@oma; ja vooral met die domme doktersassistente bij jullie. @blondoniempje: oh ook als je op "bekijk alle onderwerpen met abbonement" klikt?? @sammie: moeten we al dansen voor je ei??
Gezellig, blondoniempje! All.. ik ga.. beschuit is op. Ik moet echt bezig gaan! Ik ben er straks weer!
@ Ster: ja hier wel, zelfs op zondag mij hebben ze een dag eerder ingeleid omdatde kraamafdeling ging verhuizen op zondag @ suus: mooie fiets hoor! @ Dreamer: haha nee idd, meestal was het een uur of 10 vandaar dat ik ook vrijdagavond al zo bloednerveus was...
@blondoniempje: wat raar nou ja gelukkig ben je er weer.. het is weer klustijd voor jullie haha @sammie: sorry heb geen tips...wat ukkie zegt deed mijn ma ook altijd inderdaad... @ukkie: zo jij hebt wilde plannen haha...succes met poetsen.. ik krijg zo nog visite (collega's) dus als ik plots weg ben...
Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat hij het alleen doet op stof (soms zak). Dus kleding die vriend laat rond slingeren, een theedoek/pannenlap die naar beneden is gevallen...etc. En op een aardappelzak, plastic tasje... hij komt van een aardappelkwekerij af...dus misschien was het daar een gewoonte om overal te piesen. Dus peper erop gooien zou denk ik niet helpen...
@sammie: ik zou het niet weten.. ik heb geen katten en ook nooit gehad.. @bos: gezellig.. de collega's op visite @ukkie: succes met poetsen @blondoniempje: hoi.. gezellig dat je er weer bij bent @all: ik zit nu aardappels te schillen.. eten vanavond boerenkool.. heb alleen geen spekjes .. shit.. misschien zo naar even naar jumbo fietsen op mijn nieuwe fiets als ik er zin in heb (denk het niet hoor )
@ sammie, mijn poes doet t zelfde. ook op kleren vloerbedekking niet op tegels of andere dingen alleen laatj e iets slingeren me andere poes gaat er op slapen en als ze wakker word kan ze daar niet meer gaan liggen als ze nog lekker wil blijven ruiken.... die van mij heeft het sinds april, een jonge die ik onderdak aanbood (bleekdrugsverslaafdtezijn) had de niet plassende poes meegenomen en 25km verderop uit de auto gegooid.. als dat een trauma was dan zou poes 1 niet moeten plassen en poes 2 wel en nu is het andersom Gister kwam me vriend op het idee Hee misschien zijn het toch nierstenen!
zo Dimara heeft haar flesje binnen en ligt nu lekker te slapen dus ik ga ook even proberen een tukkie te doen op de bank, heb geen zin om weer helemaal naar boven te verkassen! doei doei
@sammie: als je er peper op doet en hem ff met zijn neus erin houd leert hij dat het vies is om ergens anders te plassen dan in zijn bak..katten houden namelijk niet van peper..zou het toch proberen hoor...baad het niet schaad het niet @mum: ik word knettergek van al die visite maar ja kan moeilijk zeggen dat ze niet mogen komen kijken...en nog niet eens iedereen is geweest dat is nog het slechtste vooruitzicht... truste...
@ bos: ja idd, ik heb het hier nu ook al... iedereen wil haar ook maar vasthouden enzo... blegh! zo nu ga ik echt tukke...
@mum slaap lekker even! @sammie ah ze zijn heel schattig samen ja! Lief zeg! Wel balen dat de ene zo veel binnen pist zeg, heb helaas geen tip voor je! @bos succes met de visite zo, lijkt me ook niet leuk als er elke keer weer iemand langs komt hoor, maar ja dat hoort er ook bij helaas he
@Emma: Pfff dat was schrikken zeker toen ze Jorick weghaalden. Lijkt me verschrikkelijk! Gelukkig is alles goed gekomen. @Kim: wat een heftige operatie voor je opa! Hopelijk herstelt hij er snel van. @Ryanne: Wat ben je al snel weer gaan werken. Gelukkig is het heel goed meegevallen. Ik ga, normaalgezien pas weer werken als de kleine ongeveer 8 maanden is. Vind dat ook helemaal niet erg Ik zit heel graag thuis @Dreamer: Zou goed kunnen ja, ik had dat ook toen ik mijn eisprong kreeg/moest krijgen. @Marisss: Wat een mooie foto van Chanell Een echt meisje is het hé @Suus: Mooie fiets! Ik moet er mij ook nog een nieuwe aanschaffen. Op deze durf ik echt geen stoeltje te zetten, dan breekt die fiets in twee denk ik.
Zo.. ik ben klaar (op de w.c. na en het dwijlen van de hal) maar moest ff zitten.. werd er een beetje licht van in mijn hoofd Is het wel weer gebeurd :-D Dit zit direct weer een stuk relaxter Zou het nesteldrang zijn?? @ Mum.. trusten!