@Matta: haha de oma van je dromen? Ik duim nog voor je hoor meis, dus nog niet de hoop opgeven. Ronde 8 is nog niet over! @Gaby: ik loop nooit op hakken, maar heb echt geen last gehad. Heb de hele dag gestaan en geen blaar gezien, heerlijke schoenen! Alleen zo jammer dat je ze na de bruiloft nooit meer aantrekt he. Ik wil ze niet laten verven. Ze staan zo mooi onder mn jurk! (die hangt op een paspop) Mariss: winkelse! Is er niks anders leuks te doen daar dan?
Hoi meiden, Ben net terug van de VK. Auch auch auch!!! We zijn erachter hoe het komt dat ik een gekneusde rib heb.. De kleine heeft een voet tegen mn rib geparkeerd... De andere houdt ie lekkere bij zich, maar die tweede voet heeft hij tegen mn rib aangezet en schopt regelmatig er tegen aan.. Het was echt heel leuk bij de VK, ze heeft even een echo gemaakt, de baby lifgt nog helemaal overdwars, mag nu nog zei ze... Over 3 weken mag ik terug komen en dan zien we wel weer verder. Voor mn rib, als het zo'n pijn blijft doen mag ik morgen de huisarts bellen voor medicijntjes.. En de VK heeft gezien wat ons beebje is, ze vroeg of ik het wilde weten, zei nee was gewoon nieuwsgierig of jij het kon zien Ohja ik mag voorlopig nog steeds geen suiker eten, de kleine mag niet teveel suiker.. Sorry voor mn ego lange bericht, morgen zal ik weer gezellig met jullie meekletsen okey?
@matta; oh chips negatief...hoop dat je snel twee streepjes mag zien op je test @hilli: koste 45 euro bij de hema (maat 50 bij 50) @red: hij slaapt 's nachts in zijn eigen bed en overdag meestal in de wagen....heb het ook al in bed geprobeerd maar dat werkt ook niet echt...(hij gooit ook steeds zijn speen uit) @juffie: auwts klinkt pijnlijk die rib....hopen dat hij snel zijn voet ergens anders parkeert @emma: jee die buik van jou gaat hard zeg..hoeveel was je in totaal aangekomen (of wil je dat liever niet zeggen?) @suus: wist je dat iedereen je telefoonnummer kan lezen bij de krabbels van emma? visite hier is weer weg...lars heeft zich gedragen maar is al vanaf vijf uur vanmiddag wakker....heeft een tijd in de wagen gelegen met een laken erover zodat hij niet te veel zou zien...tijdje boven op bed gelegen in het donker...hielp ook niet...toen om acht uur de fles...was tegen negen uur klaar...daarna de hik dus had op bed leggen ook geen zin (spuugt hij steeds speen uit) en nu is hij stil...duim duim dat hij slaapt....
@dreamer Dank je wel Pff ik weet niet haha.. maar dat zien we dan wel haha..Heb net op internet gelezen..geldermalsem heeft 10.637 inwoners..Wij in oosterwolde hebben hier 10.000..Dus zal wel niks voorstellen.. maar goed.
@Mariss: Hier nog minder inwoners, dus kan me een voorstelling ervan maken. Hoop dat je je kan vermaken in de supermarkt dan @Bos: hoop dat ie vanacht wel lekker slaapt dan! @Juffie: au! Hoop dat de kleine snel draait.
@juffie: thanks lief dat je voor hem zingt...als het helpt mag je vaker zingen haha.. @gaby en matta: truste dames..
@chamaro: euh...in geldermalsen ben je zo uitgewinkeld hoor....heeft echt niet zo veel winkels...(wel een jola haha daar hadden we het laatst over op het forum)
@chamaro: wat je wel kan doen is in geldermalsen de trein naar tiel nemen....daar heb je veel meer winkels...het is met de trein zo'n 15 a 20 minuutjes over...
@amigo: thanks (of had je het niet tegen mij haha) volgens mij heb ik jou nog nooit 'gezien' hier of wel? vertel eens wat over jezelf.... ben je ook bezig met zwanger worden? sorry wat een vragen he..ben beetje nieuwschierig
@dreamer Oh ja dar red ik mij ook wel whahaha @bos..Nee je zit niet tegen jezelf te praten Maar we zijn in de auto..Kreeg net ook een tip om naar zaltbommel te gaan.. Maar mischien wat jij zegt naar tiel.. Ach we zien wel haha..ga me er nu niet druk over maken hihi
@chamaro: zaltbommel kan ook weet alleen niet of daar veel winkels zijn. tiel weet ik zeker van wel...je kan ook de auto parkeren in geldermalsen en de trein verder nemen...in geldermalsen zit wel een leuke koffie en thee winkeltje waar je leuk kan zitten voor een bakkie...maar dat hou je ook niet de hele dag vol denk haha
@bos Ja dat kan ook nog! Nee dat hou ik zeker niet de hele dag vol haha! Maar goed..Ik denk wel dat we ons hoe dan ook wel gaan vermaken Lars alweer bijna een maand! gaat snel zeker of niet Hoe gaat het met Lars?
@chamaro: ach je moet het toch met zijn allen gezellig maken..komt vast goed... ja lars al weer bijna een maand...gaat heel hard.. hij heeft vandaag echt een goeie dag maar dat slapen blijft onrustig overdag.... ben aan het kijken voor een inbakerdoek/slaapzak...misschien dat hij daarmee wat meer rust krijgt want hij wil zo graag alles in de gaten houden dat hij doodop is. hij is soms meer dan vier uur achterelkaar wakker...lijkt me behoorlijk wat voor zo'n kleintje...je ziet zijn ogen ook dichtvallen en toch steeds weer open gaan...(ook omdat hij zijn speen uitgooit) en het schijnt ook fijn te zijn voor krampjes... hoe gaat het met jullie kleine meid... ga fles maken en geven en dan bed opzoeken...tot morgen dames en chamaro veel plezier met shoppen morgen.... (ps bij La plaze kun je lekkere broodjes eten) zit net buiten de winkels om...