oh ik slaap altijd veel beter als ik alleen naar bed ga...vriendlief ligt namelijk altijd te draaien en dat vind ik mega irritant haha...hoe doe je dat dan als hij niet thuis is? wacht je dan tot hij thuis komt als hij midden in de nacht thuis komt??
weltrusten bos en redd.. mum jou ga ik geen weltrusten wensen jij moet andere dingen doen dan slapen nou vooruit.. je mag eerst eventjes slapen.. en dan moet je aan de slag.. weltrusten dan.. ik ga ook naar bed.. weltrusten
hij komt eigelijk nooit midden in de nacht thuis heb hem goed afgericht he.. hij is laatst weekend naar schotland geweest.. toen sliep ik denk ik rond 2 uur snachts.. als ik eenmaal slaap is het goed.. maar kom heel slecht in slaap.. ben een echt avondmens.. en als pascal er dan niet is slaap ik nog slechter
@Agneta: jeetje, wat zal jij geschrokken zijn zeg! Gelukkig was alles goed. @Bos: pff ik denk dat die moeder een megaschuldgevoel heeft nu. Ik hoor helaas regelmatig dat mensen niet zo blij zijn met een foutje. En dan achteraf zeggen dat het een ongelukje was, maar zeer gewenst. Uhuh! Hoop dat het losmaken helpt voor de krampjes! @Mum: spannend, hoop dat het iets is! Ik ga voor je duimen dat 12 sept dé dag mag worden meis! @Nen: balen meis. Maar als ik het goed heb, dan heb je nog maar 1 of max 2 rondes voor hij op uitzending gaat toch? Zou je dan nu een pauze inlassen? Of trek je die 1-2 keer nog? Of zou je nu een zwangerschap ook even niet aankunnen? Je vroeg laatst of je tijdens de uitzending wel clomid moest slikken. Nee, want je kan resistent worden. Dus enkel gebruiken als het nodig is. Ik hoop dat je voor jezelf weet wat je wilt meis. Je mag me altijd pb-en he! @Suus: leuk dat je je box hebt! Hier ook ouders die het geslacht niet willen weten. En voor de 12 weken vertellen dat je zwanger bent is echt een no-go. Zelfs al zou je 3 goeie echo's hebben gehad. En de naam vertellen? Vreselijk! Ach, aan 2 van de dingen geven we wel gehoor Maar ze krijgen toch mooi wel te weten wat het wordt! Jammer voor hun, maar het is onze zwangerschap, ja toch!
Goedemorgen meiden, gelukkig vannacht redelijk geslapen, alleen wat vroeg wakker (zie tijdstip haha) verder geen last gehad van krampjes of zoiets.... we hebben gisteravond besloten dat we vandaag nog even lekker met z'n 2tjes wat dingetjes gaan doen en zo een beetje onze zinnen verzetten, zijn allebei bloednerveus voor maandag! Ik zal er vandaag dus niet meer zijn, echt even een dagje samen!! @ Suus: ik vind die wipstoeltjes er doodeng uitzien haha... @ Bos Graag gedaan Wij gaan hier altijd tegelijk naar bed eigenlijk! Fijne dag meiden... enne als er iets te melden is dan sms ik Kim zal jullie niet in spanning laten!
Hee mum, groot gelijk! @Suus, 'k vind 't eerlijk gezegd wel veel geld voor een stoeltje. Tenminste voor ons persoonlijk. Ik wil gewoon een simpel wipstoeltje en de kleine leert vanzelf hoe die heen en weer moet wippen. Ik mag zo ook weer aan't werk. Wil liever vrij zijn
goedemorgen ik heb niet bijgelezen, alleen t stukje van dreeamer met die stomme***huisarts! all: bruiloft gister was echt saai...heb me dan ook echt niet vermaakt gewoon, maar dat wist ik van te voren.. straks lekker voor een trouwejurk kijken..
Goeiemorgen meiden!!! Ik werd net kostmisselijk wakker... pff naar de wc gerend en rest van het verhaal kennen jullie nu wel van me Zit nu maar lekker op de bank, even een beetje bijkomen met koekjes en thee @ mum Lekker dat jullie vandaag even de vlort op gaan! Groot gelijk heb je! @ Suus Bij ons staat de box nu al in de woonkamer. In de berging hebben we gewoon geen plek meer, dus ja heb hem maar neergezet. Nog niet met een boxkleed hoor, die moet ik nog naaien. Dussuhhh je kunt het neerzetten wanneer je zelf leuk vind @ Gaby Verschrikkelijk he van die verplichte nummers!!!! Gelukkig kan je vandaag zelf lekker voor de wedding bezig zijn
@Mum: veel plezier! @Gaby: veel plezier met jurken passen, ik hoop dat dé jurk ertussen zit! @Juffie: de vlort? Ik ken wel de hort op gaan, is dat hetzelfde? Leuk je eigen boxkleed naaien! Ik zou zelf ook graag wat beddengoed en boxkleden enz maken, maar heb geen naaimachine. Balen dat je weer zo misselijk bent. Zal je dit eigenlijk weerhouden om (snel) weer zwanger te willen worden? @Red: werkse! Ik heb zin om grandioos veel geld uit te geven. Zal dus wel weer met niets thuis komen, want zo gaat het altijd als ik veel wil hebben
zo ben lekker fris en fruitig weer.. en ga nu ff tanden poetsen en dan vast naar m'n moeder toe.. tot vanmiddag een keertje!
Ohhhh ik zag net mn banner, nog maar een half jaartje! Woei Nog maar 3 daagjes en dan staat er een 5 ipv een 6 en dan kan ik weer echt gaan aftellen! En komende maand staat al helemaal volgepland, dus voor ik het weet staat er al een 4! Whaaaaaa gaat snel zo ineens
Ja das westfries de vlort op, hahaha soms weet ik niet eens dat een woord niet bestaat Ik weet niet op welk termijn we nog een kindje zouden willen ontvangen.. Das een beetje moeilijk, maar zwanger zijn is wel een topsport ben ik achter gekomen.. Vergt erg veel lichamelijk en geestelijk van je.. De stof voor het boxkleed is al in huis. dezelfde als van de slaapkamer hi hi @ Gaby Veel plezier @ Dreamer Wat ga jij vandaag doen?
Ik ga flink shoppuhhhhhh Heb zin om me helemaal scheel te kopen Wel foto's laten zien als je alles afhebt he!
@juffie: haha de vlort op.. dat klinkt grappig dat is dus geen nederlands @dreamer: Het is wat met die ouderwetse moeders/ en schoonmoeders maar ben blij om te horen dat ik niet raar ben maar gewoon modern oeh das leuk.. shoppen!!!! En nog maar een half jaartje komt steeds dichterbij heb wel echt respect voor je dat je zo lang geduld moet hebben om te wachten tot je wens in vervulling gaat en toch nog gewoon vrolijk hier mee blijft praten *knuffel* Wij gaan met de kleine van rachel.. (lindsey van 2,5 jaar) naar de kermis.. het is kermis bij ons in het dorp.. heb er echt zin in.. maar eerst gaan we naar een fiets kijken wat ik ga via het werk fietsplan doen. @mum: nog niet aan het bevallen dat is niet leuk misschien vandaag overdag heb gehoord dat het goed is om druk bezig te zijn dat je dan veel kans hebt dat je daarna bevalt En die wipstoel is niet eng hoor.. heb hem gister getest en hij bleef best stevig staan (ze hebben die bij mijn werk op het kdo ook omdat iemand rugproblemen heeft en ik vond hem daar ook echt ideaal ) @gaby: oeh leuk.. een jurk kijken.. ga je naar duitsland.. heb je wel een afspraak gemaakt.. want anders hoop ik voor je dat ze het niet te druk hebben.. die werken op afspraak.. Ik heb over jou gedroomd.. droomde dat je mocht gaan testen of je zwanger was.. maar om de 1 of andere reden ging je dat doen bij de wc van een pizzeria :S dus joey en pascal gingen bij de herenwc wachten en ik ging mee naar de dameswc maar toen je eenmaal wilde gaan plassen lukte het niet omdat er daar teveel mensen waren :S en toen werd ik wakker irritant @redd: ik vind die hoge wipstoel ideaal zodat onze hond er niet bij kan als ik de kleine in de wipstoel fruithap geef of iets dergelijks.. en vind het ook gezellig dat ze dan dichtbij de tafel kan zitten als mijn schoonouders hier komen kaarten ofzo.. vind het ook wel veel geld.. maar heb mijn zinnen gezet op dat stoeltje.. en als ik iets wil wil ik dat..
@Suus: hoe hoog kan dat stoeltje? Ik zette de wipstoel altijd op tafel als ik de kleine een fruithapje gaf, dus dit ziet er wel goed en handig uit. Ik vraag me alleen af tot hoeveel kilo ze erin kunnen, want volgens mij wordt het wel snel gevaarlijk als ze wat zwaarder zijn (en dus harder wippen) Ga je een mammafiets kopen?
tot 9 kilo kunnen ze erin.. denk dat hij op de hoogste stand ongeveer een meter hoog is.. maar zodra kinderen gaan zitten vind ik een gewonen wipstoel ook eng.. heb ook een kind naar voren zien klappen toen hij in een wipstoel zat en helemaal naar voren hing :O
Wij hebben een gewoon wippertje gekocht, maar ik heb wel veel goeds gehoord over die nieuwe soort... Niet dat we er nu eentje gaan kopen hoor, vind ze te duur