Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @sammie, hm maar even in de gaten houden ja..

@mecha, beterschap!

@red, ok onze kraamverzorgster zei dat..
    Vervelend dat het niet terug betaald word.. dat doe je ook niet zo snel weer denk ik

@mariss, wanneer ga je verhuizen dan?

@gaby, spannend meid! nog 1 dagje

@kristel, hoe was het zwemmen?

@Desiree, gelukkig maar 1 gaatje :D
    vervelend dat je zo onzeker bent!
    Druk dagj heb je morgen

@Bos , 9 kilo meteen na de bevalling, best veel!
    Jeetje Lars heeft goed geslapen zeg! Heerlijk :)

@dreamer, heel veel sterkte voor de uitslag.. hopelijk heb je lekker wat afleiding tot de uitslag er is..

@Juffie, mooie commode en mooi buikie ;)

@celest welkom hier

ik was vanacht Jorick aan het voeden, ik lag op mn zij en hij was aan het drinken, ben ik in slaap gevallen... werd uren later wakker. Schrok me rot, had hem wel kunnen pletten of de dekens over hem heen kunnen trekken want hij lag veel lager dan mijn hoofd..:( Hij heeft wel bijna de hele nacht geslapen verder.
    ben ik nu trouwens de enige hier die borstvoeding geeft zonder flesje?

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ emma, kan me voorstellen dat je bent geschrokken dat je in slaap was gevallen tijdens het voeden. Gelukkig komt Mark weer bijna thuis. Kan hij ook wat van je overnemen.

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Nou meiden,

Ik ga even douchen en dan met de buurmeid boodschappen doen. Ze heeft geen auto, dus ze mag wel even met mij meerijden ;)

Tot later!

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ juffie, heb je een leuke buurmeid? Ben je trouwens nog in dat huis in De Meern geweest? Mijn opa en oma woonden vroeger in de Meern. Nu woont er nog een oom en tante met 2 neven. En mijn opa en oma zijn er allebei begraven. Vind het wel jammer dat het zo ver weg is van hier. Ik kan niet meer even zomaar naar de begraafplaats..

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    ben ik nog ff snel, met manlief gaat 't al een stuk beter en die is ook even weg. Ga ik zo ook even weg ;)
    Nog even snel de afwas afmaken.

Over terugbetalen, 't zou oktober terug komen, prima, maar volgens mij is dat niet reeel als je nu je rekeningen al niet kunt betalen en haar extra loon zal misschien 200 euro zijn ofzo.
    Naja we wachten wel rustig af. Ze hebben een nieuwe tv, zo'n grote platte aan de muur, manlief wil die anders meenemen als ze einde van 't jaar niet betaald hebben. Haha zit alleen niet op de tv te wachten, wil gewoon geld.

Wij hebben ook wel eens omhoog gezeten en dan zijn er ook mensen die ons helpen, dus vindt eigenlijk dat we dat ook moeten doen als het kan. Maar ja in dit geval stonden we gewoon even voor blok, maar 't gebeurt geen 2e keer en helemaal niet door niet betaalde boetes.
    Ze leende wel eens even een paar tientjes en die kreeg ik ook altijd terug. En denk ook wel dat ze terug willen betalen, maar ja van een kale kip kun je niet plukken.
    Vraag me af wat m'n schoonouders verkeerd hebben gedaan, m'n andere schoonzus en zwager zitten ook bij de kredietbank, geloof dit jaar voor het eerst maar was heel veel geld, 'k geloof wel 25000 euro.
    Andere zitten ook altijd krap terwijl ze toch een redelijk inkomen hebben.
    Mijn man had schulden toen ik bij hem kwam, hebben bijna alles weggewerkt op krediet na van 1000 euro. Dat komt nog wel. En schoonouders krijgen ook nog wat maar daar beginnen we weer mee als we alles betaald hebben.
    En dan... wil ik een dikke spaarrekening!!!
    onze kleine wordt straks wel even heel goed geleerd hoe je bewust met geld omgaat ;)

@Dreamer, heftig zeg! pff... lijkt me echt vreselijk en dan nu nog zolang wachten!
    @Sammie, sterkte met de pijn!
    @Nen, ik ga ook niet graag naar de tandarts, laatst na 4 jaar geweest maar 'k had niks. Gaatje vind ik meevallen, 't is niet leuk maar zonder verdoving bij mij wel goed te doen. Heb ik 2x gehad, 'k heb 1 kies die vervelend is, haha
    @Juffie, wat mooi zeg! haha leuk die kleine van jullie!
    @Gaby, vindt het ook zo spannend!

ik ga ff snel verder hier

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Emma, kan gebeuren hoor! Mijn verloskundige vertelde dat het haar ook regelmatig was overkomen! En dan werd ze halverwege de nacht weer wakker dat de kleine begon te drinken.

'k Ga hier straks ook eerst volledig geven en na paar week af en toe een flesje afgekolfde melk. Tenminste dat is het plan ;)

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ red, ongelofelijk dat ze dan nog zo'n televisie kopen. Van dat geld hadden ze jullie terug kunnen betalen! Snap wel dat je niet op die tv zit te wachten, maar dan hebben ze tenminste wel door dat het menens is. Dan kunnen jullie gewoon zeggen dat ze de tv terug krijgen als ze jullie hebben betaald.

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Pff ik zit ff vast met mijn schoolopdracht. Wil em er zo graag doorheen knallen maar ik weet even niet hoe ik verder moet. N.a.v. een doelgroepenonderzoek moet ik nu wat literatuur uitwerken, maar ik weet niet zo goed wat ik het beste kan uitwerken en ik kan er maar weinig over vinden op internet. Nouja, dan doe ik dat maar summier...

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @oma; ik blijf voor je duimen hoor

@emma; ja maar lars was ook groot en had veel vruchtwater en een grote placenta...dan vliegen de kilo's er wel af he..

@juffie: mooie commode geworden

@celest welkom hier...vertel eens wat over jezelf

@all: zo wezen wandelen...en we zijn thuis en meneer word weer wakker...ongelovelijk...hopen dat de inbakerdoek snel droog is zodat hij hem aan kan want volgens mij is hij gewoon niet uitgeslapen...

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga er weer vandoor meiden. Zit hier steeds te lezen enzo terwijl ik mijn tijd nu ff goed moet besteden. En nu leid ik mezelf alleen maar af haha. Ik denk niet dat ik vandaag nog online kom.

Doeg!!

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nen succes met je opdracht

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @emma; Ik ben van de week ook in slaap gevallen tijdens de fles geven...als je het echt vervelend vind moet je een stoel neerzetten waar je kan gaan zitten dan val je minder snel in slaap

13. @ Emma Kristel geeft ook nog gewone bv dacht ik naast flesvoeding erbij.. en Kim toch ook? Lynn ook trouwens.
    Ik moet wel bijvoeden straks daarom zit ik nu al voor flesjes en voeding te kijken. Ivm medicatie.
    Wel schrikken dat je in slaap viel.. maar gelukkig is er niets gebeurd.

@ Red ik zou die tv al eerder opeisen dan als ze de kredietbank niet kunnen betalen kunnen die ook hetzelfde doen.. waarom kopen mensen zo'n dure tv als ze het niet eens kunnen betalen en ook nog eens flink in de schulden zitten? :) *niet snapt* Krediet van 1000 euro gaat nog wel. Met een persoonlijke lening heb je trouwens een lagere rente dan met een doorlopend krediet. Maar jullie zijn toch druk bezig geweest met aflossen, dus komt goed. Wij hadden trouwens ook geld geleend van Sanders broer voor onze huwelijksreis, dat is nu ook bijna afbetaald gelukkig en we hebben nu afgesproken dat we volgend jaar januari verder aflossen. Daarna wil ik nooit meer geld lenen ook. Het brengt meer narigheid dan geluk!

@ Juffie leuke foto's van jullie beeb! Grappig he die voetjes. En die lekkere neusjes. Al zien de neusjes op de 2D echo's er vaker uit als mopsneusjes en op 3D ineens een stuk minder. Dat zag ik tenminste bij onze boef.

@ Nen succes met je opdracht! Geen klasgenoot ofzo die je kan helpen?

@ Sammie de eipijn moet wel minder worden. Goed in de gaten houden. Anders ff navragen in het ziekenhuis of dit hoort, kan best zijn omdat het nu net gelijk na de operatie is dat het nog niet helemaal pijnloos is daarzo.

14. @ Nen, succes!! Endometriose kan tot nu toe alleen met zekerheid vastgesteld worden via een laparoscopie dacht ik.

Ik ga ook weer ff verder, opruimen enzo. Want bende maak ik wel. :D

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @dees: ik weet alleen dat de difrax flessen beter zijn voor krampjes dan de advent flessen...

16. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    hallo meiden

zaten nog steeds opd e maxi te wachten van de bugaboo maar door techn probleem werden die niet uitgeleverd, dus ze weten niet wanneer hij komt! maar ja daar kan ik niet op wachten;)
    dus ben vanmorgen een andere uit wezen zoeken van maxi cosi zelf het 2010 model zoleuk! ben helemaal blij mee nu nog wachten op de adapterset maar dat heeft geen haast kunnen in ieder geval naar het zh als het moet.

17. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    hallo meiden!
    Ik reageer even snel, want Chanell moet de fles en dan nog even opruimen en dan soep koken en dan krijg ik 2 tantes en een nicht van me op kraambezoek nog whaha..

@suus
    Ja zeker goed bezig geweest hihi..
    Oh daar heeft mijn vriend geluukig geen last van haha..
    @desiree
    Ja we gaan naar een nieuwbouw woning. zal morgen wel even een foto ervan maken hoe die nou is..Het is een eensgezins woning met 3 slaapkamers en kunnen evt van de zolder ook een kamer maken..we hebben vaste trap naar zolder..Zijn der erh blij mee :)
    bo is bijna weer weg gelukkig..
    En ben al 1 kilo kwijt..Hopen dat het er ook niet meer aankomt ;)
    @emma
    Als het goed is krijgen wij begin december de sleutel..Maar het kan ook later..Hoop eigenlijks eerder..:p
    Ze zijn nog bezig met bouwen namelijk

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @desiree, ik bedoel zonder te kolven , dus gewoon aan de borst. volgens mij ben ik de enige nog die dat doet. Hoeveel moet je bijvoeden dan? Volgens mij zijn die difrax flesjes wel handig, heb ik ook voor straks. Maar het zal ook wel uitproberen zijn denk ik
    Opruimse! Hier is het ook een bende haha

@Bos, dat is wel een goed idee ja, of in elk geval zittend voeden. maar gelukkig is mark er nu weer dit weekend. Kan die hem verschonen, troosten enzo, kan ik net wat meer slapen hopelijk. Lars heeft niet lang geslapen dan of wel. lekker weer om te wandelen trouwens

@nen, succes

vriend kwam onverwachts eerder thuis :D half 3 al. We gaan straks nog even wandelen denk ik..

19. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

dreamer: ik weet nie hoe lang mijn LF is normaal :)
    en ja ik ga morgenochtend als ik wakker ben meteen testen.
    weet niet meer wie t vroeg: maar ja mijn moeder weet van de icsi.
    sammie: moet je niet ff bellen naar t ziekenhuis dan dat je zo'n last hebt..

20. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

dreamer en de bijwerking van de utragastan (of zo iets) is dat ze de menstruatie kunnen uitstellen.. dus daar kan t ook door komen..

Deel Deze Pagina