bos: ja weet ik wel... maar ik kan ook niet de hele tijd bij iedereen gaan huilen.. ik wil me gewoon groot houden..ben benieuwd morgen met werken.. hoef gelukkig maar 3 uurtjes..
@gaby: bij mij en pascal mag je wel een keer huilen.. Ik vond je net al zo vrolijk.. maar dat was dus niet zo.. huil dan een keer goed.. en scheld een keer goed..!!! (ik kan daar wel tegen hoor )
wat is het rustig vandaag zeg.. echt niet normaal :S @agneta: wat een mooi verhaal zeg.. het is wel vermoeiend geweest.. lijkt mij ook een heel mooi gevoel daar doe je het allemaal voor was bij mij ook een tijdje.. dat ik geen mailtjes meer kreeg.. maar toen opeens wel weer :S @bos: hoe is met lars? wanneer ga je naar de ha @emma: en lijkt je dat leuk? doktersassistente? Wij gaan denk ik niks doen.. geen pil.. alleen condooms @
@suus: het is iets minder maar nog wel rood en vlekkerig maar niet meer zo heel warm...moet morgenochtend om 10 voor 11 bij de huisarts zijn.
hee meiden alles goed hier? Ik werd om 12.00u gebeld voor een bevalling, hier gelukkig 7 km vandaan. Even na 1 uur weer een mooi meisje geboren. Mooie bevalling, laatste stukje als het koppie er doorkomt is altijd wel heftig om te zien (helemaal nu ik zelf binnen en paar maand moet) heb op gegeven moment een stoel erbij gepakt, kan niet zolang staan. 't Is ook altijd zo warm met de thermostaat op 23 graden. Leuk gezin dus dat scheelt ook weer. Stucadoor is onverwachts geweest dus dat is ook weer klaar. @Bos, lijkt wel op een allergische reactie! Ik zat ook al te denken aan koemelkallergie. Huisartsen komen hier meestal in de dorpen wel langs. @Debby, stomme opmerking ja! @Mum, leuk ja dat jullie er even uitgaan. @Gaby, veel sterkte met alles! @Knarboor, die is ook mooi! @Sammie, fijn dat de hechtingen er al uit zijn. Mocht het nodig zijn dan scheelt het wel dat jullie al op de wachtlijst staan. @Dreamer, zo das een duur pakje! 'k Denk dat ik hier 30 euro de max. zou vinden, pff wat een geld! Volgens mij is het nu geregeld met Essent, krijg t nog op papier. Wachten wel rustig af. Kleine is hier echt vaak wakker, zo leuk! Hihi ben helemaal in de wolken! Manlief vindt de kaartjes ook mooi. Vindt ze alleen wel aardig aan de prijs, maar ff kijken of we nog meer moois tegen komen en anders wordt het gewoon deze. Zolang manlief werk heeft is het ook niet zo'n probleem. We blijven gewoon positief!
@ Agneta: Thanx meid had je mijn felicitaties voorbij zien komen voor jullie? kan me voorstellen dat jij ook niet alles hebt bijgelezen Julie en Dimara nét niet op dezelfde dag geboren zeg! had wat geweest ja idd bijna dezelfde banner Is Julie veel afgevallen? @ Bos: hihi ja ik ga ook mee balen zeg dat je SM zo blijft plakken... @ Emma: Ja idd ze heeft gewoon mamahonger vanmiddag heeft ze de hele tijd in de kinderwagen geslapen!! ik ga ook weer gewoon aan de pil, heb er persoonlijk nooit hinder van ondervonden, en dat geklooi met die rubbers zie ik niet zitten! @ Red: ja idd lekker er even uit, in dat ziekenhuis wordt je er ook niet vrolijker op hihi ben al vanaf vanmiddag stukje bij beetje de luiertas aant inpakken hele organisatie zo eventjes weg
Hai lieverds, Zo de hele dag niet met jullie gekletst!!! Hoe gaat het bij jullie? Nog belangrijke dingen gemist? Wij eten pasta met lekker veel groente erin en een salade.. Vanavond wil ik nog even lekker gaan wandelen.. Heb erg veel energie in mn barst, zal straks dan wel ineens over zijn... Mannetje is een beetje laat, maar goed maakt niet uit kan gebeuren toch? Tot strakjes!
wij eten bloemkool met aardappels en een taartaartje. mum nou idd zeg! bijna dezelfde dag! zo grappig scheelde 6 min. wij zaten ook de hele tijd te gokken word het de 13e of de 14e. ik weet dat me zus tijdens het persen zei kom op agneet dan is het nog de 13e!! haha ik zei toen hou je mond joh hahaha zo grappig. hoe is jouw bevalling eigenlijk gegaan dat verhaal heb ik helemaal gemist maar dat was ook een hele klus heb ik begrepen?? gaat het goed met dimara? julie was bij de geboorte 3270 en is op haar geboortegewicht. ze is in totaal 220 gram afgevallen. en dimara??
@Suus, ja lijkt me op zich wel leuk.. maar even kijken straks wat ik ga doen. @Bos, ok ik dacht dat dat overal nog zo was.. Vind het wel handig dat ze langskomen, hij heeft Jorick ook even nagekeken. Zn naveltje is nog niet helemaal dicht. En ik kan nu zo de pil ophalen. @red, heftig lijkt me dat ja @mum, idd ik zie dat gedoe ook niet zitten zolang haha @Juffie, kan gebeuren idd Ik ben alleen dus heb chinees van gister opgewarmd.. @sammie, lekker stamppot! Is het straks echt weer weer voor. Stamppot andijvie met spekjes vind ik het lekkerst Vanaf wanneer mag een baby in het wipstoeltje? En hoelang?
He dames! @ Emma.. lekker chinees.. @ Sammie.. ook lekker boerenkool! Ik hou van stampotten! Denk dat ik deze week ook maar eens boerenkool maak! @ Eten.. de gyn liep vreselijk uit dus we hebben net maar even een pizza gegeten. Ook lekker! @ Gyn.. nou alles was prima.. moet inderdaad gewoon klinisch bevallen. Kindje liet zich mooi zien en liep weer keurig op schema.. Had wel vrij lange benen (kan niet anders met ouders zoals ons) De schatting is nog steeds rond de 7 pond dus ook netjes. Wel had ik een hoge bloeddruk voor mijn doen. Met de hand maten ze 170/90 en met het electrische apparaat 155/90. Normaliter heb ik 125/70. Ze deden er niks mee en moet over twee weken weer komen. Is dat niet vreemd?? @ Emma.. geen idee wat betreft de wipper.