hey natas....ik heb toch ook veel gedaan...heb heel mijn boven verdieping gedaaan. incu...de badkamer...heb ik gruwelijke hekel aan!
ieel ik haat schoonmaken dus wie het leuk vind mag het gezellig komen doen haha maar jij bijna testen spannend
Nu we het toch over schoonmaken hebben: Kan bleek kwaad? Want heb vanochtends de douche enz gedaan en bedacht me ineens of het wel zo goed was...
volgens mij is het niet aan te raden.. zou het niet weten eigenlijk maar t is toch best wel troep ik ben nu even op de bank aan het hangen.. heb vandaag geleerd en ben net een tijdje klaar met een plaatje van marsepein (heb zitten puzzelen.. belle en het beest).. vriendlief was toch niet thuis dus kon rustig m'n gang gaan..
Ze zeiden op een andere topic dat het geen kwaad kon als je maar luchtte en je hebt nog geen bloed band met je kindje als je zwanger bent (maar dat is niet waar)
o je bedoelt....niet je bad...maar je eigen? ow daar had ik niet eens over na gedacht..ach als ik buiten loop is de lucht ook niet op tie maal....maar goed....verder allles kids met jullie
NOD lijst Juni 3: Puzzcat24 9: Kristel86 5e ronde, 1e na vmk 10: Dreamer83 1e ronde 18: Sterretje08 1e ronde na mk 12: Ryanne 1e ronde na mk
Hier gaat eea mis :s Wilde alleen melden 12 juni ryanne 1e ronde na mk. Had een heel verhaal getypt maar alles is weg. Wat kletsen jullie veen zeg Heb het hele weekend gewerkt en vanavond lekker op de bank. Wat duurt het wachten lang zeg. T is nog lang geen donderdag :s Gister tussendoor een testje gedaan, uiteraard negatief. Hoop op beter nieuws aan het eind van de week. Fijne avond allemaal..
NOD lijst Juni 03: Puzzcat24 09: Kristel86 5e ronde, 1e na vmk 10: Dreamer83 1e ronde 12: Romytamara 12: DeboraV 12: ryanne 1 ste ronde na mk 18: Sterretje08 1e ronde na mk 20: Lynn1986 6e ronde 26: Desiree1986 30: Natassie Juli 25: Alexia R 1e ronde
NOD lijst Juni 03: Puzzcat24 09: Kristel86 5e ronde, 1e na vmk 10: Dreamer83 1e ronde 12: Romytamara 12: DeboraV 12: ryanne 1 ste ronde na mk 18: Sterretje08 1e ronde na mk 20: Lynn1986 6e ronde 26: Desiree1986 30: Natassie Juli 13: Alexia R 1e ronde
okeej dankje....zo heb ff de was weg gewerkt...nu nog strijken...en dat ga ik echt vandaag niet meer doen!
Hallo allemaal, Jullie zijn druk aan de klets geweest dit weekend zeg. Hier heb ik het hele weekend steken gehad bij mijn bm en borsten. Heb ook een gevoel dat mijn borsten groter zijn... Verder moet ik heeeeeeeeeel veel plassen... We wachten nog even af @Puzzcat: Kan jij mij misschien vertellen of broderline erfelijk is? en zo ja in hoeverre? Mijn moeder en zusje hebben allebei borderline namelijk..
volgens mij is borderline niet erfelijk... mijn zus heeft een hele erge vorm ervan en verder in de familie echt helemaal niemand... zo de lijst is er weer bij gehaald ik hoop als ik terug kom van vakantie dat alles in het roze is