ja je krijgt er 3 vergoed door t ziekenvonds.. en de rest moet je zelf betalen.. maar dan praat je wel over een euro of 5000
ja dat geloof ik ja dat het zoveel kost....maar ja als je graag wilt en je kan het betalen..maar laten we maar hopen dat het niet nodig is.
He gatsie das geen leuk nieuws hier!!! Gaby, wat v ervelend meid!!!! Misschien inderdaad over 2 dagen eerst nog even testen voordat je het ziekenhuis belt? Misschien heeft jouw lichaam gewoon nog niet veel HCG aangemaakt...
Mn tiet lekt... gatsie dat spul zorgt voor harde vlekken... Straks even maar lilypadz kopen, zijn wel duur....
@ Bos Als manlief wakker is zal ik het kraampakket eens open maken, durf eigenlijk niet zo goed.. Ben bij Avero Achmea Excellent verzekerd ik heb namelijk altijd wat Dus ik krijg ook schoftig veel vergoed, maar de premie is ook hoog.. Lol
he wat vervelend sammie... Weet je wat goed helpt als de wond goed dicht is? Kneipp vitamine E olie. Heb ik ook op mn littekens na operaties gesmeerd, nu zijn ze mooi weggetrokken..zie ze nauwelijks!
@gaby: echt niet leuk ik gun het je zo Ik hoop dat je snel weer opnieuw mag beginnen en het dan wel lukt.. Ik voel mezelf een beetje schuldig dat het bij wel kan en bij jou niet Vind het zo oneerlijk verdeeld Als ik iets voor je kan doen dan moet je het maar zeggen
ja maar toch voel ik dat wel zo.. Zei het tegen pascal.. het is gewoon zo gemeen vind het moeilijk om helemaal blij te zijn voor mezelf.. Voel me heel raar erover.. probeerde ook aan pascal uit te leggen maar kan het niet omschrijven
Testen zijn nog goed hoor Gaby. Maar je kan altijd even bij de kruidvat de testen van 2 voor 5 euro halen. Die komen hier op het forum toch wel het beste uit de bus. Over de ICSI pogingen zelf betalen. Zo makkelijk gaat het ook niet he. De artsen moeten er wel heil in zien. Zien ze dat niet, dan kan je nog zoveel geld hebben, ze helpen je gewoon niet. Dat is het verrotte aan NL. In België heb je 6 pogingen. Het is ook belachelijk dat je maar 3 pogingen vergoed krijgt. Geloof me, degene die dat verzonnen heeft, die heeft zelf nooit problemen ondervonden met de kinderwens! @Sam: balen dat je nu toch nog last krijgt. Hopelijk is het snel over meis.
dreamer: als ik maandag nog niet ongi ben.. test ik nog wel een keertje even voordt ik t ziekenhuis bel...
@Gaby: ik ga gewoon verder duimen voor je meis! Dat je maandag maar duidelijkheid mag krijgen! Ik ben ervandoor, fijne dag dames.
kom me even weer melden voor ik verder ga met de schoonmaak Volgens mij krijg ik last van vervroegde nesteldrang. Pfff... voor m'n gevoel moet alles schoon, naja gaan eerst wel voor de helft