die hadden wij ook eerst hebben nu: Er zijn zoveel dingen in het leven die je steeds verbaasd doen staan, maar het mooiste wat God je kan geven is een kindje uit liefde ontstaan.
@ Gaby: Balen dat je ongi bent geworden. Heb nog wel zo voor je geduimt. Ik moet ook maar eens wat op gaan ruimen. Ik ben het hele weekend weg geweest en heb gisteravond m'n tassen midden in de woonkamer neergegooid. hihihi Oeps... Stoute ik.
@ Sammie: Wat vervelend dat je nu al weet dat het terug gaat komen. Hopelijk ben je er wel voorlopig vanaf.
Ik sta trouwens al op de wachtlijst voor IUI mocht ik niet zwanger zijn, mag ik in Maart beginnen, maar ik hoop gewoon dat het niet nodig is
hey meiden, ik ben weer terug van mijn 1e FM. weet niet wat ik ervan moet denken. ben vergeten vanalles te vragen. maaaaaaaar in mn linkereierstok zaten alleen pco blaasjes. en in mn rechtereierstok een mooi eitje van 11 mm. dus dat was goed! donderdag mag ik terug om te kijken of het goed doorgroeit. liefs suus
Ik heb gisteren zulke stoere babykleertjes gezien! Een onwijs mooi broekje en een stoer vestje. Maar het koste bij elkaar 150 euro.. Beetje veel @Suusje: super dat je al een 11 mm follikel hebt zeg! Hoop dat er een mooi eitje uit groeit! Ik ben er weer vandoor. Fijne dag dames!
Zo.. net HA gebeld voor uitslag urine. (kijken of de streptokokken minder actief waren naar mijn AB) Ohh ja zegt ze.. uhmm ik zie daar geen uitslag van. Dus dat is goed. Dus dat betekend dat alles weg is zij ik.. Ja zegt die muts. Mijn antwoord was, nou dat kan niet. Streptokokken verdwijnen niet als je ze hebt. Ohh.. nou dan ga ik het even overleggen met de HA, ik bel u zo terug... Daargaan we weer! @ Suusje.. fijn! Hopen dat ie donderdag mooi mee gegroeid is!
Zoo.. dat was snel.. ze belde al terug. Het zit volgens de kweek echt niet meer in mijn urine :S.. zo wazig! Maar ik moest het vanmiddag maar met de gyn overleggen. Want wanneer een keer streptokokken zijn ontdekt moet je klinisch bevallen :S:S.. ik word echt van het kastje naar de muur gestuurd. Bah!
@ Mecha: Ik denk dat je mij bedoelde toch? Toen ik Levi wegpakte bij mijn opa, zei ik dat het zo genoeg was geweest. Maar hij was diep beledigd. Daarna zei hij dat ik had gezegd dat hij Levi had geknepen ofzo. Dus daar ging ik op in... en toen zei hij dus dat ik een leugenaar was. Echt @#$%^&*. Mijn opa is echt een verbitterde man. Echt niet leuk.
@ Ukkie: Echt vaag.... Alsof het allemaal niet al spannend genoeg is. Je kunt nu wel wat zekerheid gebruiken.
debby: jeetje wat raar dat je opa zoiets zegt.. dreamer: nee ben nog niet zeker van een plek...dus hoop dat ik me kan aanmelden volgende maand.. sammie: al op de lijst voor iui.. hoop dat t niet nodig is.. all: zo was ook ff meteen naar de kapper geweest.. ff stukkie eraf... nu ga ik even opruimen en wat eten..
@ Debby.. wat belachelijk van je opa zeg! het is jullie kindje en jij bent de baas over hem (nu nog wel ) Ja het is inderdaad allemaal erg vaag. Ik ga vanmiddag om een nieuwe test vragen. Word er zo echt niet goed van!
@ALL...oke ik ben misschien overbezorgt en als dat zo is sorry dat ik dan zo zeur maar zijn dit ECHT geboortepukkels?? ik ga morgen toch ff langs de huisarts
bos: geen idee?? weet ook neit hoe dat eruit hoort te zien geboortepukkels.. voor de zekerheid maar ff langs de ha ja....