@ gaby, he bah meid wat vervelend dat ze weer bellen.. Weten ze daar ook wat er speelt en waar je nu doorheen gaat? *superdikke knuffel!*
@gaby: vervelend zeg....ga je nu helemaal niet werken.. @nen: haha alles voor de vitamine jij.. uitslag is niet meer zo erg als op de foto gelukkig... ga mezelf klaar maken voor de huisarts...
bos: jewel ik ga wel werken.. maar wil gewoon alleen mijn eigen uren werken en dan weer naar huis.. en ik snap dat m'n werk nu hoog zit doordat er zieken zijn.. maar dat kan me op dit moment echt niks schelen..klinkt misschien erg bot.. maar zo voelt t wel..
@ gaby, misschien is het een idee om het in vertrouwen met je leidinggevende te bespreken? (als je dit goed zou kunnen bespreken met je leidinggevende tenminste). Als het niet gaat zou ik me gewoon ziekmelden hoor. Als je je zo kut voelt, zit je ook niet op je gemak op je werken met tranen die in je ogen branden. Dan moet je straks continu je verhaal doen..
Gaby, dat is niet bot. Dat heet voor jezelf kiezen En het is heel goed dat je dat nu doet en je er geen schuldgevoel over hebt! Het feit dat ze omhoog zitten, betekent niet automatisch dat jij moet komen opdraven terwijl je zelf ook wel wat anders aan je hoofd hebt..
@gaby: ze hadden mij ook kunnen bellen.. ben tot half 3 beschikbaar.. maar zo slim zijn ze nooit @chamaro: mooie foto's!!! @bos: ben benieuwd wat de ha zegt @all: ik ga zo mijn nieuwe fiets ophalen samen met gaby.. een moederfiets heb er zin in kan ik eindelijk wat meer met de fiets doen Gister had ik veel buikpijn.. echt beetje van de spieren.. Dus toen we thuis waren ging pascal mijn buik kijken en voelen.. toen zei hij: er drukt iets tegen aan.. een handje of voetje ofzo.. Dus na even goed wrijven was de pijn weg Houd ze lang vol om zo in mijn buik te duwen
Zoo ben ik weer.. strijk is weer weg, bedje is helemaal klaar en de kinderwagen is helemaal opgemaakt @ Gaby.. he bah wat vervelend meid! Denk aan jezelf he. Als je er nog niet aan toe bent om te werken moet je dat ook niet doen! Het is niet niks wat je dit weekend hebt mee gemaakt. @ all.. hier een bloedneus! :S
@gaby: dat is niet bot hoor...je hoeft niet altijd te komen als het hun uitkomt... @suus: haha ze wilde ff laten weten dat ze er ook was... @chamaro: leuke foto's
@ukkie: oh bloedneus...vervelend...kan altijd zo'n bende worden... ik drink nog ff mijn koffie en dan ben ik weg...
@ ukkie, vervelend die bloedneus! Gelukkig niet over je net gestreken lakentjes, anders kon je weer opnieuw beginnen met wassen en strijken! Is het al over? @ bos, succes bij de HA! Ik hoop dat het meevalt @ suus, zo zeg, sterke meid dus in je buik!
@ ukkie, thanx Fijn dat je bloedneus weer over is. Pff net liep mn pc vast dus ik moest noodgedwongen de helpdesk bellen. Ik had al een aantal keer opnieuw opgestart maar de schermen bleven er gewoon in staan. En deze stond ook nog open. Arghhh... ik mag op zich wel privé internetten, maar hoop niet dat er nu een signaaltje naar mijn stagebegeleidster gaat..
Goeiemorgen we rijden nu trg van Eindhoven, hebben net mijn vader weggebracht die vertrekt zo om 11 uur naar mirage (achter Dubai op een kazerne) voor 3 maanden dus was weer ff zwaar maar gelukkig hoeft tie niet naar Afghanistan wel raar om daar weer te zijn laatste keer was mijn broertje in dat pak en was ik 18 weken zwanger en mijn opa ligt nu ook onder het mes daar horen we over 5 uur meer van ik heb van vandaag niet trg gelezen ga mijn mams ff afleiden want die heeft het er wel zwaar mee. Fijne dag allemaal
Jeetje wat een heftige dag voor jou Kim! Wat gaat je vader daar precies doen? Vervelend dat hij zo lang weg moet.. Ook spannend voor de operatie van je opa. Wel een heftige ingreep volgens mij! Sterkte vandaag meid
Ik ga er ook weer ff vandoor! Heb zo een afspraak, daarna lunchen, daarna nog een afspraak en dan ga ik dat leerverslag maken.. tot straks!!
goeiemorgen maris leuke foto's! van chanell echt een schatje. gaby goed van je dat je nee hebt gezegd! vind ik ook altijd moeilijk. maar jij bent nu ff belangrijker! ik zit hier te wachten op de vk. die zou vandaag langs komen en sluit dan alles af. wel een gek gevoel dan is het gewoon klaar. moet wel zeggen dat ik het zwang zijn ontzettend mis. ik vond het echt heerlijk. mis mijn buik en dat getrappel. en jij bos? jij was je zwangerschap ook niet zat toch?? hoop wel dat de vk zo komt want ik moet ook de hond uitlaten en anders staat hij/zij voor een dichte deur oma heb je al gebeld???