Hee meiden ik ben voor de verandering ook 's vroeg haha. Kom om 10u op wacht, moet dan eerst met de auto naar de garage. Nu ook nog eerst druk maar moet wachten tot 8 uur. Moet tandarts maar even bellen voor manlief. Hij is nog thuis van z'n werk. Gisteravond was het weer bal... pfff, hij ging tekeer van de pijn, wilde hier de boel kort en klein slaan, liever dood als deze pijn, enz. En nu gaat het wel en dan zegt ie dat ie een doof gevoel heeft in z'n kaak en zn tand soms wat pijn doet. Mannen.... Lijkt me toch dat ie niets voor niets bijna jankt van de pijn maar dan valt het wel weer mee ofzo?? Denk dat ik toch maar ff moet bellen wat normaal is, wil niet weer zo'n nacht (naja hebben nog redelijk geslapen) en hij zal toch ook weer aan het werk moeten. Kan ook vanaf 8 uur langs de dokter urine wegbrengen, toch nog maar even braaf opgevangen vanmorgen om 6 uur. 'k Heb heel kort onder de douche gestaan, alle stekkers er netjes uitgehaald, verwarming hoeft bij lange na nog niet aan... jaja moet toch maar bezuinigen Kan vanaf 8 uur ook Essent bellen. Bah... heb er gisteravond ook flink over liggen piekeren. Als we 't wel moeten betalen dan moeten we iemand vinden die ons het bedrag in 1x wil voorschieten en wij diegene afbetalen. Kan desnoods pas in mei met de eindafrekening en dat we nu zo zuinig mogelijk doen... maar ja leuk is anders! 550 euro per maand gaat echt niet lukken, zeker nu niet met alle babyspullen en kamertje e.d. en straks ga ik minder werken... maar goed dat is pas vanaf mei. haha lastig... alles kan pas vanaf 8 uur. Ga de hond maar even uitlaten en wat eten, dan is 't zo zover. Kleine hier is ook een drukteschopper. Als ik er op let voel ik over de hele dag door schopjes. Gisteravond was het zo leuk, ik legde een muziekdoosje op m'n buik, dat doen we elke avond voor het slapen gaan sinds 2 wk. En de kleine begon er gelijk op te reageren. Werkse allemaal!
zo ziekenhuis is gebelt.. mag me niet nu met de aankomende menstruatie aanmelden met pas volgende maand....
zo ik ga even eten.. en dan m'n sportoutfit aan doen... ik ga maar weer gewoon sporten...(alleen want suus mag niet meer) ben al meer dan een maand niet meer geweest.. maar ga der weer voor... misschien nog wat meer afvallen..
@Gaby, jammer dat je weer een maand moet wachten. Succes met sporten! Ben ook weer terug, manlief moet om 12.00u weer naar de tandarts. Z'n mond/wang is ook dik. Hopelijk belt het werk niet vandaag... ff geen tijd voor Manlief gaat met de auto naar de garage dus dat scheelt mij weer. Bij huisarts geweest met urine, nu vanmiddag ff bellen voor de uitslag. Heb Essent gebeld, hoop dat 't nu goedkomt. Ze hebben ons verbruik berekend vanaf 2007 de beginstand. Moeten nu 123 euro per maand betalen maar heb dat verhoogd naar 140. Ze denken daar dat de netwerkbeheerder (nuon) de stand door heeft gegeven die manlief heeft doorgeven. heb maar niks gezegd. Nu misschien nog een kans dat we die 1300 euro moeten terug betalen, naja dat wachten we maar rustig af. Heb ik verder maar niks over gezegd. Nu maar zuinig doen en we wachten wel op de jaarafrekening. Kan alleen maar meevallen dan zal nog even wat eten en ga dan hier maar even aan de schoonmaak.
Goedemorgen meiden @gaby he wat balen zeg dat ej nu een maand moet wachten, dat moet tegen vallen! Goed dat je weer gaat sporten zeg! @red hopelijk word je niet gebeld door je werk vandaag zeg! @juffie en suus, werkse meiden! @ukkie suicces bij de gyn straks, hopelijk is alles weer goed met jullie kleine meid! Hier net bij de vk geweest, aangegeven dat ik het echt niet meer zie zitten Helaas doen ze toch echt niets Volgende week ma weer naar de vk en dan wil ze me wel strippen gelukkig Mag pas met 42 weken naar de gyn voor controle overtijd en waarschijnlijk pas inleiden tegen de 43 weken aan Ik baal zo ontzettend zeg, loop er gewoon van te janken Kan er niets aan doen, maar ben gewoon teleurgesteld, had dit weer eens niet verwacht Maar helaas niets aan te doen Zo nu eerst maar eens ontbijten, hebben we nog niet gedaan Straks nog een hoop boodschappen, hopelijk ook nog tijd om iets leuks te doen, nu manlief nog vrij is vandaag Fijne dag alvast!
Goedemorgen meiden! Alles goed hier? Nou ik ben hartstikke schor, hoesten doet echt heel erg pijn.. Eerst bo daarna si en nu keelontsteking..pff wat komt er hiernaa..Ik heb de laatste tijd altijd wat..Ben gewoon een pech vogel... Chanell is weer iets beter gelukkig..alleen heeft ze nog wel traanoogjes en verstopte neus..Maar niet meer dat ze moet hoesten gelukkig.. @red schoonmaak ze.. Ik ga eerst even douchen en Chanell in bad doen, en dan ga ik ook aan de schoonmaak Mijn vriend is vandaag jarig..Wordt alweer 26 jaar..Hihi.. OH!! Moet ook nog slingers ophangen bedenk ik me net haha.. En Chanell is vandaag precies 3 maanden!!!
@Sterretje, wat rot voor je! Met 41 weken heeft strippen vaak meer effect maar kan me voorstellen dat je graag wilt dat ze wat voor je kunnen doen. Ik vind het zo slecht dat ze je met 43 weken tegenwoordig laten doorlopen. Grr... ik weet niet in hoever je zelf nog wat te vertellen hebt... @Chamaro, zit je ook niet mee he! Gefeliciteerd met je vriend! Wat vinden jullie van deze kaartjes: http://www.buromac.nl/kaarten.dhtml?oper=detail&kaart_id=2090&PageNr=1&collectie=14&assortiment=1 http://www.buromac.nl/kaarten.dhtml?oper=detail&kaart_id=2089&PageNr=1&collectie=14&assortiment=1 'k hoop dat ie werkt
@sterretje *geeft een dikke knuffel* Nog even volhouden meid!! Komt goed schatje En idd wat red zegt raar dat ze je tegenwoordig tot 43 weken door laten lopen.. @red Wow wat een mooie kaartjes zeg! Bedankt voor je felicitatie
zo ben er weer.. een klein uurtje gesport.. valt een beetje tegen als je een tijdje niet geweest zeg.. poeh hee....moet er echt wel weer ff inkomen.. sterretje: nou hopelijk helpt dat strippen dan volgende week.. en hoef je niet lang meer zo door te lopen.. all: ik heb soms t idee dat t niet zo super gaat hier.. ging bij t sporten weer bijna van m'n stokkie.. en kan echt ieder moment van de dag huilen.. en in vlagen denk ik dat ik de wereld weer aan kan...
@gaby: he bah volgende maand pas weer...doe je wel een beetje rustig aan...misschien is het allemaal een beetje te veel allemaal...alle spanningen rond het zwanger worden en het regelen van de bruiloft...doe rustig aan en als je klachten blijft houden even langs de huisarts hoor @sterretje: oh meid huil maar ff lekker uit....nog ff volhouden het komt allemaal goed... @chamaro: van harte met je vriend...en chanell al weer 3 maanden...blijf jij thuis of ga je weer werken? @red: jemige heeft hij nog zo'n last joh...benieuwd wat de tandarts zegt...goed dat je essent hebt gebeld....hopenlijk valt het allemaal mee....je hebt geen tijd om te werken vandaag haha super mooie kaartjes meid... @juffie en suus: werkse @all: zo lars heeft geslapen tot 7 uur...mag hij vaker doen zeg... het is weer mooi weer hier en bij julile..ben vriendlief aan het overtuigen om zo naar de karwei te gaan en letters te kopen van lars zijn naam voor op de bruine muur en een boekenplankje maar valt nog niet mee....zucht...waarom doen mannen soms zo moeilijk..
@Bos, lars dus ook al mensen afgeschrikt haha Hier ook mooi weer ja Zo jij hebt lekker kunnen uitslapen ! heerlijk @nen, wij deden het ook om de dag, 2 dagen, maar de maand dat ik zwanger werd een week elke dag rond de eisprong, maar ik wist ook precies wanneer de eisprong was door de follikelmetingen dus dat was wel handig. @Suus en Juffie werkse! @Ukkie, vervelend dat slechte slapen! maar een middagdutje doen dan @red, hopelijk hoef je dat bedrag niet terug te betalen! Ik probeer ook op de energie te letten hier. ben alleen wel heeeeel vaak in bad geweest tijdens de zwangerschap, zal wel een hoge rekening worden oeps. Mooie kaartjes! @gaby, doe je rustig aan dan? kan dat niet door alle hormonen komen? @Sterretje, ze doen idd meestal niks zolang de baby het binnen nog goed heeft... echt slecht hoor dat ze je zo lang laten doorlopen.. Ik ben bevallen met 40+4 maar na de bevalling bleek dat de placenta helemaal niet goed meer was.. Ik vind echt dat ze niet later dan 42 weken moeten inleiden hoor. Maar je hebt al zoveel voorweeen, je lichaam is al bezig dus ik denk dat je wel vanzelf bevalt over een paar dagen! sex kan ook het laatste zetje geven hahaha @Mariss, beterschap meid! En gefeliciteerd met je mannetje, en Chanell al 3 maandjes @all Jorick begint aardig een ritme te krijgen met voedingen geloof ik. Gisteravond en vanacht om 9 , 12 , 3 en 6 uur. En nu vanmorgen weer om 9 uur. Overdag kwam ie ook al steeds rond 12 , 3 en 6. Ik ben weer een weekje alleen Dit geboortekaartje hadden wij trouwens : Kaartmix - SummerSpring - geboortekaartjes maar dan wel met gedichtje
hihi mannen.... 'k Ben benieuwd hoe het straks gaat bij de tandarts. Hoop dat ik even meekan. manlief wil 'm nl. laten trekken maar 't is een hoektand en dat zie je dus ik wil dat niet. haha 'k moet hier nodig aan de slag. Ben bezig geweest voor het geboortekaartje. Gaan er pas echt mee bezig in de kerstvakantie ofzo maar alvast aan het rondkijken en wat voor tekst ik wil enzo. 'k Heb een voorbeeldje besteld van beide kaartjes. 'k Vind ze ook erg mooi. Anders kom ik toch bij standaardkaartjes uit en veel heb ik al gezien in gezinnen. Staan alleen geen prijzen bij.
@bos dank je! Ik wil eerst mijn diploma halen (binnenkort) en daarna wil ik 2 dagen in de week gaan werken
Bij ons komt waarschijnlijk dit gedichtje: Het wonder van een heel nieuw leven Mochten wij voor het eerst beleven Woorden schieten ons tekort Daarom enkel: Dank u God 'k Ga denk ik ook maar rusttijden op het kaartje zetten. Helpt allicht en we hebben een grote familie. Vindt 't toch wel fijn als iedereen ook even belt.
Jullie baby's doen netjes hun best! Ik vind het ook echt een risico om zwangeren zolang door te laten lopen. 'k Denk dat als ik zover ben en 42 weken dat ze me gewoon moeten inleiden en anders de beveiliging mogen inschakelen om me weg te krijgen... 'k Zou het echt niet pikken!
Goeiemorgen ayden heeft vanacht om 2 uur en om 7 uur een voeding gehad was echt gebroken om 2 maar ja moet toch eten geven haha ik ga straks misschien is sushi maken.