@ Red ah balen zeg voor je man. Echt pijnlijk. Bijna 1000 euro uitgeleend, dat is wel veel voor even uitlenen. Klinkt niet echt goed dat ze zijn afgesloten. ai ai. En dat in deze periode dat je het zelf ook echt nodig hebt.. En ach die dingen zitten helaas vast in me hoofd. Waarschijnlijk omdat het zo vaak tegen me is gezegd vroeger. Ik besteed er zo min mogelijk aandacht aan nu, ik weet wel dat 't niet zo is maar ja hoe laat je dat ver genoeg doordringen. @ Nen misschien toch wel verstandig om een keertje weer te gaan dan van kwaad wordt het alleen maar erger.. ik ga vaak zo snel mogelijk als ik wat merk dan is het nog het minst erg! Eens even kijken of er nog wat te eten in huis is, behalve koeken en ijs enzo
@red: lullig dat ze je nog niet hebben betaald... auw heb ik ook wel eens gehad...beterschap voor je man.. @mecha; rustig aan doen en lekker uitzieken @sterretje: he niks gebeurd vannacht...hopen op volgende nacht. pff moet je dit zien Octomom Nadya Suleman battles with her brood as she takes all eight babies on trip to park | Mail Online
M'n schoonzusje is sinds deze maand meer gaan werken dus hoop dat dat helpt. ze zou de kinderbijslag naar ons overmaken 1 oktober maar 'k vrees dat ze nog meer dingen te betalen hebben. Groot deel van hun vaste lasten gaan via de kredietbank dus dat scheelt Wel erg eigenlijk dat je de kinderbijslag nodig hebt om andere gaten te dichten. Daar is 't niet voor bedoeld. Naja we wachten maar rustig af, wij gaan hier ook even erg zuinig doen en alles op zij leggen wat op zij kan. Hebben alvast aanbetaling gedaan op de babykamer van 300 euro (waardoor we nu even niet zoveel speling hebben, aangezien de stucadoor ook betaald moet worden) maar goed dat scheelt straks weer.
@ desiree, je hebt echt gelijk haha. Maar ik heb nog nooit een gaatje gehad dus ben gewoon doodsbang voor het onbekende... Stom eigenlijk..
@red dat is echt heel lief van jullie zeg! Verder ff niet gelezen, lekker opgefrist, zo ff wat boodschapjes doen en moet nog een was opvouwen, dus ben ff aan het werk haha Tot straks
@ red jeetje wat heftig.. ennuh ja het is maar 50 euro dus kan het van mijn salaris gewoon terug zetten @ ziek zijn... ja ik ziek wel uit hoor maar ik wil eigleijk wel ff de deur uit dus ik ga zo toch maar ff naar prenatal ff kleertjes halen is hier om de hoek hihi
O ja die moeder van 8 baby's.. dat is nog eens een werk @ Bos, hoe is het met Lars? Hij groeit echt hard zeg! @ Red pfoe dat is wel zwaar gaat ook nog eens alles via de kredietbank.. hoop dat je snel geld krijgt van ze. @ Nen ik heb pas de eerste gaatjes gehad in de zwangerschap mijn gebit was altijd super.. maar controle is toch wel belangrijk hoor.. als je een gaatje hebt en je doet er niks aan wordt alleen maar erger en erger tot je op een dag een wortelkanaalbehandeling ofzo moet. Dan denk je was ik maar eerder gegaan . Dus ik raad echt aan om zsm een tandarts te zoeken daar. @ Sterretje succes met alles
@Red: jij bent er ook al ingetrapt dus? Ik leen echt nooit meer geld aan familie! (zeg ik nu, tot de volgende weer in de problemen raakt, zucht, we zijn veel te lief voor deze wereld!) Ik wacht nog op een bedrag van 3 met 3 nullen. @Dees: meis, je moet je juist tegenover mij niet schuldig voelen! En het onzekere gevoel is gewoon kut. Onthou dat het straks weer beter gaat meis. Dikke knuff! @Gaby: volgens mij zit je echt al heel ver over je nod heen of niet? Hoeveel dagen na de puntie zit je nu? Ik vind het een heel goed teken dat je nog niet ongi bent meis! Mijn duimen draaien @Sterretje: lief dat je aan me hebt gedacht meis. Kan je mannetje jullie beeb niet even toespreken dat hij mag komen vandaag? @All: pff voel me zo ziek. Gewoon van alle spanning wat het met zich meebrengt. Zie zó op tegen de uitslag of eigenlijk de gevolgen van de uitslag. De vrouw van het lab zei trouwens dat de uitslag wel een week kan duren! Ze hebben de uitslag maandag wel, maar voordat de dokter het heeft kan dus wel even duren. Misschien dat ik dinsdag wel ga bellen (je weet maar nooit toch!) en anders woensdag middag. Maar pfff voel me echt heel beroerd en heb vanavond, morgenavond en zondagavond afspraken staan. Lang leve de toneelschool!
@ desiree, mijn gebit was ook altijd top. Alleen sinds een week of 2 af en toe een beetje gevoelig. Maar dat komt ook met vlagen. Eerst ook heel erge tandvleesontsteking. Dat was rond mijn nod, maar is nu gelukkig weer over. Ik ga je raad opvolgen Kzal maar gauw eens een tandarts uitzoeken..
@Nen: is de narcosetandarts niks voor jou? Hier trouwens 8 jaar al niet geweest en ga volgende week voor het eerst weer. Ik weet dat een verstandskies eruit moet, maar vrees dat het bij een kaakchirurg moet. En dat durf ik juist niet Omgekeerde wereld haha. @Red: beterschap voor je man! @Mecha: zaten er nog leuke namen bij? Wel fijn dat hij er iig aan denkt.
@ dreamer, hey meid, kan me voorstellen dat je je beroerd voelt van alle spanning. Het heeft nog wel wat impact deze hele periode waar jullie nu doorheen gaan! Ik zou willen dat ik het voor je kon oplossen.. Het is je zo gegund!! Hopelijk kunnen die afspraken ook een beetje afleiding bieden en gaat het weekend snel voorbij. Ik zou idd ook gewoon dinsdag bellen hoor! Die mensen moeten er maar begrip voor hebben dat het voor jullie een heel belangrijke uitslag is..
@ dreamer, narcosetandarts? Daar heb ik nog nooit van gehoord... Maar voor narcose zelf zou ik denk ik ook doodsbenauwd zijn. We hebben wel een angst-tandarts in de stad, maar dan moet je worden doorverwezen door een 'gewone'. Ik moet me denk ik gewoon maar niet aanstellen en ff doorzetten. Het zal niet fijn zijn, maar daarna ben ik er vanaf...
Mn zebrabuikje gisteravond heeft mn man de foto gemaakt.. De striae was al voor de zwangerschap hoor 8)
@ juffie, wat is de commode mooi geworden!!!! En mooi buikje hoor Ik vind het 'zebra-gehalte' wel meevallen hoor!
Hallo allemaal! Ik zou graag met jullie mee willen kletsen, ik ben zelf 23 en heb op 3 september mijn laatste pil geslikt! Dus ik kan zeker alle tips, trucs en mama-wijsheden gebruiken. haha!
hey, dreamer: jee spannend hoor allemaal en ik zit nu 14 dagen na de terug plaatsing en 17 dagen na de punctie..
Nou ik ben echt een zebra, ik heb het ook op mn heupen, borsten, en dus overal op mn buik. Maar ik heb het al sinds mn 14e dus ik schaam me er niet voor..