Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ oma wat spannend Ben echt benieuwd naar de uitslag!
    @ emma heftig zeg.
    Ow ja en van dat wippertje. Ze mogen er elke keer max. een half uurtje in. Mag wel een paar keer per dag hoor

@ Kim gefeliciteerd met je opa.
    Sterkte morgen met het vertrek van je vader en met je opa.
    Het fotoboek al gegeven?

@ all ik ben vandaag weer gaan werken en als ik heel eerlijk ben vond ik t heerlijk. Papa was thuis dus dat scheelt ook weer dat ik Frédérique niet meteen weg hoefde te brengen. Was wel blij dat ik weer thuis was om 5 uur.
    Morgen en woensdag lekker vrij

Slaap lekker all!

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Ryanne: dat lijkt me echt raar om weer te gaan werken.
    Wel super dat het goed voelde!

@All: kan het dat je pijn hebt aan je eierstok als je eitje op springen staat?
    Ik ging vanavond een beetje hard zitten en kreeg echt een gemene pijn rond mn linkereierstok.
    Zou dat door een aankomende eisprong kunnen komen?

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ryanne; kijk goed zeg dat het werken is bevallen..hoeveel dagen werk je?

@kim: gaat je pa morgen weg? wat vond hij van je boek

@oma; ja volgens mij heeft sammie ook vaak last van haar eierstok toch als haar ei komt? heb het zelf nog nooit gehad maar volgens mij wel eens gehoord..

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo suus is weer weg

emma: jeetje ook een heftige bevalling..

dreamer: okeej is goed.. wanneer :p

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dames ga de laptop uitgooien..

fijne avond tot morgen..

succes dreamer morgen...

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Zo alle visite is weg hihi..

@emma
    Ik wil met gehandicapten werken..Op een dagbesteding of op een woongroep..Op een woongroep het ik nog nooit gewerkt maar ben altijd bereid om ervaringen op te doen ;)

@all
    Ik heb vandaag weer leuke foto's van Chanell gemaakt van 3 maanden :D
    FF spammen als jullie dat niet erg vinden????

Bekijk bijlage 16791

Nou meiden ik ga op bed!
    Welterusten!

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
  8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ff snel een berichtje, moet de hond uitlaten zo aan het werk. Was gisteravond echt gesloopt en nog best wel moe.
    Naja maar rustig aan vandaag. Hmm.... 't regent hier. hond moet nog maar even wachten ;)

@Emma, wel heftig hoor maar fijn als je er zelf nog wel goed op terug kunt krijgen. Pff... vindt bevallingen altijd heftig en helemaal nu ik zelf zwanger ben!
    @hilli, ja kun je eigen foto op laten drukken.
    @Chamaro, wat een schatje!
    @Ryanne, fijn dat het werk weer beviel!

'k heb even op de weegschaal gestaan en ben sinds vorige week niet meer aangekomen. Ook wel een geruststelling haha ;)
    'k Zag alleen vanmorgen dat een striae streepje op m'n heup (van puberteit) wat verder is gegaan. maar kan 't misschien ook geschaafd hebben ofzo, doet een beetje zeer.

Ik ga er snel vandoor! Tot vanavond!

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Goeiemorgen meiden!

Ik ben alweer een half uur op stage. Pff echt vroeg.. Heb even bijgelezen en zal kijken wat ik nog weet..

@ gaby, vervelend dat je ongi toch heeft doorgezet gisteren. Kan me goed voorstellen dat je er erg verdrietig van bent. Ik ga ontzettend voor je duimen dat je na de volgende poging zwanger bent :) *biedt haar schouder aan*

@ dreamer, het kan heel goed dat je pijn krijgt in je eierstok vanwege een aankomende eisprong! Ik heb dat elke maand echt ontzettend. De pijn begint lichtjes al 5 dagen ervoor. Maar vlak voor mijn eisprong kan het net voelen alsof er van binnen iets kapot scheurt wanneer ik ga zitten. Maar dan voel ik het ook op de fiets als ik over een drempel ga. Mijn eisprong zelf is ook altijd erg pijnlijk. Ik ga volgende week eens vragen of het wel normaal is dat het zoveel pijn doet. Ik kan eigenlijk niet eens met goed fatsoen sexen op dat moment....

@ emma, heftig bevallingsverhaal. Hoe kan het dat je een tweede placenta had? Maar goed dat het nu zo goed gaat met Jorick :) leuk trouwens dat de dokter vroeg of je assistente wil worden! Zeker in deze tijd zou ik die kans met beide handen aangrijpen als het jou ook leuk lijkt :)

@ agneta, mooi verhaal. Ik zou zelf ook doodsbang zijn voor de ruggenprik. Fijn dat het allemaal toch is meegevallen. Is maar goed dat je toch naar het ziekenhuis bent gegaan, anders was je vast gesloopt geweest van de hele bevalling...

@ red, wat leuk dat je de kleine begint te voelen. Ik kijk al uit naar het moment dat dat voor mij zo ver is.. Hoe gaat het met je man? Heeft hij inmiddels wat minder pijn?

@ bos, ben benieuwd wat de huisarts zegt! Lijkt wel erg op een allergische reactie.. Hopelijk is het niet te ernstig en kan het makkelijk opgelost worden!

@ ukkie, wat vaag van die streptokokkenuitslag.. Vervelend he als je afhankelijk bent van mensen die hun werk maar halfjes doen.. Hoe gaat het met Eva en Senne? Leuk dat je daar zo vaak op bezoek gaat! Wil je haar de groetjes van mij doen? Ik sprak haar wel op msn, maar doordat ik nu stage loop ben ik bijna nooit meer online...

@ mariss, wat een schattige foto's van Chanell!! Ze lijkt echt op jou :)

@ sam, wat hebben ze dat toch netjes gedaan he die kleine sneetjes in je navel. Fijn dat er al wat hechtingen uit zijn. Die gaan op een gegeven moment echt trekken he.. Is de lucht al verdwenen?

@ all, sorry als ik nog iemand vergeten ben. Heb de reacties uit het blote hoofd gedaan.. Hier begint de eipijn ook weer lichtjes te komen. Zo te voelen is het dit keer maar aan 1 kant. Komende dagen maar goed klussen :) Het voelt gek, maar ik heb meer dan ooit de drang/het gevoel dat ik graag zwanger wil worden...

Zo, ik ga ff een kopje thee halen. Zal proberen een beetje mee te lezen vandaag!!

10. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

Vandaag een studiedag in de Galgenwaard.. Heerlijk een beetje uitslapen en ontbijten.. Zometeen maar eens even aankleden en dan huppa in de auto..
    Ik denk dat ik ons kleintje wakker heb gemaakt met de angelsound.. Nu is het fanatiek aan het schoppen onder mn ribben.. Vanavond ben ik alleen thuis dus zal ik weer eens even met jullie kletsen okey?

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Veel plezier vandaag juffie :)

12. juffie2008

@ Nen

Ik heb er weinig zin in hoor.. ZIjn altijd van die ellelange dagen met verplichte nummers... Dit keer gaat het over rekenen, best wel leuk maar heb mn eindscriptie daar over geschreven en het staat me nu een beetje tegen hahah.. Ben het martelen van een eindscriptie nog niet vergeten ;)

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ohw ja dan snap ik wel dat je er niet zo'n zin in hebt... Nou succes dan maar!

14. juffie2008

@ Nen

Jij succes op je stage ;)

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Dank u :) Vandaag doe ik het lekker rustig aan. Mijn stagebegeleidster komt later want die heeft tot vanavond een bijeenkomst. Dus ik ga lekker mijn eigen gang een beetje. Kan ik vanmiddag mooi nog wat voor school doen. Was gisteren pas om 00u klaar met dat verslag. Maar moet nu nog een leerverslag maken (antwoord geven op de deelvragen, dus soort van theoretisch kader). Dus dat leerverslag kan ik mooi vanmiddag maken als zij weg is

16. gaby1986

zo ik heb vandaag wat uit kunnen slapen, totdat mijn werk belde of ik zo snel mogelijk kon komen.
    maar heb nee gezegd, zei gister al tegen joey dat als ze zouden bellen ik nee zou zeggen (doe ik bijna nooit)
    moet morgen al van 8.30 tot 18.30. vind t wel best..
    k denk nu aan mezelf...

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Goed zo Gaby :) Knap dat je nee kon zeggen, vind ik altijd erg moeilijk.

18. gaby1986

nen: vind ik ook altijd erg moeilijk.. zeg zelf vaak afspraken af, omdat m'n werk belt of ik kan komen.
    maar vandaag niet.. en ik ga ook zeggen vandaag, dat ik deze week niet wil dat ze me bellen om te werken.. k werk gewoon mijn eigen uren deze week. dus dat betekent dat ik vrijdagmiddag ook vrij ben.

19. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen allemaal,

Hier tot 7 uur geslapen (is al beter dan half 5). Dus redelijk uitgerust.

@ Nen.. Ja, zeker de doktersassistenten hier, zijn zo laks! Ja Eva woont hier 10 min fietsen en 5 min auto vandaan, ideaal is dat. Ik zal haar zeker de groetjes doen! Het gaat met beide perfect. Senne weegt al 2800 gram.

@ Sterretje.. vervelend van je ribben zeg. Ik ben zo blij dat ik daar nooit last van heb gehad! Succes vandaag!

20. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Gaby.. goed dat je voor jezelf hebt gekozen! Kun je lekker kletsen vandaag hier! :)

Deel Deze Pagina