wij hebben ook 2 honden zet hem dan wel over 11 weken ofzo op heb er al helemaal zin in mijn moeder is al te ouderwets dus en nog niet eens 50
hihi de mijne ook niet, maar die is ook ouderwets. Net zoals ze het eigenlijk vanzelfsprekend vindt dat je het geslacht niet weet van de kleine. Ben er maar niet teveel op in gegaan dat wij het wel willen weten. Merkt ze vanzelf
@ Bos: ow dat is helemaal een stunt ja! wat een leuke boekjes heb je gekocht... vraag me af wanneer je nu eigenlijk met voorlezen begint! Nee idd wil alleen weten of het "iets" is maar kan er geen pijl op trekken haha!
hahahah.. onze moeder zijn echt hetzelfde die van mij wilde het geslacht ook niet weten.. en vond het stom dat ik dat wel wilde hahahahaha
Wij willen het ook voor onszelf houden dus dat is al wat gemakkelijker. ach ieder z'n keus hoor. Moeten toch een hippe mama worden, wat jullie
@Mum, ow zo bedoel ik dat niet... haha... maarre moeders kunnen soms dingen hebben die niet van deze tijd zijn en waar wij misschien een andere mening over hebben. Jullie hebben de box ook al staan toch Enne.... ehm.... geen positietuinbroek
jij bent ook hip hoor.. haha.. Wij wilde het aan iedereen kwijt.. bij ons is het geen geheim.. is er iemand die ook een 4standenwipstoel heeft?? van beaba?
meiden ik ga lekker naar boven, lekker nog even op bed tv kijken en hopen dat ik beter in slaap kan komen als gisteravond!! en dan vannacht wakker worden met weeën Slaap lekker allemaal!! Doei doei
@mum: wie was dat met dat tongriempje in het topic van augustusmama's?? truste meid. @suus: nee die kinderstoel heb ik niet..(heb er nog niet 1 haha) wij gaan de trip trapp kopen...
@ Bos: ik geloof Monique, mama van Mirthe... maar voor de zekerheid even navragen denk ik! Slaap lekker meiden!
hee meiden ik ga ook naar boven... batterij van laptop is ook leeg. @mum, verwacht morgenvroeg wel even wat nieuws hoor Slaap lekker!
@thanks mum truste @suus: oh sorry had ik verkeerd gelezen...maar die heb ik ook niet haha.. @red: truste meid
ik wil ook naar bed maar manlief is nog klaarwakker zegt hij net.. misschien zo maar vast alleen gaan dan
@suus: gaan jullie altijd tegelijk dan?? wij gaan bijna nooit tegelijk naar bed...ja nu wel omdat ik later ga...normaal ging ik altijd om 10 uur en vriendlief pas na 11 uur..
wij gaan altijd tegelijk.. ik kan niet/ moeilijk in slaap komen als ik alleen in bed lig.. gaan allebei altijd wat later.. en dan kijkt pascal vaak tv op bed