en nog eentje samen in de box, ayden ging zelf op zijn zij tegen haar aan liggen hihi zo cute lepeltje lepeltje
@ sterretje, okee dus de uitsluiting is al wel een beetje! Wie weet zet het over 2 dagen wel helemaal door... Maar wat een hoge pols heb je zeg!! Hopelijk is dat morgen lager als ze het thuis komen controleren.. @ dreamer, dank je meid En anders gaan wij samen 2010 in en wordt dat ons mamma-jaar!!! @ knarboor, wat een vreselijk nieuws. Gecondoleerd met het verlies. En veel sterkte! *dikke knuff* @ mariss, ik had het voor mijn ongi ook idd en toen heb ik 1 zo'n pil genomen vanwege de jeuk want ik zou daarna toch ongi worden. Nu heb ik dus gelukkig nog 2 van die dingen liggen. Maar als dit zo door blijft gaan, ga ik er toch maar mee naar de huisarts.
@knarboor he meis wat rot dat je vader zo vroeg is overleden zeg, vreselijk! Helemaal dat je mans vader ook al zo vroeg overleden is, wat een narigheid Kan me voorstellen dat je het een nare gedachte vind dat jullie kindje geen echte opa heeft zeg! Dikke knuf hoor, ga maar lekker ff slapen! @bos morgen naar het cb he, spannend hoor! Ga je zelf, of gaa tje vriend mee? @kim ah wat een leuke foto van die 2 in bad zeg! Super lief!
@knarboor ja kan me voorstellen dat dat pijn doet zeker nu je bijna mama word. krijg er helemaal kippenvel van, dagt je vader zo plotseling is overleden. echt akelig en het is ook nog niet zo heel lang geleden natuurlijk. dan neem je opeens niet meer alles voor vanzelfsprekend
@oh sterretje spannend. hopen dat het snel doorzet en dat de bloedruk nog zakt. @kim: haha wat schattig zeg...zijn nu al dikke maatjes..
@nen Jij gaat gewoon nog een 2009 mama worden hoor, iig word je nog zwanger hoor in deze 2 rondes, dat moet gewoon, ik duim heel hard voor je! Hopelijk word mijn bloeddruk lager ja, want geloof niet dat het echt goed is zo hoog Wel fijn dat ze het morgen weer controleren, is toch wel geruststellend En anders waarschijnlijk naar de gyn voor controle, maar goed eerst morgen maar zien
@bos oh dat is wel lekker, lijkt me toch spannend die eerste keer, en ook leuk voor paps dat hij mee kan, vaak is het toch aan de moeders denk ik dat ze gaan! @kim oh die foto in de box is ook super, leuk dat ze bijna net zo oud zijn he, kunnen lekker met elkaar spelen steeds!
Tnx sterretje Je kunt thuis zelf ook je pols controleren. Door met je vingertoppen je hartslag te voelen in je pols. Dan tel je 15sec het aantal slagen en doe je het keer 4. Zo kun je zelf ook wat in de gaten houden of ie zakt..
@bos hoi meid, heeft lars nog steeds zo last van de krampjes? @nen hey meid heb je eindelijk weer is tijd voor ons hihi het is idd leuk dat ze niet zo veel schelen. het zijn natuurlijk maar 5 weekjes en nu zie je nog wel veel leeftijds verschil maar dat word straks minder als ze wat ouder zijn. Ayden is hier in gevecht met zijn eigen duim haha hij is half half aan het slpaen en kan zijn duim niet in zijn mond krijgen. best grappig om te zien ghihi
@nen maar het is mijn bloeddruk die zo hoog is he, heeft het dan ook nut? Want dan meet je je pols slag en dat is toch niet hetzelfde?
@ ster, Ohw okee, ik had het dan verkeerd begrepen. Dus je onderdruk is 96? Hoe was je bovendruk dan? @ kim, ja haha eindelijk weer ff tijd Ik liep 40u per week stage maar toen bleek dat ik maar 36 uur hoef en daarvan 4 uur mag besteden aan school!!! Dus die 4 uur kan ik dan af en toe thuis indelen waardoor ik maar 4 dagen stage hoef te lopen. Dat is wel relaxt. Ik ga eens wat te eten pakken. Heb trek!
@nen lekker dat je wat meer tijd hebt nu zeg! Van de 2 die ze opgeschreven heeft op mijn kaart was de ene 143/95 en de andere 163/96 Zegt dat je iets meer?
Zo, nichtje is geboren en de naam is echt compleet niet wat wij zouden kiezen *haalt even opgelucht adem* Lekker egoistisch he @Kim: ahh schattige foto's ja! @Knarboor: gecondoleerd meis. @Sterretje: heb je geen last van je bloeddruk dan? @All: pff weet even niet wat ik nu moet voelen. Blijdschap? Pijn? Blijdschap? Verdriet? *propt alles maar weer in een hoekje en denkt er niet meer over na*
@ dreamer, gefeliciteerd met je nichtje. Ik zit steeds na te denken of ik dat wel moet zeggen. Je gevoelens zullen wel heel dubbel zijn nu. Ik kan me goed voorstellen dat je je waarschijnlijk helemaal niet blij voelt nu.
Ik voel me niet blij nee, maar ik denk trouwens niet dat dat met onze eigen kinderwens te maken heeft. Het komt door de omstandigheden waar dat kindje in terecht komt. Maar we zetten gewoon een grote glimlach op
@nen mmm dat is wel zo dan, nou ja ik zie het wel, ga me er maar niet te druk ommaken @dreamer, wat fijn dat de naam totaal niet jullie naam is, super joh! Fijn dat alles goed is met het meisje, maar kan me voorstellen dat je je niet super eronder voelt Praat er toch maar lekker over hoor meis, misschien lucht dat juist wel meer op dan het allemaal weg te stoppen hoor! Nou heb geloof ik nergens last van nee, alleen beetje duizelig en af en toe wat wazig, maar dat heb ik al wel een tijdje, en soms hoofdpijn, maar dat zal daar allemaal niet van komen.