@knarboor: jee moeilijk maar denk dat ik de naam niet zou veranderen...of heb je er nog 1 achter de hand die jullie ook allebei mooi vinden?
knarboor: jee dat is moeiljk zeg.. misschien is er wel geen dilemma.. en krijgen jullie gewoon een jongen.. en als t wel zo is... dan kan je die naam toch gewoon gebruiken.. hoe konden jullie dat nu van elkaar weten.. als ze hem niet geraden had.. had je die naam toch ook gewoon gegeven als het een meisje is..toch?
bos: ik denk dat ik gewoon tot zaterdag wacht...vind t te eng.. en tja dan weet je vriend dat voor de volgende keer.. geen parfum voor baby's!
Hai allemaal.. Ik ben er ook weer.. al lekker mijn eten op we gaan zo even naar de bouwmarkt.. kijken welke verf we willen en wat het gaat kosten.. en als het niet te duur is ook al kopen Heb zo'n zin in dat de babykamer gemaakt word!!!
ik had gisteravond in bed.. weer de hele tijd buikpijn.. ongibuikpijn... dat heb ik echt steeds s'avonds.. hoop echt dat dat gewoon buikpijn is van iets anders.. !!
ja gaby zo dacht ik ook precies! en zei ze zelf ook wel maar toch he het voelt zo alsof we alles voor hun neus wegkapen
knarboor: ja snap dat je dat voelt.. maar als ze niks gezegd had.. had je toch ook die naam gegeven.. misschien hebben hun al een 2de naam ofzo..
@ emma ik wil thuisbevallen en (kan geloof ik ook nie) geen pijnstilling. @all heb eindelijk een beetje leuke BV bh gekocht met beugel, gewoon bij h &m voor 15 euro
brrr ik vind het maar koud.. zit hier gewoon met kippenvel binnen.. maar vind t een beetje te vroeg om nu al de verwarming aan te zetten
hier ook de sloffen uit de kast getrokken hoor...gewoon verwarming aanzetten joh je gaat toch geen kou leiden...
Zo heb ff alles bijgelezen. @ Knarboor.. als het een meisje is, gewoon die naam nemen. Jullie kunnen daar niks aan doen. @ Gaby.. Hoop ook echt dat het buikpijn is van een klein wondertje! @ Kristel.. vervelend zeg! Dat wordt dan ook nog moeilijk voor mij dan straks @ all.. Hier heeft de kleine al de hele tijd de hik en nu begin in zelf ook nog eens! Zo vervelend!
@gaby is ook al koud nu hoor, heb ook steenkoude voeten, lekker met een dekentje strakjes op de bank, heerlijk warm worden! @emma hier ook thuis bevallen, maar dat wist je vast al uit mijn verhalen haha @bos zal vanavond ff aan mannetje vragen om weer een foto te maken, is echt huge voor mijn idee nu mijn buik hoor! Trekt ook heel de tijd zo, net of tie uit elkaar kan spatten @knarboor ik zou gewoon de naam gebruiken hoor meis, kunnen jullie ook niets aan doen toch dat zij de zelfde naam hebben? En als jullie het een mooie naam vinden allebei zou ik het gewoon doen hoor Enw ie weet is het wel gewoon een jongen en is er niets aan de hand! Nog een paar weekjes, dan weet je het, spannend! @suus hoop dat je een mooie kleur vind, weet je al een beetje wat je wilt?
ja ik ben ook niet echt van plan om de naam te veranderen maar goed moet toch ff verwerken nog een weekje ster! tis hier 20 graden binnen maar met deken op de bank ist lekker komt er vanav nog wat op tv?
@knarboor, ja nog effies geduld he! Weet eigenlijk niet wat er komt vanavond Zo wel ff gtst kijken, dat volg ik wel, verder ff op de gids online kijken wat er komt straks
ja spannend he! ik word ook steeds meer benieuwd naar wat er in mn buik zit! ja ik ga maar es ff online kijke ik volg idd ook gtst,
zo het eten is weer op..zit me toch een potje vol... we hebben spaghetti op... morgen moet ik van half 9 tot half 7 werken en dan nog vergadering die tot 8 uur duurt maar altijd uitloopt...heb er geen zin in..
Hai meiden, Net lekker gewandeld met manlief, heerlijk! Nu lig ik op de bank, even beetje te internetten... De kleine heeft de voetjes weer omhoog gericht, auch auch auch... Maja het is wel een dotje, zal de nieuwe echo's even inscannen voor jullie.. Je ziet de onderkant van het voetje 13 oktober is er in woerden een bijeenkomst over ziekenhuisbevalling daar ga ik wel heen met mn man. Wil gewoon weten wat er eventueel in het ziekenhuis zou gebeuren.. Ik ga de tafel afruimen tot strakjes!