@dees: niet schuldig voelen hoor....ja kwaliteit van de hema is goed. @emma; oh wanneer mag je dan wel tegen hem praten? heb het idee dat lars zichzelf ook wakker houd omdat hij veel met zijn lijf beweegt en alles in de gaten wil houden....'s nachts gaat het beter maar ja dan is het donker he...hij doet steeds zijn ogen dicht en toch weer open...hij is nu ook al weer twee uur wakker...doodop...ligt in de wagen ingebakerd en een laken over de wagen dat hij niet alles ziet en toch houd hij zichzelf wakker....zal je zien dat hij net voor acht uur weer in slaap valt en dan zijn fles weer moet...
@dreamer wanneer is iedereen officieel uitgerekend?? mis ik nog wat gokjes??? @sammie kikkererwerten balletjes??? wat moet ik me daar bij voorstellen?!
Zo zal even reageren wat ik nog onthouden heb. @Agneta, van harte gefeliciteerd!!!! Geniet ervan meid!! @Mecha, balen zeg! ik voelde me ook zo stom toen ik dat had met de vk. Gelukkig kan je volgende week nog terecht. @Bos, mooi zeg die canvas 't Is normaal hoor dat je na een keizersnede pas op dag 4 naar huis mag, volgens mij had ik 't ook in een berichtje gezet gisteren dat ze waarschijnlijk pas woensdag naar huis mag. @Desiree, je moet je niet schuldig voelen, als iemand het verdiend dan zijn jullie het wel! @Sammie, super ja dat het nu al werkt! @Kristel, fijn dat je niet geopereerd hoeft te worden! Hopelijk herstelt het vanzelf! @Dreamer, o meis wat rot! Hele dikke knuff! Is er nog een kans dat er wel zaad wordt gevonden?
@Bos, helpt het niet om 'm in z'n bedje te laten slapen? of slaapt hij 's nachts bij jullie? wel veel kindjes die moeite hebben met inslapen, last van zuur, overprikkeld, e.d. *red maakt haar borst alvast nat* @Matta, heb je al getest?
@Dreamer: Spijtig dat de uitslag slecht is @Bos: Ooh, de canvas is echt mooi Kostte hij veel? (Als ik dat mag vragen? ) @Emma: Wat groeit Jorick goed ség! Spannend, jullie eerste nacht samen. Hopelijk gaat het goed @Sammie: Wat fijn dat je er al vanaf bent. Laat het nu maar effe weg blijven hé. @Emma: Wow, jij heb een rekbare buik. Als ik niet wist dat je mama was, zou ik nooit geloven dat Jorick daar in heeft gezeten! @Dees: Maar meid toch, jij moet je allebehalve schuldig voelen. Ik weet dat eens zoiets in je hoofd zit, het er moeilijk weer uitgeraakt. Maar echt... Jij hebt er ook heel lang op moeten wachten. Jullie verdienen het en je moet je zeker niet schuldig voelen. tIs mss idd beter voor je dat je effe rust neemt. Je moet niet nog meer krampen krijgen omdat je je zo voelt. Ik hoop dat je je snel weer wat zekerder voelt en weer vaak mee komt kletsen. @Matta: Had je deze maand rond je ei geklust? Of was je vriend weg voor zijn werk? Heb je al getest? Ik zit weer alleen thuis, bah kvind er nix aan. Hehe. Eigenlijk moet ik niet klagen. Toen ik nog naar de les ging zat mijn vriend soms dinsdag- en donderdagavond en zaterdagvoormiddag alleen thuis. Stel je voor dat ik nog naar de les moest. We zouden elkaar alleen woensdag en zondag zien Morgen begint mijn stage. kBen best wel zenuwachtig. Ik hoop zo dat het klikt met mijn mentoren. Morgen zal er nog niet veel gebeuren, tis vooral nog observeren en mss een beetje participeren. Dus ik hoop wel dat de dag een beetje vooruit gaat Ik blijf mijn mannetje heel erg laag in mijn buik voelen. kDenk dus niet dat hij al gedraaid is, of hij moest in stuit zijn gaan liggen. kBen eens benieuwd.
desiree: hey fijn dat je je weer even laat zien.. hilli:spannend ja morgen naar een nieuwe stage, vond ik ook altijd erg spannend.. emma: jeetje wat is je buik alweer plat.. mis je nu niet een grote buik voor je.. de rest sorry heb ff snel overheen gelezen.. all: heb net gegeten.. zit echt mutje vol... wij hadden pandan rijst met kip en doperwtjes en satesaus..
@Bos, ja lastig he, want je kunt prikkels niet helemaal tegen houden en dat lijkt me ook niet goed. Rond 4 weken maken ze toch ook een 'sprongetje'? Heb je het oei ik groei boek? Helpt het inbakeren wat? @Dees, voel je niet schuldig meid! Je verdient het hoor deze zwangerschap en iedereen gunt je het! goed dat je je rust neemt @Hilli, heel veel succes morgen! spannend! Niks aan he alleen thuis.. ik leef met je mee haha Hij groeid idd als kool, het word nog een dikkertje straks hihi @Kim, volgens mij hoeft dat niet meteen zo te zijn, maar ja je weet het niet he, kan van zoveel dingen komen. @sammie, ik vind het wel lekker klinken anders haha @Chamaro, dank je, ik mis die dikke buik wel een beetje soms haha en de schopjes. Het meeste gewicht is op mn billen gaan zitten, ik krijg mn spijkerbroeken ook nog niet dicht haha net of ik veel breder ben geworden ineens. Hoe is het met Chanell? @Red, geen idee of het normaal is.. Idd veel kindjes met slaapprobleempjes.. gek genoeg is het hier alleen overdag, snachts slaapt ie vrij snel weer. Hoe je het werken nog wat vol? @Matta, hoe lang ben je al overtijd dan? Al getest?? @Nen, hoe is het met je ?? erg last van de ongie weer? Mijn mannetje ligt gewoon nog te slapen heb hem even in badje gedaan en de de tv zacht gedaan , dat heeft geholpen schijnbaar
Hoi meiden, Ik was net zo moe, even lekker geslapen.. Hi hi ik ga mn buik binnenkort maar eens even filmen.. Echt geweldig hoe het kleintje heen en weer bounced! Nu ga ik even makkelijk kleding aan doen en dan maar naar de VK. heb erg veel last van mn rib kan zelfs niet eten door de pijn :S Waarom doet het zo'n zeer
@getest neee, omdat ik er nu pas achter kwam dat ik, ik denk 2 dagen overtijd ben. dus neit getest, doe ik morgen vroeg wel.. we hebben wel rond mijn ei geklust niet op de dag zelf, er voor en erna. ben benieuwd. @emma wat een schattig mannetje hebben julie zeg!!! @HIli ik ben ook weer alleen, vorige week ook al, gelukkig hetw eekend lekekr thuis en vannochtend is hij weer vertrokken
@matta, spannend! voel je ook iets? wanneer ga je testen? saai he alleen thuis.. ik ben deze week ook alleen met jorick. @juffie, succesw bij de vk ik ben ervandoor, er heeft hier iemand honger
@Matta, spannend! @Emma, heb je 'm de hele dag bij je in de buurt? Klinkt wel logisch teveel prikkels, vooral als hij 's nachts wel lekker slaapt. Druk dagje gehad met werk, m'n lijf doet zeer en was af en toe wat duizelig. Moet eigenlijk nog steeds m'n urine laten controleren maar geen zin om langs de huisarts te gaan. n
@Emma, wow jou buik, wat goed zeg! Hier 4 kilo aangekomen 2 in een week tijd ofzo... vaag... naja zal wat beter op gaan letten wat ik eet.
@emma neee, ik voel helemaal niets, denk morgen ochtend!! heb wel last van me rug, maar dnek dat me ongi elk moment kan komen, miss laat hij op zich wachten. zoals gewoonlijk!!
@gaby moooiii, ze zien er in idd geval wel comfortabel uit!!! heb nog een test gevonden en ik moet naar de wc!! ben zo terug!