Het bloeden komt doordat er endometriose bij mijn endeldarm is verwijderd, heb even gebeld, en het kan 2 weken duren.
@emma: nee lars heeft zeker niet lang geslapen. hooguit half uur... beter dat mark eerder thuis komt wandelse..
@knarboor: goed dat je t ergens anders hebt gehaald want begint nu toch wel op te schieten nog bloedverlies gehad??
@ bos ja gaat idd opschieten nu joeppie!!! ben zo benieuwd wie er in zit en of het een J of M is! geen bloed meer maar blijft bruin, maar als het zo blijft vind ik het wel goed voel het nog goed dus op hoop van zegen maar
Zo boodschappen zijn weer in huis. Nu even opruimen in huis, jeetje wat ben ik vandaag actief :S Schrik van mezelf hahah! Genieten jullie ook van het zonnetje?!
@juffie: goed bezig jij... ja wij hebben al genoten van de zon..morgen weer ff naar de stad wandelen denk ik @knarboor: oke gelukkig dat je de kleine nog goed voelt..misschien adertje gesprongen ofzo...
euh iets met rijst, groenten en een kruidenzakje erdoor..wok it ofzo heet het..heb t nog nooit op dus ben benieuwd en jij
er komt vanavond een kereltje om een offerte te maken voor nieuwe kozijnen boven... heb der helemaal geen zin in... zo'n vreemde kerel in huis..
t is voor binnen..volgens is dat bijna niet voor binnen kunstof kozijnen... denk dat we voor hout gaan..
@ Kristel: Okeej Yentle ook zo voorbeeldig dus de eerste dagen pin me er idd niet op vast maar geniet er wel van hihi.. we zullen zien hoe ze het blijft doen... Wat leuk een Tankini heb je 'm aangedurft? en was het leuk het zwemmen? @ Emma: Gelukkig zijn de krampjes vandaag al een stuk minder, volgens onze kraamhulp is het het ergste voor de gele ontlasting en die had ze gister avond! Hoeveel was jij aangekomen tijdens de zwangerschap? Fijn dat Mark vandaag weer thuis komt! Schrikken zeg dat je in slaap gevallen was tijdens het voeden! gelukkig heeft hij gewoon lekker geslapen! @ Dreamer: Nee heb er op zich geen moeite mee, het kon ook gewoon niet anders... als het door falen van mij zou zijn geweest natuurlijk wel, maar ze ging op de manier hoe ze lag gewoon niet door mijn bekken, we hebben alles geprobeerd om haar via de natuurlijke manier te laten komen! Dikke knuffel voor jou! echt k*t dat je steeds zo toneel moet spelen! hoop echt elke dag op een wereldwonder voor jullie! @ Gaby: Spannend!!!! @ Nen: Ja gelukkig hebben we nu een hele lieve kraamverzorgster, die haar vak verstaat hoe gaat het op je stage? @ Desiree: We zijn supertrots op ons meisje fijn dat je geen verdoving hoefde bij de tandarts, anders loop je zo de hele dag met een hanggezicht... Ik gebruik nu difraxflessen (snel gekocht toen we naar huis mochten, in de avent flessen past de dodie 1.2.3 speen niet) en ik vind het echt superfijne flesjes! @ hilli: succes op school, is het om alles af te sluiten? @ Sterretje: Ik krijg in ieder geval 1 dag extra zorg (maandag) alleen in de ochtend (dat is voldoende) maandag wordt er bekeken of de dinsdag echt nodig is, en als dat zo is komt er voor die ochtend wéér een ander, dus als het niet echt nodig is, is maandag de laatste dag! het opstarten is het moelijkste, voor de rest hoop ik gewoon dat het gaat lukken, alles op mijn dooie gemakkie! @ Red: Balen zeg van dat geld dat jullie geleend hebben aan je zwager en schoonzus! Jeetje jullie kletsen TE VEEL!! kan het echt niet bijbenen, dus sorry als ik iemand vergeten ben! Junkfoto staat trouwens op de babysite ik ben er weer weg van, het is weer tijd voor Dimara haar flesje! doei doei
@ Gaby kunststof is voor zowel binnen als buiten prima geschikt het gaat er om dat je dat nooit hoeft te verven, maar vind het persoonlijk minder mooi. Heb jij die bolletjes? Slik je die nog steeds dan (ik dacht tot zoveel dagen na de terugplaatsing dat je die moest slikken en dan stoppen, zodat je lf niet teveel beïnvloed zou worden). Als je er al mee bent gestopt is het nog steeds een goed teken dat je niet ongi bent @ Knarboor als het maar blijft bloeden ook al is het bruin toch maar ff de vk bellen. Als het dan van het weekend blijft he. Wel goed dat de kleine nog mooi actief is. Heb je de pebble? Dat is die nieuwste van maxi cosi. @ Emma weet ik maar ik bedoelde bv uit de borst Kristel doet toch kunstvoeding erbij en kim doet bv met de fles inderdaad (misschien ook met direct uit de borst?) lynn doet ook direct borstvoeding geven. @ Mum fijn dat het zo goed loopt nu is je hb al meer op peil denk je? Wij gaan zo naar de Ikea in Haarlem en daarna gelijk door naar yoga.. morgen druk dagje weer voor de boeg (geen zin in) dus weet niet wanneer ik er weer ben.. Allemaal alvast fijne avond eet smakelijk en fijn weekend
@Desiree, ze hadden die tv net voordat de politie langs kwam. ze zouden op vakantie maar ging niet door omdat m'n zwager toen net een tia had gekregen en van dat geld hebben ze die tv gekocht. Kredietbank gaat wel goed geloof ik, m'n zwagers loon gaat daar heen en daar worden de vaste lasten van betaald. M'n schoonzusje krijgt haar loon gewoon zo en daar leven ze van. Maar dat is dus te weinig of ze leven te ruim. Nu letten ze wel op en doen ze goedkoop boodschappen, weinig benzine enzo maar blijkbaar redden ze het gewoon niet. 'k Weet ook niet wat voor rekeningen zij nog moet betalen van haar rekening. naja we wachten wel geduldig af Kredietbank komt de tv in elk geval niet opeisen hier nog ff weg geweest, moet hier morgen echt flink aan de schoonmaak anders loopt zelfs de hond denk ik nog weg dat het hier te vies is