Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ze moet een longfoto maken, want ze denken een longembolie

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    wie o wie heb ik geaccepteerd op hyves :D??

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @nen dat is zeker een lange dag dan meis, ga maar lekker naar huis nu

@sammie gelukkig dat je iets gehoord hebt nu, hopelijk snel meer goed nieuws!

@bos haha goed dat je dat nu al weet, is wel waar, dan heb je ht maar gelijk gehad in 1 keer!

Ben er ook vandoor, lekker ff op de bank liggen en wat tv kijken, fijne avond meiden!

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    moet vanavond ook op visite maar vraag me af of lars gaat slapen in de wagen....ligt er nu ook in maar slapen ho maar...

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie: Fijn dat ze in ieder geval al een vermoeden hebben! hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis!

6. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Sterretje: Alles gaat hier goed hoor, dank je voor het vragen :D Het lijkt wel of ik gewoon door mijn zwangerschap heel fiets. :D Ja, dat is idd wel lekker. Kan me wel voorstellen dat er dames zijn die niet zo lang thuis willen/kunnen zitten. Als ik kon kiezen, zou ik gewoon een huismoeder worden :D Maar dan denk ik niet dat we ooit een lening voor een huis krijgen. Dus ... gelukkig ben ik wel alle vakanties thuis, dat is toch al iets :)

@Mum: Ja, normaal zou ik ook ongeveer rond die termijn moeten gaan werken. Maar omdat ik bij kind en gezin werk. Dit is overkoepelend, daarin zit de kinderopvang en zoiets als het CB en nog vanalles wat met moeder en kind te maken heeft, promoten ze bv nogal hard. Daarom dat wij bovenop de 3 maanden ouderschapsverlof, 5 maanden bv-verlof kunnen nemen.
    Eigenlijk gek hé, dat je geen bloedtransfusie hebt gehad. Je bent toch behoorlijk wat verloren hé!

@Sammie: Oei, heb ik wat gemist? Wat heeft je moeder? Waarom moest ze naar de HA en nu naar het zh?
    Aah ik lees het al, jeetje. Dat is schrikken!
    Maar Sammie, jij kan er toch helemaal niets aandoen dat je niet naar haar kunt. Zeker niet schuldig voelen hoor.

Ik ging hier vanalles in huis doen zoals de afwas, stofzuigen, dweilen, de badkamer, ... hehe :) In plaats daarvan ben ik gaan slapen :D
    Was wel lekker :D kBen het nog steeds niet gewoon om vroeg op te staan en hele dagen rond te lopen in de klas :D
    Zal nog wel beteren :D

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hilli: fijn hoor dat je dat zo kunt regelen! maar stel nu dat de BV mislukt na
    3 weken, heb je dan nog wel recht op dat verlof?
    ja idd gek, maar een bloedtransfusie doen ze ook niet zomaar, daar zitten ook weer risico's aan verbonden!
    Lekker slapen is ook belangrijk :D

8. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

@ Kim
    Jeetje wat heftig zeg!!! Wees maar even extra lief voor je moeder nu ze zo alleen is..

@ Mecha
    He das balen dat ze je mobieltje hebben gejat.. Wat moeten ze dan met zo'n oud ding zou je denken?

Studiedag was slaapverwekkend.. Zit nu op de bank met chipjes en drinken.. Beetje bijkomen :D

9. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hey hey

sammie jeetje dat is schikken meis. wel balen dat je er niet gelijk naartoe kan. hoop dat het meevalt.

hilli heerlijk 8 maanden verlof jemig ik ben jaloers. hoeveel dagen ga je na je verlof werken?

10. juffie2008

@ Sammie

Wat vervelend meis!!!! Is er al meer nieuws bekend..

@ Agneta
    Ik van november tot augustus met verlof ;) Ook superlang dus :D

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ de mama's: Schrikken jullie kindjes ook zo? vriendlief haalt net de borden uit de kast en Dimara schiet bijna van mijn schoot zo hard schrok ze ervan! vind het echt zielig maar dat zijn de gewone dingetjes in huis!

owww zometeen lekker bammetjes eten, vriendlief heeft boodschapjes gedaan en heeft rosbief en filet voor me meegebracht hihi :D

@ juffie: Jij ook al zolang verlof...

12. juffie2008

Ja lekker he zolang verlof, bewuste keuze :D
    Die workshops waren zo saaaiiiii de kleine vond het ook saai en begon heel erg te bounchen in mn buik haha! Een collega zag ook mn buik helemaal golven echt lachen joh.

13. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Mum: Ik denk van wel, een collega van mij is na 4 weken gestopt met bv, en heeft toch de volle 5 maanden gekregen. Mijn nichtje die is na 3 maanden gestopt, en heeft ook 5 maanden gekregen. Hoe het allemaal precies in elkaar zit weet ik nog niet, de details liggen nog niet allemaal vast.
    Haha, geniet maar van je rosbief en je filet! Dat heb je wel verdiend :D

@Agneta: Ik ga 5 dagen per week werken. Eén dag blijft mijn vriend thuis, één dag past mijn moeder op en één of twee dagen mijn schoonmoeder. Op woensdag werk ik altijd maar tot 12 uur. Dus dan moet de kleine anderhalve dag of een halve dag per week naar de opvang. De schooluren vind ik nog redelijk goed. Ik moet beginnen om 08.30 en ben klaar rond 15 uur. Ik ben wel elke dag aan het werk, maar daar kan ik wel mee leven. kHeb al wel met mijn vriend afgesproken, dat als we een huis hebben, ik een duobaan ga aanvragen. Dat is één week 2.5 dag, de andere week 2 dagen. Dus dat is wel lekker. Voor als er een tweede kindje komt hé :) Maar eerst moeten we wel een huisje hebben. Twee kindjes kan niet op dit appartement, en zolang wil ik er ook niet blijven wonen.

@Juffie: Lekker hé, zolang thuis. Jij blijft ook gewoon een volledig schooljaar thuis! Ik ook. Ik start dan met werken (als ik mijn diploma heb tenminste :D) op de eerste schooldag :D Kijk er nu al naar uit, haha en dat is pas binnen een jaar :D

14. juffie2008

@ hilli

inderdaad gewoon weer een nnieuw schooljaar, nieuwe klas haha. ach jij hebt dan echt je diploma al hoor...

15. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hilli oh lekker hoor. ik heb verlof van juli tot januari dus ook best lang.

mum julie schikt bijna nooit. heb vanmorgen gewoon haar kamer gesofzuigd terwijl ze daar lag te slapen. we maken ook altijd gewoon herrie (tenminste we gaan door met waar we mee bezig waren) als ze slaapt.

16. wat een geklets vandaag zeg!
    Mijn meisje is nog steeds ziekjes :s heb haar nu ff voor de tv gezet zodat ik ook even kan eten.

@ gaby en sammie dikke knuffel
    @ all HALLO EN SMAKELIJK ETEN
    @ maris mooi meisje heb je!
    @ bos ik werk drie dagen, normaal woe-do en vrij

17. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

bos: nou "fijn" dat t tenminste iets is... en je er iets aan kan doen.. hopelijk werkt de nieuwe voeding.

mum: ik zou ook niet de exacte datum gezegd hebben hoor.. t is al spannend genoeg allemaal.

suus: mooie fiets hoor, maar had hem al gezien in real life :)

sammie: de kat wil gewoon geen troep op de vloer als die t alleen doet als er iets op de grons ligt
    wat er niet hoort :p

sammie: schattige foto..

mum: balen dat jeje zo slecht voelt.. hopelijk voe je je gauw wat beter..

sammie: wat is er met je moerder dan.. sterkte!
    oh lees t al.. jeetje dat is ook niet niks.. hoop dat ze zich gauw wat beter voelt.. en dat ze weten wat
    t is allemaal..

hilli: slapen in plaats van poetsen is ook wel eens lekker.. :)
    is de groephug al afgelopen.. of zitten jullie nog aan elkaar geplakt.. anders doe ik ook nog
    ff mee.. :)

all: heb vandaag weer overleeft.. heb wel een traantje weggepinkt op t werk.. maar t ging wel.
    morgen ga ik op kantoor zeggen dat ik deze week alleen mijn eigen uren wil werken.. zal nog wat worden
    maar ja.

18. juffie2008

ben je toch gaan werken meis? dapper hoor, weet niet of ik het had gekund... was je er wel bij met je gedachten?

19. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

juffie: jewel t ging wel.. in t begin niet zo. maar toen we om 16.00 naar buiten gingen.. lekker frisse lucht, toen ging t wel.. morgen moet ik van 8.30 tot 18.30
    ben benieuwd hoe dat gaat..

all: ik ga even verzinnen wat we gaan eten en dan t eten aanzetten.. heb echt geen idee wat

20. juffie2008

Ik heb hier pasta in de koelkast staan, maar geen zin om het op te eten.. Gratis af te halen in Utrecht.... Wie o wie

Deel Deze Pagina