@ Juffie: Had het al eens gevraagd maar denk dat je eroverheen hebt gelezen kunnen jullie pas een bod uitbrengen als jullie huis huis verkocht is?
@mum nou ikhoop dat het rommelen en steekjes toch iets is hoor! Ik ga heel hard voor je duimen de aankomende uren en vannacht als ik wakker ben @kim eet smakelijk voor zo! @juffie hoop dat je snel iets weet over het huis! Hier ben ik er ook vandoor, ga zo maar eens aan het eten beginnen, moet alleen nog verzinnen wat we gaan eten, handig! Iets makkelijks wat we in de kast hebben staan dus waarschijnlijk
@ Mum Ja wij doen pas een bod als ons huis verkocht is, of mogelijk verkocht is.. Dus ja het is even afwachten allemaal! Vandaag heb ik een heel erg ongeluk zien, iemand tegen een boom aangereden maar er was gewoon helemaal niets van die auto meer over.. Mensen mochten niet meer rechtdoor, en ja hoor 3 minuten later vloog de traumahelicopter over mn schooltje heen... Lees nu dat de persoon al overleden was, trauma was te laat..
@mum dat was bij mij dus het geval. de placenta is wel heel snel geboren hoor, dacht na 20 minuten ofzow als het al niet eerder was. daar krijg je een spuitje voor in je been dan word het sneller geboren. en toen moest i knog een beetje gehecht worden en daarna ben i kgaan douchen.. toen i ktrg kwam stond de hele familie in de kamer met frank en ayden.. ik vond het echt niet leuk maar ja leefde in een soort van waas dus ging zo snel. maar hou er idd rekening mee
hee meiden ik ben er ook weer. Lang dagje, manlief was ook laat dus moest nog even aardappels schillen. Zit nu met smart te wachten tot ze klaar zijn, m'n maag rammelt. hebben jullie dat ook (of gehad) zoveel honger? Pff... kan de hele dag wel eten. 'k Zal maandag even achter cesartherapie aanbellen, begin hier meer last te krijgen. als dat nummer nog niet werk heb ik al een andere hier ook niet zover vandaan. @Mum, er is vooruitgang! Hopelijk heeft het effect! @Dreamer, dat meen je niet! Wat een ongelooflijk #$@%^wijf! @Hilli, 'k weet niet het woord meer wat je vroeg of we dat er bij hadden, maar ook geen idee wat het betekend @Kim, hier gelijk met manlief afgesproken dat we het zo niet doen. Pff... lijkt me ook echt niet leuk! Hier wordt ook pas gebeld als alles achter de rug is en ze komen maar een uurtje of 2 later ofzo. @Juffie, o bah! Hopelijk is jullie huis snel verkocht! @Mecha, lastig he namen! Wordt hier ook nog moeilijk als 't een jongentje blijkt te zijn. Manlief is 't ook nog niet helemaal eens met de 2e meisjesnaam, dus misschien moeten we daar ook nog over nadenken
@mum: oh jee al een cm 'ontsluiting'. hopen dat het snel doorzet meid.... @oma; hele hele hele dikke knuffel meid...wat een @#$%^&*()_ zeg....zou gewoon een klacht in dienen bij de dokter zelf ofzo.. @nen: he gadsie ongi geworden..dikke knuffel meid...kan me voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten hoor het is echt slopend als het niet wil lukken...blijf de moed er inhouden hoor... jou tijd komt ook nog... de rest ben ik weer vergeten sorry.... heb erge koppijn dus heb niet alles onthouden. vanochtend op mijn werk geweest....was wel gezellig om de kids weer te zien....daarna naar de osteopaat geweest...het viel mee..zat wel iets vast achter zijn oren wat te maken kon hebben met de krampjes...ze heeft het los gemaakt en ik moet het ff aankijken nu en volgende week ff bellen om te zeggen hoe het gaat....
@ Sterretje: hihi vannacht als je wakker bent duimen voor mij... Lief hoor @ Juffie: erg zeg dat ongeluk! @ kim: ja idd, ik hou er rekening mee want dat zou ik echt niet willen... vandaar dat ik iedereen ook even "waarschuw"
@red: ja ik had ook vaak 'honger'....achteraf komt het denk ik ook omdat ik een grote placenta had en hij daardoor veel voeding van me nodig had.... tongriempje (was jij toch mum die dat zei) zou best kunnen hoor dat de bv daardoor niet lukt...was bij diegene het tongriempje ook te breed? hebben ze daar wat aan gedaan of gaan ze dat nog doen (ga zelf ook wel ff spieken weer bij de augustus mama's)
@Kim: wij hebben pas gebeld toen de placenta eruit was (als hij niet komt moet je namelijk nog naar het ziekenhuis) douchen moest ik nog wel toen de ouders kwamen maar dat vond ik niet zo erg....ze zijn ook maar heel ff geweest en ik was ondergedekt...
@ Red: ja ik kon ook hele dagen door eten geniet er maar even van, want voor je het weet kan je niet veel meer eten omdat jullie beebje tegen je maag ligt of door maagzuur oid!! Hoop idd dat het strippen effect heeft... @ Bos: Ja ik hoop ook echt dat het door gaat zetten! wil nog steeds niet ingeleid worden pfff het idee alleen al dat je daar ligt/zit/rondhangt te wachten tot je weeën krijgt blegh... Ben benieuwd of het helpt wat ze bij Lars heeft gedaan.. hoop het voor jullie en jullie kleine vent! Weet niet of ze er wat aan gedaan hebben, ging over het eerste kindje en diegene heeft nu net haar 2e kindje gekregen...
Inderdaad, ik ga mn man ook vertellen dat er pas mensen mogen komen als ik er aan toe ben.. Heheh hij wil zijn broers en zussen ook meteen langs laten komen met 13 kinderen totaal, nou dat kan hij shacken!!! Ik ben die dag de keizerin! Toch? Hij mag een dag helemaal mijn wil doen heheheh
@Bos, hopelijk heeft het effect! @Nen, o meis wat rot voor je! Kan me voorstellen als je 't even niet meer ziet zitten! Zo hier weer een bord eten op... over een uur kan ik wel weer eten, offe beter gezegd, over een half uur. Hihi wordt nog 's tonnetje rond... o ja dat is ook de bedoeling van zwanger zijn
@ juffie: je bent wel streng voor 'm hoor... maar 13 kids aan m'n bed als ik net bevallen ben zou ik idd ook niet zien zitten!
hahaha mum, ach tuurlijk ben ik streng Ik ben de gene die dan net bevallen is, niet hij haha! Het is maar goed dat manlief niet meeleest lol! Yes ik ga het ajam pangang ofzoiets in elkaar zetten Tot strakjes Mum
@ Juffie:Hij is dan idd niet bevallen, maar merk nu wel aan mijn ventje dat hij het ook niet makkelijk heeft!
het is voor mannen ook geen pretje hoor zo'n bevalling...ik zou niet met ze willen ruilen (hun waarschijnlijk ook niet met mij haha)...moet je nagaan dat je je man zoveel pijn ziet hebben en je kan niks doen....als je pech hebt word je nog afgesnauwd ook en heel hard geknepen....