pfff ingewikkeld over al die cellen misschien kom ik zo nog even zombies vermoorden bij je oke Ga ik nu snel even hier opruimen en eten klaarzetten voor vanavond en dan kan ik komen
@Mecha: Veel plezier bij de 20 weken echo! @Agneta en Leon: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Julie! Mooie naam vind ik. Wow 23 uur is geen lachertje. Gelukkig is ze er. Ik ben benieuwd naar de foto's en het verhaal @Kristel: Gelukkig dat je niet geopereerd moet worden. Lijkt me toch wel vervelend, er nog zo lang mee rond moeten lopen. Laten we hopen dat het zich snel hersteld. @Gaby: Als je ze in Paint plakt, dan slaat het normaal wel op in een jpg bestand. Of je kan het dan kiezen. Ik zie dat ze het al gezegd hebben Mooie foto's meid Toch gek hé, dat al het leven ontstaat uit zoiets kVind het wel toevallig dat onze kindjes dezelfde achternaam krijgen Zoveel mensen op dit forum en dan twee keer Schuurmans En dan nog wel internationaal! Ik ben ons kleintje vandaag gaan inschrijven voor opvang, als ik terug moet gaan werken. Is pas over een jaar. Dus ik hoop dat er tegen dan wel ergens een plaatsje zal zijn. Ja lap ... vandaag weer zo'n verhaal. Bij de januari mama's is er iemand die 9 september is bevallen van haar dochtertje Ze is dood geboren. Pfff, zo erg hé. Ik mag er niet aan denken. Het is trouwens de tweede keer bij haar. Hun eerste dochtertje is ook veel te vroeg geboren ...
@gaby; wat goed dat je auto weer is goedgekeurd...kan hij er weer een jaar tegenaan ben ook je ww vergeten wil je mij ook een pb sturen...sorry hoor...ben beetje zeef er is een wonder gebeurd...Lars is in slaap gevallen op de bank zonder dat hij bij ons zit....ik heb zijn armen vast gehouden toen hij onrustig werd....het is misschien toeval maar het lijkt te helpen...misschien moet ik hem toch maar gaan inbakeren dat hij wat meer rust heeft en dat hij beter slaapt overdag...hij moet nu alleen eten om 2 uur lekker handig maar misschien slaapt hij door tijdens de fles...daarna gaan we ff wandelen naar de stad...als het goed is, is zijn foto op canvas binnen....ben zo benieuwd...
julie was trouwens een strerrenkijkertje maar gelukkig had de gyn haar nog kunen draaien.... @hilli: wat erg zeg nu al bevallen....
@Bos: Wat fijn dat Lars zelf in slaap is gevallen Hopelijk gaat het beter en beter! Laat effe weten hoe je canvas is geworden. Ik wil dat ook graag laten doen als ik bevallen ben
@Hilli: jeetje, de 2e keer al. Had ze geen cerclage gekregen dan? Wat erg zeg. Dat is echt het ergste wat je kan overkomen volgens mij, je kind verliezen. En dan zelfs 2x. Vreselijk! @Bos: inbakeren zou kunnen helpen ja, zou het gewoon eens proberen. Hoop sterrekijkertjes hier zeg! @Kristel: je bm doet er een aantal maanden over om weer helemaal de oude te worden, dat bedoelde ik. Mn nicht moest ongeveer 9 maanden tot een jaar wachten. Toen pas was haar bm weer helemaal de oude en toen was de verzakking helaas niet weggegaan en moest ze dus alsnog een operatie.
hilli: haha ja dat is best grappig.. all: suus komt zo hier.. dus ben weer ff weg.. ik mail trouwens nog met een meid hiet van t forum.. en haar vriend heet ook joey en de mijne ook.. dus wij praten altijd over jou of mijn joey..
@Dreamer: Nee dat had ze niet. Ze schreef ook dat ze nu wisten waar het aan lag, aan haar zwakke baarmoederhals. Dus kdenk dat ze er de vorige keer niet uit zijn gekomen en dat ze daarom geen cerclage heeft gehad. (Kmoest wel effe googelen naar het woord )
Bevallingspoll Agneta - Uitgerekende datum: 20 september Denkt zelf: 10 september Dreamer83 denkt: 18 september Matta1986 denkt: 22 september Sterretje denkt: 14 september Ukkie2009 denkt: 12 september Juffie2008 denkt: 23 september Chamaro denkt: 15 september Suus1987 denkt: 15 september Mumtobe21 denkt: 22 september Kristel86 denkt: 24 september Kim1988 denkt: 18 augustus Desiree1986 denkt: 11 september Sammie88 denkt: 8 september Knarboor denkt: 25 september Emma21 denkt: 13 september Sterretje08 - Uitgerekende datum: 22 september Denkt zelf: 23 augustus Dreamer83 denkt: 15 september Matta1986 denkt: 17 september Agneta denkt: 20 september Ukkie2009 denkt: 19 september Juffie2008 denkt: 19 september Chamaro denkt: 23 september Suus1987 denkt: 17 september Mumtobe21 denkt: 18 september Kristel86 denkt: 20 september Kim1988 denkt: 12 september Desiree1986 denkt: 16 september Sammie88 denkt: 11 september Knarboor denkt: 22 september Emma21 denkt: 14 september Hilli denkt: 15 september Ukkie2009 - Uitgerekende datum: 21 oktober Denkt zelf: 12 oktober Dreamer83 denkt: 9 oktober Mumtobe21 denkt: 15 oktober Sterretje08 denkt: 9 oktober Suus1987 denkt: 10 oktober Knarboor denkt: 13 oktober Emma21 denkt: 6 oktober Juffie2008 denkt: 28 oktober Sammie88 denkt: 1 oktober Desiree1986 denkt: 20 oktober Hilli denkt: 23 oktober Chamaro denkt: 19 oktober Knarboor - Uitgerekende datum: 31 oktober Denkt zelf: 21 oktober Dreamer83 denkt: 15 oktober, jongetje Mumtobe21 denkt: 18 oktober, jongetje Sterretje08 denkt: 20 oktober, jongetje Suus1987 denkt: 1 november, meisje Emma21 denkt: 3 november, meisje Juffie2008 denkt: 29 oktober Sammie88 denkt: 4 oktober Desiree1986 denkt: 21 oktober Hilli denkt: 28 oktober, jongetje Chamaro denkt: 2 november, jongetje Desiree1986 - Uitgerekende datum: 8 december Denkt zelf: 10 november Dreamer83 denkt: 25 november Hilli denkt: 1 december Suus1987 denkt: 10 december Chamaro denkt: 12 december Juffie2008 - Uitgerekende datum: 12 december Denkt zelf: Dreamer83 denkt: 1 december Hilli denkt: 12 december Suus1987 denkt: 6 december Chamaro denkt: 4 december Suus1987 - Uitgerekende datum: 25 december Denkt zelf: 20 december Dreamer83 denkt: 22 december Hilli denkt: 21 december Chamaro denkt: 23 december
Sterretje had het goed gegokt voor Agneta! Emma zat er 6 minuten naast Ik zal Agneta haar gok en NOD lijst gegevens sturen. @Dames die bevallen zijn: willen jullie nog wel mee gokken voor de dames die nog moeten bevallen? @Hilli: jeetje, dat ze daar op deze manier achter moeten komen zeg! Ik hoop dat een 3e x niet meer voorkomt en dat de cerclage gaat helpen.
yeah hiep hiep hoera!!!!! Ook agneta een klein beebje!! Wat een fantastisch nieuws, geniet van Julie. rust lekker uit en tot snel!
ik ga zo terug lezen wilde eerst ff kwijt dat dit geen leuke dag is voor mij ik ben zo een stomme sukkel af en toe zoals nu kijk ik in de computer hoelaat ik me afspraak heb heb ik gezien 13.30 ..blijkt dat de eindtijd te zijn geweet met andere woorden mevr komt een half uur te laat op de afspraak grrrrrrrr ik ben zo boos op mezelf dus daar ging me 20 weken echo hups zo de plomp in ik baal echt als een dikke vette stekker bah!!! einde ego bericht
ja volgende week dinsdag pas :O vind het echt erg wilde echt janken maar kon me nog net inhouden gatver!
@Mecha: je zal vast de eerste en de laatste niet zijn die dit overkomt Gooi het gewoon op zwangerschapsdementie Wel balen, weer een dikke week wachten! Moet zometeen de dokter bellen, maar heb echt geen zin!
@ dreamer ja inderdaad , moet het ook maar laten maar ben nu erg boos op mezelf wilde zo graag weten of alles goed was ennuh ja kop op meid ff bellen , kan me goed voorstellen dat je niet wilt bellen na laatst