Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: ik zal je mijn bevallingsverhaal in steekwoorden zo even pb-en...
    Dimara woog bij haar geboorte 3775 gram en is afgevallen tot 3420 gram, gelukkig woog
    ze gister alweer 3680 gram dus ze is weer goed gegroeid! hihi dat je zus dat zei
    tijdens het persen :p

@ Emma: ik ben heel bang dat ik er te laks in wordt :p dus dan maar gewoon de pil..
    er wordt mij ook geadviseerd om minimaal een jaar niet zwanger te worden! (was ik ook niet
    van plan hoor!)

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Zo fijne avond meiden!

ik ga ons klaar maken om te vertrekken :p

doei doei

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

joey zag gewoon dat ik naar de kapper geweest ben.. was ook de eerste keer..

4. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ gaby.. haha.. fijn is dat he! Als mannen dat zien!

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    iemand nog zin in een bevallignsverhaal? haha heb hem nu pas geschreven

6. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @ Gaby, zoo wat goed van hem :D kan de mijne nog wat van leren haha

7. gaby1986

emma: ik wil je bavallingsverhaal wel lezen

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ben ook benieuwd emma!

Zal hier even naar boven lopen, had nog spullen liggen van neckermann en wehkamp. ff inpakken wat terug moet voor ik alles moet betalen.

Bah... ben moe en heb hoofdpijn! naja nog even doorzetten, straks lekker op bed.

9. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Red: Wat fijn dat je haar als kraamverzorgster hebt :) Idd wel goed dat jij die zelf kan kiezen.

@Sterretje: Wat klote seg, dat de kans er is dat je tot 43 weken moet wachten om ingeleid te worden :( Ik hoop echt zo voor je dat het strippen gaat helpen! En dat je de 41 weken nooit haalt! Of dat je gewoon spontaan bevalt.

@Red: Ik vind dat echt mooie kaartjes. Kan je er dan zelf een foto van je kindje inkleven? Of is het een standaardfoto?

@Gaby: Spijtig dat je een maand moet wachten. Ik hoop dan maar dat deze cyclus niet te lang duurt en dat jullie snel weer kunnen starten. Als ze nu cryo's kunnen maken, mag je dan nog een keer extra? Of telt dat gewoon als één volwaardig keer? kBedoel dan dat ze de eitjes moeten bevruchten hé.

@Bos:Goed dat je even langs de ha gaat. Het zoontje van mijn collega stond ook helemaal vol met uitslag, bij hem hebben ze echt alles getest. Hij blijkt echt aan veel allergisch te zijn, oa. een koemelkenergie. Dus, zeker even laten testen ofzo.

@Agneta: Hehe, kzat je verhaal ook ontzettend aandachtig te lezen :D Ooh, kan niet wachten :D Wel gek ség, dat je terug kan gaan in ontsluiting. Wist ik niet

@Emma: En? Zie je dat zitten om doktersassistente te worden?
    Ik wil je verhaal ook wel lezen :)

10. gaby1986

hilli: nee als er cryo's zijn dat heb je die extra dus word niet als een behandeling geteld

11. gaby1986

ben weer weg suus is hier,..

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Mijn bevallingsverhaal, beetje laat maar goed :D

Ik had al weken last van voorweeen, steeds dacht ik dat het begonnen was..maar het zette maar niet door. Wel had ik 1 cm ontsluiting, en later 2. Daar heb ik 2 weken mee rond gelopen. Zaterdag 29-08 kreeg ik s’ochtends weer voorweeen, die had ik steeds af en aan maar nu stopten ze niet meer. Elke 5 minuten een wee, dit ging zo door tot maandag. Echt heel vermoeiend! Ik sliep ook niet meer. De nacht van zondag op maandag werd ik wakker van de pijn, ik had net een uurtje geslapen.

De hele nacht in bad gezeten en sochtends maar naar het ziekenhuis gebeld. Een uur of 10 was ik in het ziekenhuis. De vk deed een onderzoek en ik had 3 cm.. Het was dus wel al bezig maar ik was zo moe en misselijk, dat de vk een ruggeprik aanraadde omdat ik het anders niet vol zou houden. Ik viel namelijk steeds bijna flauw en 1 keertje helemaal, ik had al nachten niet geslapen en had die dag ook niet gegeten. Ik was zo bang voor de ruggeprik dat ik het eigenlijk niet wou. Ik ben eerst in bad geweest, heb er even over nagedacht en toch maar die prik laten zetten. Ik had inmiddels al 5 keer overgegeven ofzo en de hele dag niks gegeten..

De prik zetten vond ik doodeng, ik vond het ook echt vreselijk!. Mn vriend moest me vasthouden zo erg trilde ik. Toen de testdosis erin zat kreeg ik moeite met ademen omdat het omhoog trok, ik kreeg wat zuurstof en toen ging het wel weer. Daarna is de dosis godzijdank op de laagste stand gebleven, homeopathische dosis zei de vk haha. Toen ik weer lag heeft de vk de vliezen gebroken, Jorick had in het vruchtwater gepoept helaas.
    De vk zei, ga maar even slapen dan kijken we straks wel even verder. Dit was om 1 uur. Nou daar lag ik op bed, vast aan allerlei snoeren. En nog steeds misselijk.

Ik kreeg een weeenstorm en wist niet meer hoe ik moest liggen, was niet echt te houden maar ik wou de ruggeprik niet omhoog haha , na een uur kreeg ik een drukgevoel, dus de vk ging kijken hoever het was. Ik had al volledige ontsluiting! Wat was ik blij toen ze dat zei :D Ik zei tegen haar ik val flauw! Zegt ze nee sanne je valt niet flauw. Ik 'ok' en toen ging het weer haha. Ze heeft me wel aangepakt maar dat was juist goed, ik was best wel in paniek namelijk.

Alle draden werden weggehaald en ik mocht persen. Wat een verademing was dat zeg! Eindelijk resultaat. Die pijn was helemaal niet erg en goed te doen! Aan de ene kant van mn bed stond mark en aan de andere kant mn moeder, ik had van beide een hand vast, die kneep ik helemaal fijn tijdens het persen, dat vergeet ik nooit weer, dat ze daar naast me stonden, met washandjes te wrijven haha. Echt een grote steun. Bij elke pers voelde ik het hoofdje verder zakken en na een half uur was hij er! dat was om 14:59

Het moment dat hij eruit kwam was echt onwerkelijk... hij ademde en bewoog niet dus hij werd meteen weggehaald. Mark kon de navelstreng ook niet doorknippen, die zat ook nog om zn nekje. Ze hebben de luchtpijp leeggezogen (kwam heel wat uit )en zuurstof gegeven en toen kwam hij weer bij . Hij had eerst een 5 op de apgarscore, daarna een 9 en een 10 gelukkig. Na 10 minuten kwam de placenta, er was ook een tweede placenta. De placenta was niet zo goed meer, het was dus echt tijd dat hij geboren werd.

Ik was niet uitgescheurd of geknipt waar ik zo bang voor was gelukkig. Toen ik voor het eerst opstond voelde het heel gek dat die buik weg was. Je voelt echt alles weer op zijn plek zakken lijkt het wel, vooral de longen. Ik kon niet rechtop staan haha.
    Al met al vond ik het echt een superbevalling en zou ik zo weer doen :D

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Emma,

Gelukkig is alles goedgekomen! :)

15. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    emma.. klinkt heftig! Fijn dat het goedgekomen is!

all.. net boerencake gebakken.. zooo lekker!!

16. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Emma

Heftig verhaal meis!!! Ook even spannend met het ventje dat hij niet wilde ademen... Fijn dat het nu ook zo goed gaat"!!

@ Sammie
    Ziet er eng uit... Hopelijk geneest het mooi :D

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ agneta en Emma leuk om jullie bevallingsverhaal te lezen maar zou met niemand willen ruilen denk dat ik wel de snelste en makkelijkste bevalling heb gehad

We komen net trg van het zh in Heerlen mijn opa is vandaag opgenomen hij word morgen geopereerdaan zijn slokdarm dan halen ze die eruit en maken ze van een stuk maag een nieuwe slokdarm best een zware operatie voor iemand van69 hij was vandaag ook nog jarig dus hebben wel taart gegeten in het zh
    ( hij heeft kanker en de bestraling en chemo heeft hij al gehad)

ik ga tv kijken als me dat lukt want we hebben Ayden voor het eerst boven gelegd savonds maar hij krijst alles bijmekaar ik vind het zo zielig ik hou dat echt niet lang vol

fijne avond meiden

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Gaby: kom maar hierheen, gaan we samen huilen ja?
    Gaan we ons even lekker een dagje beklagen hoe zielig we zijn en dan kunnen we er weer even tegen :p
    Tis ook gewoon kut allemaal.

@Agneta: mooi verhaal meis!

@Emma: beter laat als nooit, ook jij een mooi verhaal!

@Bos: dat ziet eruit als uitslag, zeker niet als geboortepukkels.
    Hoop dat de dokter kan helpen meis.

@Sam: wat een klein naveltje heb jij, ik heb echt een megagat :p

@Babykleertjes: ze waren van Tommy Hilfiger, dus vandaar de prijs.
    En als we een jongetje krijgen, dan gok ik dat we ze nog gaan kopen ook :p
    (manlief zn schuld! die wil graag wat preppy kleertjes :p ik haal net zolief wat bij de V&D hoor :p )

Morgenochtend ga ik de dokter bellen of de uitslag er al is!
    Krijg ineens de zenuwen nu ik het zo opschrijf, brr.

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @emma; mooi maar heftig verhaal..

ik zou ook met niemand willen ruilen...vond mijn bevalling toch ook minder heftig klinken als die van jullie...maar uiteindelijk ben je het ook snel weer vergeten toch dames..

@oma: spannend meid..hopen dat de uitslag er is...dan is er 'duidelijkheid'

@sammie: ziet er vaag uit zo zeg haha....

@boerencake...lekker....

20. Dikke knuffel voor sterretje en gaby!
    @red mooie kaartjes en mooi gedichtje!
    @Chamaro 3 maanden alweer zeg. Wat gaat t snel he. Balen van je verkoudheid zeg!
    Feli met je ventje
    @ debs wat naar van je opa zeg
    @ bos is het geen allergie? Frédérique kreeg ook steeds meer uitslag en begon in haar gezichtje tot op haar schouders. Waren wel echt rode bultjes maar misschien heb je verschillende soorten uitslag? Toen we begonnen met de hyop allergene melk zag je t zo wegtrekken

@ sammie zwaai! Hoe is het met jou?

@ kristel ik heb vorige week de kledingkasten uitgemest had 4 zakken vol en met als resultaat dat we bijna niets meer in de kast hebben hangen ;)
    @ knarboor ook een leuk gedichtje zeg

Deel Deze Pagina