Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mecha

Mecha Niet meer actief

wat een poepieeee

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

weet niet meer wie t vroeg maar nee ben nog niet ongesteld..

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    #58663 bos, 20 sep 2009
    Laatst bewerkt: 20 sep 2009
    thanks...wilde ff zijn bultjes/pukkels laten zien.

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, wat een droppie die Lars!

@ gaby, dat vroeg ik.. Ga je nu binnenkort nog een keer testen? Of wacht je af tot je met het ziekenhuis kunt bellen

5. gaby1986

nen: ik ga morgen het ziekenhuis bellen, en dan hoor ik verder, wat we nu gaan doen..

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: het zegt helaas niks als je het om de dag doet...wij deden het ook maanden lang om de dag...en de maand dat het raak was hebben we het maar twee keer gedaan (ja weet het wel weinig maar was er ff klaar mee)

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ gaby, ik hoop echt voor je dat het wel raak is, maar gewoon nog te vroeg voor een posi test..

@ bos, ja ik weet het. Vind het soms ook moeilijk om er mee door te blijven gaan als het elke keer niks wordt

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Oke dus qua maandbedrag zaten en zitten we nog niet eens zo gek. Droger staat sinds ik zwanger ben wel vaker aan. Van 't winter op onze slaapkamer de verwarming wel een beetje open gehad maar thermostaat stond hier 's nachts op 12 ofzo zodat ie niet aansloeg.
    Maar prima als we een beetje moeten bijbetalen ofzo.... maar 550 euro per maand is gewoon niet op te brengen en een belachelijk bedrag. 150 euro per maand zou ik nog veel vinden maar oke als ze dat willen ga ik wel akkoord.

Haha vraag me al af wat het scheelt als we de verwarming helemaal uitlaten. Maar is waarschijnlijk geen optie al hou ik 'm wel zolang mogelijk uit.
    Ben hier overal de stekkers al aan het uit halen, zal heel kort douchen, droger niet meer aan, niet onnodig warme kraan aan... kunnen jullie nog meer bedenken?

9. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ nen.. we hadden elke dag sex... soms een paar dagen niet als we moe waren ofzo maar verder deden we het wel dagelijks soms zelfs meerdere keren per dag.. ik ben zwanger geraakt toen ik niet meer rekende op een zwangerschap ik was aan het wachten op me afspraak bij de ferti.. ik moest wachten tot augustus ivm voorzomer drukte en zomerstop en hupsss daar was ze ineens .. dus wat de truuk nou is?? ik gok dat net als bij bos het loslaten de truuk is geweest.. maar dat gaat helaas niet op commando.. verder was ik gerwoon nog elke dag op het forum enzo ;)

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Nen, volgens mij wij ook meestal om de dag, soms elke dag en laatste maand dacht ik ook 2 keer om de 2 dagen.
    Bij ons was het ook net een moment dat we er beiden veel minder mee bezig waren. Misschien heeft dat geholpen. Ook direct na m'n ongi weer begonnen met klussen.

@Bos, wat een droppie! Warmteuitslag zou kunnen...

@Mecha, 'k krijg er honger van! Hier is de kleine ook echt aanwezig, zo leuk! Zonet ook even tegen m'n blaas geloof ik. Gek hoe snel dat in een paar dagen kan gaan.

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ red of een andere stroom provider.. of laten uitzoeken hoe dat kan want zelfs al zou je alles aan laten staan en een uur douchen dan zou het nog geen 550 per maand moeten kosten ..is echt niet logies hoor ;)
    ik had even oxxio nou heb 1.5 jaar problemen gehad en maar 1 maand stroom en toren hoge rekeningen ..ben weer terug gegaan naar nuon en me rekeningen waren gewoon weer 100 euro per maand ;)

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    We hebben anders nooit problemen hoor met Essent. Maar we dachten dat de jaarafrekening niet klopte, manlief gebeld en moest hij meterstanden doorgeven. Toen 1300 euro terug gekregen. Alleen nu is het verschil ruim 3000 m3 en als we de standen terug bekijken gaan we twijfelen of manlief ipv 35000, 32000 heeft zien staan. Getal moet nu nl. rond de 35000 staan terwijl het gecorrigeerd was naar 32000.
    Hebben 't als het zo is echt niet met opzet gedaan en snappen er niks van. Als ik het terug kijk zouden we 2008/2009 maar 85 m3 verbruikt hebben aan gas, jaar ervoor 1300 dus dat klopt ook nooit. Hebben er toen niet goed na gekeken maar lijkt me dat zij zulke dingen ook wel in de gaten moeten houden toch?

Hoop dat we 't netjes op kunnen lossen. Ga nu eerst maar heel resoluut bezuinigen.

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

tja resoluut bezuinigen denk niet dat dat zoveel effect heeft aangezien je stroom op jaar basis word bepaald en je nu al bijna aan het einde van het jaar zit ..maar ik hoop voor jullie dat het allemaal goed komt .. en ja hun moeten er wel op letten maar als je bv je standen niet doorgeeft maken ze een schatting dus zo vervelend zijn ze ook wel weer:S

succes ermee meid

ik ga maar is douchen :O schandalig ik wee ht maar aand e andere kant ..( ik de weegschaal) er bgint nu weer een programma dat ik wil zien whahahaha

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wij krijgen eind mei de jaarafrekening dus dat duurt nog even.

haha erg he! heb hier honger dus knakworstjes in de pan zitten.

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

whahah wat toevallig ik dacht net aan knakworsten whaha dat ik best een broodje lust whaha :p

16. gaby1986

iedere dag sex.. zooow...
    ik heb al sinds 30 augustus geen sex meer gehad..

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hihi 'k zal maar niet vertellen hoe vaak wij sinds ik zwanger ben...

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Doordat ik de laatste tijd behoorlijk vatbaar ben voor SI hebben wij het minder vaak dan ik zou willen. Nu eigenlijk bijna alleen maar rond mijn vruchtbare dagen, maar de laatste maanden heb ik dan al heel snel weer een SI waardoor we maar moeten hopen dat het goed genoeg is geweest. Op het laatst gaat het gewoon pijn doen en opzwellen. Echt niet leuk. Heb nu ook gezegd dat wanneer ik weer een SI heb, ik naar de ha ga, want zo kan het niet langer..

19. gaby1986

hier omdat eerst een paar dagen voor de punctie mocht t niet.. toen kreeg ik die punctie.. en had ik steeds buikpijn.. toen terugplaatsing.. en toen kreeg ik medicijnen die ik moest inbrengen.. en dus kon t niet..(was nogal vies)

en heb trouwens nu al oud bloedverlies een beetje.. dus voorlopig kan t ook nog niet.. duurt mij mij een dag of 9 mijn ongi.. misschien nu wel erger.. geen idee..

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mag ik een foto spammen :D

Deel Deze Pagina