zo ben weer terug abraham ligt in de auto.. nou vanmiddag nog werken.. van kwart voor 12 tot 6.. en dan daarna broodje hamburger eten en dan boodschapjes doen Hoe is het met iedereen
Goeiemorgen meiden, Zo hier heeft Doornroosje heerlijk geslapen Ik heb de indruk dat ze hiernaast gaan beginnen met het gebouw Dynamiek, er worden hekken geplaatst... Im not very amused...
Vandaag ga ik de commode afverven!!! Yeah en misschien morgen maar even naar de stoffenmarkt voor stof voor gordijntjes....
Juffie, ja was gister thuis, had al een verhaal getypt. Heb vannacht er onrustig geslapen en last van de lucht gehad. Vanochtend behoorlijk wat bloed bij de ontlasting, dus even in de gaten houden..
Nou fijn dat je er weer bent meis!! Inderdaad even in de gaten houden, en als je het niet vertrouwd even bellen met ziekenhuis he? Doe rustig aan meis!
Hey sam, vervelend dat je zo'n slechte nacht hebt gehad. Hou dat bloed inderdaad maar in de gaten! Straks hebben ze nog je darm geraakt ofzo. Of zou dat bloed ook uit de bm kunnen komen?
Hey meiden ben ik weer ff.. had vandaag vrij genomen van werk, ben net bij de tandarts geweest. Het is koud buiten zeg . Hoe dan ook ik ging voor 1 gaatje die is nu weer gevuld, gelukkig zonder verdoving. Het duurt hier namelijk zo'n 8 uur voordat de verdoving is uitgewerkt. Dus ik was enorm blij dat het niet hoefde (was vrij oppervlakkig gaatje, een heel vreemd gaatje ook volgens de tandarts haha). Ik voel me nog steeds onzeker over alles gewoon ik weet niet wat het is.. weet ook niet wat ik er aan moet of kan doen. Maar babytje geeft me wel kracht voor alles ik weet zeker ik houd nu al zoveel van hem het komt goed! Hij is ook wel superdruk de hele dag gaat mijn buik op en neer grappig gezicht. Ik moet trouwens 14 oktober naar de kinderarts doorspreken voor vlak na de bevalling.. hoe lang ik moet blijven enzo.. ook nog met de vk goed de bevalling doorspreken en misschien met de gyn. Ze nemen echt geen risico dat is wel fijn. @ Juffie succes weer met de commode. Is het ding dan eindelijk eens klaar?? @ Sammie ai veel bloed bij de ontlasting is niks houd het goed in de gaten. Ben blij dat de operatie verder goed is gegaan. Whaa ik hoop zo dat je hierna gelijk zwanger bent! Wel net litteken verder je ziet niet zo heel veel (kan me voorstellen dat je je navel niks vindt nu, maar dat trekt toch wel weer weg?) Is je buik al minder opgezet? @ Dreamer veel succes en sterkte vandaag met de uitslag. Ik kan wel zeggen dat ik blijf duimen voor jullie maar het zou niet reeël zijn om je moed in te praten dat er zaad wordt gevonden. Wees er voor elkaar, en ik geef je alvast een dikke digiknuffel voor de uitslag. Ben in gedachten bij jullie. (en ja ik voel me wel eens schuldig tegenover je, aangezien wij het traject net niet zijn ingegaan en snap nog steeds niet hoe er toch 1 zaadje was die 't deed.. ik gun je gewoon zo hetzelfde dat ik niet weet soms wat ik moet zeggen alleen ik ken het precies, maar daar heb je niks aan). @ Kristel veel plezier met babyzwemmen! Klinkt echt leuk Schijt aan hebben als anderen naar je kijken, waarschijnlijk kijken ze dan omdat Yentle zo mooi is @ Gaby wow het is echt wel spannend, ik moet zeggen het is al goed nieuws dat je tot nu toe nog steeds niet ongi bent geworden. Ga je morgen testen of wacht je nog langer? Oh meid ik hoop zo voor jullie dat er minstens 1 zich heeft ingenesteld!! @ Chamaro goed bezig jullie! Fijn als dat achter de rug is he. Leuk trouwens dat jullie in december gaan verhuizen, gaan jullie naar een groter en mooier huis toe? Hoe is het met de bo trouwens? Oh en las af en toe dat je zo baalt van je gewicht en dat het afvallen niet lukt. Soms duurt afvallen wel lang, vooral als het op je buik en billen is gaan zitten! Het is al heel goed als je zo nu en dan lekker sport en niet te veel vet en koolhydraten eet. Het vliegt er nu eenmaal niet bij iedereen gelijk af. Maar houd vol he meid geef niet op @ Mum zware bevalling heb je gehad, pff lijkt me zwaar een keizersnede. Ze wou er gewoon echt niet uit he?? Je hebt wel een hele mooie en lieve dochter op de wereld gezet zeg! Wees maar trots Heeft iemand trouwens ervaring met flessen die goed schijnen te combineren met borstvoeding? En welke fles/kunstvoeding gaat goed samen met borstvoeding? Ik ga nu eerst ff nar de fysio dan kom ik weer terug ok
ik moet zo echt aan de slag, volgens mij heeft dat rennen me gisteren geen goed gedaan. Gevoel dat ik bekaf ben ofzo. Manlief belde net, dacht dat die op zn werk zat, was ie om half 10 bij de tandarts. Maandag hebben ze een gaatje gevuld maar kreeg hij erg last van, nu hebben ze de zenuw eruit gehaald ofzo. Tenminste dat begreep ik ervan. Hij moet nu naar de apotheek voor pijnstillers en komt straks thuis. @Desiree, 'k zou in elk geval voor hypo allergene melk gaan, merk maakt niet zoveel uit. Difraxflessen vind ik zelf erg fijn. Ik geloof niet zozeer in flessen/spenen die de borst proberen na te bootsen. Waar voel je je onzeker over?
@ desiree, vervelend dat je je zo onzeker voelt meid. Gelukkig geeft jullie kleine man je wel kracht Hopelijk is het een kwestie van hormonen en ben je er straks vanaf..
Hey allemaal, ik heb alles vluchtig gelezen, twas een beetje teveel. Sorry dat ik daarom ook niet op iedereen reageer. Stage is nu al druk ... en het gaan nu nog heel rustig, ben benieuwd wat dat gaat geven. Ik ben niets meer gewoon hé, na zolang thuis zitten kHoop dat ik er nog wat in ga komen, want amaai @Mum: Jeetje meid, wat een heftige bevalling! Gelukkig is alles toch nog goed gekomen. Ik ga zo ook eens spieken op je site. Ik moet er nu weer snel vandaag. Ik zit nog in mijn pyjama , kmoet mezelf nog een beetje fatsoeneren, het huis stofzuigen, afwassen, ... om 12 uur komt mijn schoonmoeder me halen en gaan we naar haar moeder. Even een bezoekje brengen Volgens mij is mijn mannetje gedraaid, ik voel hem niet meer in mijn blaas trappen Ben zo blij. Ook beweegt mijn buik nu veel harder als hij in actie schiet. Lijkt soms net een golfbad Schattig Morgen moet ik heel de dag naar school bah, maarja tis maar drie keer, dus ik moet eigenlijk niet klagen. Ik zal daarom pas zondag weer kunnen bijlezen, want kmoet al mijn stagevoorbereidingen nog uittypen.
@ hilli, kan me voorstellen dat je ff moet wennen aan de drukte rondom stage!! Hoeveel uren moet je stage lopen per week? En tot wanneer duurt je stage? Succes de komende dagen met de typwerk!
Zo het schilderen gaat lekker alleen de binnenkant word niet zo mooi.. Hmmm moet even kijken of het straks na het schuren beter pakt, ook zijn die hoekjes moeilijker. Verder is er een pootje spoorloos verdwenen, straks maar even in de berging gaan zoeken. De knopjes zijn nog niet binnen, maar ik ga morgen even naar Babyplanet toe, vind het wel erg lang duren :S Ohja ik ga de commode ook nog aflakken, dus hij is nog niet helemaal klaar hoor meiden De kleine schopt weer lekker tegen mn rib aan.. Ik voel het gewoon, auchie..
hallo allemaal jeetje mum wat een bevalling woowww inderdaad spectaculair whaha jeetjeeeee de resst hoii heb wel gelezen hoor ben weer helemaal upto date hier niet veel nieuws... ben wel ziek al een paar dagen voel me vandaag wel weer iets beter dan gister en eergister k..t griep bah!! nog steeds blij dat ik de vader van me doosje heb gezien en gesproken ..voel me weer een beetje completer ondanks dat ik hem na woensdag niet meer heb gesproken .. gewoon lekker rustig aan ..ook had hij in de tijd dat we niet spraken een hele lijst gemaakt met namen ..dus dacht wel aan dr fijn idee toch?? nja iemand nog wat doen vandaag?? ik zit echt te denken of ik naar buiten moet gaan of niet met die griep die nog onder me leden hangt.. ik wilde eigelijk stiekem van oma dr geld nog wat kleertjes kopen heb zo weinig.. maar moest het geld van oma op de bank zetten wat zou ik doen .. kopen en van me eigen geld op de bank zetten?? of wachten tot ik me geld krijg en dan kopen??/ elke ochtend zit ik te wachten tot me meid zich laat voelen ze is volgens mij heel zachtjes aan het dansen in me buikkie nu hihi @juffie leuk he dat geschop whaha ik zit echt te wachten tot het wat harder word whaha
zo ik ga gauw naar het werk ben al laat.. wel bijgelezen maar geen tijd meer om te reageren!!! Tot vanavond allemaal!!!
Goedemorgen meiden Weer niets gebeurt vannacht helaas... @mecha niet te snel naar buiten gaan hoor als je je nog niet helemaal lekekr voelt hoor, is fris vandaag! @dreamer heb voor je geduimd vannacht toen ik wakker was hoor! Wist niet hoe laat je moest, maar zie dat je vroeg weg moest, dus ik was op tijd! Heel veel succes alsnog he! @kim veel plezier op de markt! @suus werkse meis! @gaby ja nog 1 nachtje, spannend zeg! @kristel veel plezier in het zwembad, ben erg benieuwd hoe die kleine het vind hoor! @red doe je beetje rustig aan vandaag dan? @mum wel fijn dat je vriend toch nog een week thuis is geweest nu he, lijkt me heerlijk! Kun je volgende week alles al weer zelf dan, of krijg je nog eztra hulp? Hopelijk is de stuwing minder geworden! En succes met de nieuwe hulp vandaag, hopelijk is het een hele leuke vrouw/meid!