@ Hilli: Volgens de vk moet ik zeker 6 weken staaltabletten blijven slikken om mijn bloedwaardes weer op peil te krijgen! @ Kristel: Ik zie wel hoe het afvallen gaat, zoals het nu gaat zit ik zo weer aan de 60 kilo en dat vind ik prima(is nog aan de lage kant voor mijn lengte), wil dan wel proberen om mijn buikje weer enigsinds strak te krijgen Wat goed zeg dat Yentle zelf naar je borst op zoek ging! Dimara ruikt het ook geloof ik, als ze op mijn arm ligt wil ze ook wel eens naar mijn borst happen... @ Red: Jezelf nu niet druk maken om die kilo's meid!! het is allemaal voor een goed doel moet je maar denken! Mooie kaartjes hier werken de rusttijden gelukkig prima! @ Emma: haha die mensen zijn ook genezen van hun kinderwens @ Gaby: Balen zeg dat je een maand over moet slaan nu! dikke knuff meid! @ Ster: Dikke knuf voor jou meid, pfff 43 weken nog wel!! ik hoop echt van harte voor je dat het niet zo ver hoeft te komen meid!! @ Kim: Kan je dat zelf sushi maken? keukenprinses hihi @ Debby: Balen zeg dat het zo heeft moeten gaan op die verjaardag! ik ga ook eerder ingrijpen met het gehaffel, wij zitten uiteindelijk met een krijsend kindje! Hoe is het met Angel? @ Dreamer: 150 euro voor een babypakje? woww... idd beetje heel erg veel! @ Ukkie: Tjee wat een gedoe zeg... @ Bos: Tjee dat ziet er niet lekker uit zeg bij Lars! lijkt mij geen geboorteuitslag! idd even langs de HA ermee! @ Agneta: Mooi verhaal meis Dimara is vanaf gistermiddag tot gisteravond heel erg onrustig geweest, het enige moment dat ze stil was, was wanneer ik haar op schoot had en mijn pink in haar mond had! zelfs in de kinderwagen stukje wandelen was ze niet stil te krijgen! gelukkig gisteravond om 22.00 uur een poepbroek en een flesje en ze is heerlijk gaan slapen tot 4.15 en heb haar daarna pas om 8 uur weer wakker gemaakt voor haar flesje! vanmorgen wilde ze weer alleen bij mama zijn, maar nu ligt ze lekker te slapen in de kinderwagen! morgen de draagzak maar eens even proberen, dan kan ze bij mama zijn maar heb ik ook mijn handen even vrij! vanavond voor het eerst echt op stap! vriendlief moet voetballen en ik wil er even uit! kraamzorg was vanmorgen voor het laatst!
@mum: wat vervelend dat ze zo onrustig is...heb je oppas dan voor vanavond... ik moet morgen om 10.50 bij de huisarts zijn.
@ Bos: neee ze gaat lekker mee (hij doet zaalvoetballen hé), fijn dat je morgen al bij de huisarts terecht kunt zeg!
mum ik heb je geloof ik nog niet eens gefeliciteerd!!!!!! meid ontzettend gefeliciteerd met jullie mooie meisje! dimara is echt een hele mooie naam! geniet lekker met zijn drieen.
@gaby; was het gezellig @mum: oh jij gaat ook mee naar de voetbal...sorry had het ff verkeerd begrepen schoonmoeder is er nog steeds....zegt vriendlief nog doodleuk..je mag wel ff bij lars gaan kijken...hallo hij slaapt...waag het is dat hij wakker word want dan word mama boos haha
och meid het zit niet mee he...het is zo verrot dat niemand je erbij kan helpen en dat je gewoon kan zeggen wat je wil maar ben bang dat niks helpt...het enige wat we kunnen doen is duimen voor jullie....hoop echt dat jullie snel zwanger mogen zijn mied
@mariss, watvoor werk wil je gaan doen? @red en knarboor, mooie gedichtjes @kim, lekker zon gebroken nachtje pff sushi mag je nu weer hebben he @Bos, ik weet niet wat er precies met de placenta was maar de vk zei dat die niet goed meer was. Zag er ook niet zo florissant uit. Ik had ook een tweede placenta trouwens. Nog naar de karwei geweest? O gezellig met je schoonma.. Ziet er idd niet uit als geboorteuitslag.. goed dat je naar de ha gaat! @Agneta, zo heftige bevalling! kan me voorstellen dat je kapot was @Mum, waarschijnlijk wil ze gewoon lekker bij haar mama zijn Is ook best wel heel erg wennen voor zon kleintje ineens alleen. Jorick wou eerst ook alleen maar bij ons hangen. Goed idee om haar in de draagdoek te doen, ik wil er ook eentje kopen. Lijkt me toch wel heel handig.. veel plezier vanavond! @gaby, nee he je wist het al maar toch komt het hard aan.. knuffel meid @sam, beter dat de hechtingen er al uit zijn! snel of niet @kristel, nou hopen dat het werkt! @debby, nou aardige opa heb je..lekker zon rustdagje @dreamer, zo dure kleertjes ja! @all, hier is de ha vanmiddag langs geweest (nu pas omdat ze op vakantie waren). Ik heb cerazette voorgeschreven gekregen, die pil mag gewoon icm borstvoeding Hoe gaan jullie anticonceptie na de bevalling doen?
thanks als er iemand bij je is, of als je ergens bent.. kun je tenminste nog doen alsof je vrolijk bent.. maar als je alleen zit. kan dat gewoon niet snap?
We hadden het ook nog over werk, en toen vroeg ie of ik geen doktersassistente wou worden haha ze zochten nog mensen, en dan werken leren.
heb ff een vraagje......eerst kreeg ik een mailtje als er nieuwe berichten zijn geplaatst maar nu niet meer. wel als ik het allerlaaatse mailtje vn deze site open van vorige week dat is ie wel geupdate. hoe krijg ik weer elke keer een mail?
@Gaby, ik hoop echt voor jullie dat het snel raak is.. dit lijkt me echt slopend Rust maar lekker uit meid. heel veel sterkte!!
@agneta: geen idee @emma; hier komt de huisarts helemaal niet meer langs na een bevalling weet nog niet of ik weer aan de pil wil...denk het niet...gewoon met condoom maar denk ik.. @gaby: yep snap het...maar je moet niet te vaak doen 'alsof het wel gaat'....