet maar ik denk maar zo, niet geschoten is altijd mis Fijn dat je even hebt kunnen slapen meid! @ Sammie: Wat vervelend zeg die eendenbek en nog vervelender dat die arts zo'n vraag voor de zoveelste keer stelt zeg! @ Emma: Heb er geen last van, beetje beurs gevoel... heb wel weer wat steekjes en rommeltjes in mijn onderbuik, maar beebje is ook lekker druk aan het bewegen dus zal daar wel door komen! Meiden houden jullie er rekening mee dat de placenta nog geboren moet worden na de geboorte van jullie kindje (meestal laten ze je de fam. al bellen tussen het kindje en de placenta) en dat er dan eventueel nog gehecht moet worden en je zelf dan nog wil douchen waarschijnlijk... ik had hier helemaal nog niet over nagedacht maar dat soort dingen kunnen ervoor zorgen dat jij dus pas 2 a 3 uur (als het niet langer is) na de geboorte van jullie kindje helemaal klaar bent... dus ligt fam. van te voren even in dat het kan zijn dat jullie bellen en ze nog niet meteen mogen komen! @ Dreamer: Jeetje meid wat een K*ttekoppen daar zeg! je zal er nu niet op zitten te wachten maar ik zou in ieder geval even mijn beklag doen over die praktijk bij een tuchtcommissie ofzo... wat denken ze wel niet!! een kinderwens is idd niet medisch noodzakelijk maar idd wel geestelijk!! owww als het stoom uit mijn oren kon komen dan deed dat het nu!! Dikke knuff voor jou meid! idd opening is opening... ze had het erover dat ze het hoofdje in mijn bekken kon voelen... dus das best positief dacht ik zo!
Hai meiden, Ik ga zo maar eens even eten scoren voor mn mannetje en mij... Het word zo ie zo rijst, maar wat er bij... Geen idee... Denk dat ik maar even naar de AH wandel... Ik heb de hele dag aan dat ene huis gedacht... zou het wel heel gaaf vinden...