@Hilli, gefeliciteerd! Ow haha, nee die hebben we er niet bij gedaan. manlief vertikt het om zoveel geld voor een lullig plankje te betalen. We zien wel of we 'm missen. @Agneta, zo dat is schrikken! Gelukkig viel het mee en is alles goed! @Bos, ah... wat lief! Ik had rokjes besteld bij de wehkamp. Zouden dinsdag geleverd worden, niet dus. Ik gebeld, lukte niet, dus gemaild. Krijg ik vandaag mailtje terug dat selectvracht hier aan de deur is geweest maar dat wij niet thuis waren en dat ze het pakje naar hun retour hebben verzonden en als ik de kleding wilde ik opnieuw een bestelling moet plaatsen. Maar nu vind ik in m'n brievenbus een briefje van selectvracht dat ze vandaag aan de deur zijn geweest en morgenochtend terug komen. Vaag!
@ red; Dat is zeker vaag en een rare gang van zaken ook... zou het morgenochtend even afwachten en anders weer even proberen te bellen...
ik heb nu al een half uur denk ik (als het niet langer is) steeds harde buiken, en ik zit gewoon stil op de bank met de laptop op schoot... ze zijn niet pijnlijk en merk ze ook alleen maar op door een gespannen gevoel... beebje is ook niet meer heel druk aan het bewegen dus daar komen ze niet vandaan...
@Mum: spannend meid hopenlijk gaat het doorzetten @suus: leuk wat voor box @boeken zijn binnen...haha ik aanbellen bij de overburen (nummer 19) of ze mijn pakketje hadden aangenomen want dan doen ze vaker als ik niet thuis ben...hadden ze niet...heel raar want op mijn briefje stond nummer 19...buurvrouw snapte er niks van en is naar de postbode gegaan (woont ook in de buurt) heeft de postbode (die woont in de andere hoek van de speeltuin) zijn pakketje nog gewoon thuis (is ook nummer 19). beetje dom van hem....staat toch op het briefje 'bij de buren' andere kant van de speeltuin noem ik geen buren.... @red: wat raar zeg...zou het nog ff afwachten tot morgen...
klopt haha en het leuke is nog ...het is een oom van vriendlief (alleen hebben we er geen contact mee)
heb geprobeerd de harde buiken te timen maar lukt voor geen meter... merk ze elke keer pas laat op hihi
heb leuke voorleesboekjes gekocht...1 van nijntje, 1 van kikker en varkentje en 1 van de kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft....(en twee van gonnie en gijsje maar die ga ik cadeau geven als we op kraamvisite gaan)
eiken white wash is de kleur.. dat is de kleur van al onze meubels En er zit een la onder Met hoeveel weken hadden jullie de box opgebouwd.. mijn moeder vond namelijk dat je dat pas kon doen als de kleine er al is :S
@mum: oh vervelend dat het niet lukt...maar als het weeen zijn dan zijn het nog geen heftige weeen dus...want die kun je wel timen hoor geloof me..
@Bos, haha... leuk die boekjes! @Mum, wie weet, spannend joh! ja ik wacht wel af tot morgen. Ga er gewoon vanuit het gewoon komt.
hier met een week of 38 ofzo...ik wilde eerst ook wachten met opzetten tot de kleine er was maar kreeg ineens de kriebels om hem op te zetten...hebben jullie huisdieren?? want dan zou ik hem iets eerder opzetten zodat ze er aan kunnen wennen.
@Suus, volgens mij was dat vroeger de gewoonte. Nu staat ie er bijna altijd al hoor. hier denk ik met 36/37 weken zodat de hond er alvast maar aan went