Hoi Celest welkom!!! De commode is trouwens nog niet helemaal al, de knopjes zijn nog niet binnen... Bestelt bij Babyplanet en ik twijfel of ik hem nog moet aflakken.. Dit is acrylverf...dus weet het niet zo goed.
@ Nen eerst maar controle en dan zie je het vanzelf, misschien valt het reuze mee! Bij mij viel het vanmorgen ook echt heel erg mee. Die naalden zijn eng en als ze met al die spullen in je mond gaan, maar ik probeer altijd maar flink te zijn en door te zetten. En daarna jezelf te verwennen hoef je trouwens niks meer te doen vandaag op je stage? @ Dreamer groeit die verstandskies tegen een andere kies aan of is er geen ruimte in je kaak meer ervoor soms. Mijn verstandskiezen hebben mijn hele tandvlees gemold daar.. daarom zullen ze er ook uit moeten denk ik. Maar dat laat ik volgend jaar wel doen, nu ff geen trek in. Vind je dat trouwens wel het beste, om tegen anderen te doen alsof er niks is? Ik kon dat echt niet. Gaf mij alleen nog maar meer pijn. De gevolgen van de uitslag, die kunnen toch niet meer anders zijn dan ze al waren? Is het trouwens niet gevaarlijk voor je man dat zijn FSH steeds hoger wordt? Als je een schouder nodig hebt om op uit te huilen.. ik probeer 'm helemaal tot zuid holland te laten reiken! Ik moet zeggen dat ik zelf trouwens de uitslag ook nooit helemaal heb verwerkt.. bij mijn man waren de waardes dan wel goed maar toch ik herinner me al die dagen huilen enzo nog veel te goed. Ik vind het maar knap dat je hier ook zo actief blijft meekletsen.. ik kon dat niet toen. Pff ik word er gewoon weer emo van! Er is toch geen eten meer, dus ga zo bollen halen. Maar eerst ff me haar fohnen. Het is nog kleddernat..
@Dees: het deel van mn verstandskies wat nog onder mn tandvlees zit is stuk. En daar kunnen ze niet bijkomen zonder mn hele kies te slopen, dus die moet er gewoon uit. Maar wist al dat ze eruit moesten voor ze doorgekomen waren, heb een te klein mondje blijkbaar En de gevolgen zijn op papier niet anders, maar voor mn gevoel wel. Ik heb altijd hoop gehouden dat hij na een jaar van gezond leven wel zaadjes aan zou kunnen maken. Nu blijkt dat dus niet zo te zijn (tenminste, daar gaan we vanuit) en moeten we dus accepteren dat er nooit kinderen van ons samen komen. Het is gewoon moeilijk te accepteren, zeker omdat er geen oorzaak is gevonden. Dan blijf ik me toch altijd afvragen, maar wat als... We moeten nu echt alles gaan afsluiten en dat vind ik heel moeilijk. Tnx voor je schouder meis! @nieuwe: welkom! @Juffie: hij is mooi geworden! Nice belly
@ juffie, ik heb van vroeger ook striae, maar dat is inmiddels al zo goed als niet meer zichtbaar.. Ontdekte alleen na de vakantie een streepje naast mijn navel. Aaahhh!!! Dus ik zal er tijdens een zwangerschap waarschijnlijk ook flink onder komen te zitten... @ desiree, qua stagewerkzaamheden hoef ik idd niks meer te doen. Maar ben nu bezig met een opdracht voor school die maandag af moet zijn dus kan de tijd gelukkig nuttig besteden.
Ohhh Dreamer wat spannend meis.. Ik ga echt voor jullie duimen dat er positief nieuws voor jullie gaat komen!!!
Zijn weer trg van de markt, wat een drukte zeg... Jullie hebben weer lekker veel gekletst @ desiree ik gebruik avent flesjes (de kleine) heb er 2 en ik gebruik nu soms nutrilon hypo allergeen dit is ook licht verteerbaar net als bv.
Tnx ladies! @Gaby: hoelang was normaal je LF? Was die ook zo enorm lang? Ik vind het echt een heel positief teken dat je nog niet ongi bent Ga je morgenochtend meteen testen? @Dees: bedacht me dat ik nog wat vragen had overgeslagen. Ik heb aan de dokter gevraagd of het stijgende FSH kwaad kon, maar daar kon die zo geen antwoord op geven (altijd handig..) Maar hij heeft niet meer kans op kanker erdoor, dat was mn belangrijkste vraag erover. Wij hebben bewust gekozen om onze kinderwens geheim te houden, dus dan moet je wel doen alsof er niets aan de hand is. Het doet wel zeer soms en het is heel moeilijk, maar ik weet dat dit nu het beste is voor mij. Ik heb een heel mooi masker waar niemand doorheen prikt, dus dat scheelt. (draag hem helaas mn hele leven al...) Bos: wandelse! @Sam: heb je er nu veel last van door de operatie? Zou je eipijn en ongi pijn nu minder moeten worden eigenlijk? Omdat alles nu schoon en los is?
@ Gaby echt goed zeg dat je nog steeds niet ongi bent geworden hoor.. ik heb echt goede hoop voor je.. als je al zoveel dagen na de terugplaatsing zit. @ Celest welkom hier! Vertel nog eens wat meer over jezelf @ Juffie originele commode geworden! Leuk!! Jouw buik is echt heel anders dan die van mij, vast een meisje bij jou En nu pizza? Hihi @ Dreamer het blijft natuurlijk moeilijk het accepteren, helaas alweer een jaar verder ja (oktober vorig jaar was die uitslag bij jullie he?). Het afsluiten, dat duurt wel een tijdje. Soms denk je ik heb het wel verwerkt, maar is het toch niet zo. Tenminste dat heb ik zelf. Terwijl ik nu toch zwanger ben. Ik denk altijd niet zeuren als ik terugdenk. Ik moet het nu toch inmiddels wel afgesloten hebben. En dan denk ik ik wil toch geen 2e. Maar 't blijft toch in mn koppie. Wil jullie nog wel veel sterkte wensen met het afsluiten.. het kost helaas veel tijd en verdriet.. des te meer geluk als de baby er eindelijk is. Ik kan alleen maar hopen en wensen voor jullie dat er zo snel mogelijk een donor beschikbaar is. Dat doe ik iedere dag. Maar eh ff wat vrolijkers. Wat ga je dit weekend allemaal doen? Morgen een verjaardag, nog bij een vriend op bezoek, bij mijn ouders eten.. allemaal in omgeving R'dam. Heb niet zo'n zin, maar ja. Me tante wil altijd aan me buik zitten en dat vind ik eigenlijk niet zo fijn . Maar ja dan voel ik me ook weer zo lullig als d'r hand moet wegslaan ofzo..
@ sam, vervelend dat je nu eipijn hebt terwijl je buik nog zo gevoelig is. Ik ben ook wel benieuwd of je ongi pijn minder moet worden nu. Als ik een folder lees over endometriose (heb ik ooit eens meegenomen bij de ha) dan vind ik dat ook heel erg op mezelf van toepassing! Maar kunnen ze dat ook zien dmv een inwendige echo of alleen door een operatie?
Awww wat mooi zeg juffie!!! Haha die eerste foto *ik zal mamma eens even flink te grazen nemen met mijn voet!*