Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey.. ben er even..
    hebben een bruiloftsfeest straks..
    heb er echt zoooo'n zin in ----> NOT
    maar ja..

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: nee niet echt, beebje is gewoon lekker beweeglijk dus voel wel van alles
    in mijn onderbuik maar dat komt door t bewegen!
    k ben wel echt supernerveus!!

@ Gaby: nou veel succes op t feest dan! hoop dat t toch nog een beetje gezellig gaat
    worden!

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby; oh geen leuke mensen dan ofzo?? succes vanavond

@mum: zenuwachtig voor de bevalling?

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Ja vooral voor het inleiden!

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

een vriendin van de moeder van joey is getrouwd.. en ze heeft ons ook uitgenodigt..
    het grappige eraan is, is dat zij denkt dat ze ook op onze bruiloft mag komen.. maar dat is dus niet zo..
    joey en ik mogen haar allebei niet.. dus ja..

6. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi hoi

oma je**s wat een ongelooflijke idioten daar die huisarts en ass
    van jou! ik zou ze zou met hun lelijke r*tk*p achter die balie vandaan trekken! hoe kunnen ze nou zoiets doen je zus bellen!
    dan heb je toch echt je hersens in je r**t zitten!! kan hier zo boos om worden en dan jou nog de schuld durven geven! heb er geen woorden voor. en dan die huisarts......is een kleine moeite toch om wel te laten testen. heeft ie nooit van emoties gehoord ofzo om iets af te kunnen sluiten? kan het niet uitstaan.
    meis hele dikke knuffel! leef echt met jullie mee.

mum spannend een cm ontsluiting hoop dat het vannacht gaat beginnen. snap dat je zenuwachtig bent. (ben ik ook) enne lekker je emmertje meenemen hoor. vind het een goed idee als ik naar het ziekenhuis moet doe ik het misschien ook wel.

gaby toch nog veel plezier op de bruiloft.

ik was vanmiddag in het ziekenhuis voor de ctg en toen ik ging liggen en ze me aan wilde sluiten kon ze met geen mogelijkheid het hartje vinden!! omg ik kreeg een stuip geloof ik. zegt ze ohjee ik durf het bijna niet te zeggen en toen haalde ze de gyn erbij ik helemaal bleek en misselijk maar zij vond het gelukkig wel. dus bijna een uur aan de ctg gelegen en alles was gelukkig goed. pfieuw wel zei ze dat ik gelijk moest bellen als ik het weer niet vertrouwde dus dat steld me wel gerust. maandag nog een extra controle bij de vk.

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: ow dat was even schrikken, lag jullie meisje met haar ruggetje naar jouw rug? dan is het wat moeilijker te vinden idd...
    als je het niet vertrouwd meteen bellen hoor meid!

de bevalling zelf ben ik niet zo zenuwachtig voor, t is meer t inleiden!!

8. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum ahh ja dat inleiden dat lijkt me ook echt niets. dat wachten op wat komen gaat verschikkelijk.
    ik weet niet hoe ze lag eigenlijk.

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: idd dat wachten... lijkt me echt vreselijk!! waarschijnlijk gaat het me toch echt overkomen!!

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    iemand vroeg of je de osteopaat vergoed krijgt

ik geloof dat ik 75% vergoed krijg tot 300 euro per jaar
    (agis hoogste pakket) gewoon ff in je verzekeringspapier neuzen dus daar staat het wel in.

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Hee allemaal,

Heb even gelezen van vandaag!

@ Mum.. fijn dat het strippen gelukt is! Wanneer wordt de inleiding ingezet???

@ Dreamer.. !@#$%^&*()^%$#@$% belachelijk zeg! Ongelooflijk dat ze zulke fouten kunnen maken!

@ Hilli.. Gefelciteerd zeg!

@ Agneta.. wat vervelend zeg! Wel fijn dat ze het hartje toch gevonden hebben en dat je nu wat beter in de gaten gehouden wordt!

Hier alles prima.. manlief heeft appeltaart gemaakt nu lekker eten! HMMM

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: ow lekker appeltaart... ik wordt maandag ingeleid!

zit mezelf moed in te "praten" door de verhalen te lezen in het topic met alleen maar positieve bevallingsverhalen :p

13. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Mum.. Jippie!! Wat fijn zeg! Super! Hoelaat??
    Goed dat je jezelf nu inleest! oohh word helemaal emo!

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: ik moet s'morgens om 7 uur bellen of ik meteen kan komen of dat ik beter kan wachten tot 9 uur... dus dat weten we maandagochtend pas!

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @agneta: jee zeg dat is schrikken....zat gewoon met mijn hand voor mijn mond je verhaal te lezen...gelukkig is alles wel goed en hebben ze het toch gevonden

was vandaag ff op mijn werk...was een ouder zwanger van de derde en die was niet echt blij want het was een 'foutje' nu is de kleine geboren met 23 weken...een meisje...ze heeft het niet gehaald...dan kun je jezelf ook wel voor je kop slaan zeg dat je tegen de mensen hebt gezegd dat je er niet blij mee bent

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    mmm...lekker appeltaart

@hilli: gefeliciteerd (heb toch maar ff teruggelezen waarom iedereen je feliciteerde haha)

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    Lars is net met papa in bad geweest is hij gewoon is slaap gevallen haha lekker ding he (lars dan he papa was nog wakker hoor hihi)
    heb hem aangekleed en in bed gelegd...

ga ff naar de buren daar is mijn pakketje met voorleesboeken van bol.com afgeleverd.

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh ja blondoniempje welkom...hopenlijk ben je snel zwanger meid..

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Tjee wat erg zeg... dat zeg je toch zoiezo niet dat je kindje niet gewenst is? pfff....

Die verhalen zijn echt zo geweldig!! alleen ze zijn TE geweldig, waardoor ik steeds denk, zo makkelijk zal het mij wel niet vergaan hahaha...

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Ow papa lekker met Lars in bad geweest :D hihi slaapkopje!

Deel Deze Pagina