Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hoi dames,

was ik weer even.
    Heb eigenlijk niet zo'n zin om terug te lezen..
    sorry dames ...
    Ben net ongi geworde.. vreselijk wat een pijn..:(..
    Gelukkig komt lief zo thuis en gaan we lekker macen..:)..
    heb daar zo'n zin in..
    hebgister mijn eerste chocoladeletter gekocht.. (slecht he ;) )..hihi.. had er zoooo'nnn zin in..

Hoe gaat het verder met iedereeen???

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

juffie: t is dat ik t een beetje te ver vind maar anders.

all: t is hier kipsateznitsel met aardappeltjes en witte bonen in tomatensaus geworden..

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Matta

Wat balen meis!!! Heerlijk toch een chocoletter, goed jezelf verwennen hoor!

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    De bloeduitslagen waren goed, en geen Mexicaanse griep meer... de rest van de onderzoeken waren niet binnen...

5. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @gaby
    je test was negatief las ik aan je berichtje onder aan... jemig wat balen zeg.. kan me voorstellen dat je flink verdrietig bent geweest.. had het zoo voor je gehoopt!!!
    Nu moet je weer opnieuwe beginnen met prikken enzo??

6. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @Sammie
    ahd je mexicaanse griep???? wanneer heb je die opgelopen dan??

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Nee mijn moeder had Mexicaanse griep.

8. gaby1986

matta: balen dat je ongi bent geworden :(

en ja alles moet opnieuw alle prikken de punctie alles..

sammie: nou fijn dat t niet de mexicaanse griep meer is.. en dat tot nu toe alle uitslagen goed zijn.. nu de rest nog afwachten..

9. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    wauw jemig zeg, oprha heeft een uitzending over washington.. en daar zingen ze nu een nummer... zooo moooii, heb gewoon kippevel over mijn hele lichaam!!! Mary J Blige. Will.i.Am, Seal, Bono en nog een andere vrouw volges mij Faith HIll..

@Sammie
    ben je al een beetje opglknap na je operatie?? wat gaan ze nu doen?

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden hoestie hier? hier lange dag gehad tot 5 uur, was 20 over 5 thuis maar moest nog naar de winkel. Pff... kwam er achter dat koelkast/vriezer 't niet meer doet dus alles bijna ontdooid, snel geprobeerd vlees te braden, boter aangebrand. Ondertussen aardappels geschild, zeurende man met lullige vragen aan m'n kop en stress in m'n lijf omdat de winkels om 6 uur dichtgaan.
    Gelukkig is t nog gelukt, alleen m'n pakket van wehkamp niet, moet dat morgen maar. Hoop dat 't nog op tijd is.

Heb gebeld voor uitslag van m'n urine, moet morgen weer inleveren, was bloed in gevonden. Moet nu op kweek worden gezet. Was geen blaasontsteking. Iemand idee wat het kan zijn? Moest nog even snel achter urinecontainer aan en manlief maar niet snappen waarom ik gestresst ben en haast heb.
    Vroeg hij ook nog of ik naar m'n ouders kon om daar het vlees in de vriezer te doen voor we het weg konden gooien.
    Gelukkig was m'n zusje ook bij de winkel dus die heeft het meegenomen.
    Stomme auto's, trekkers en hele langzaamrijdende vrachtauto's natuurlijk onderweg. Pff... ben nog opgefokt... moet even kalmeren hier.

11. gaby1986

red: adem in... adem uit.... en tel tot 10..............

12. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    oje, en jullie zijn niet 'besmet' om het zo maar even te zeggen??

13. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @red
    taaakkeee it easyyy...!!!!! wat gaby zegt... adem in... adem uit...

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: Ja wij ook hoor, ze was net bij mij op mijn borst in slaap gevallen na haar
    flesje, stofzuigen enzo doet haar ook niks maar het zijn de plotselinge dingen,
    het dichtklappen van de vuilnisbak en het verstellen van de duwstang van de kinderwagen enzo!
    ben jij al veel afgevallen?

@ Ryanne: Ahhh wat sneu dat Frédérique ziekjes is! dikke knuff voor haar! en voor jouw!

@ Gaby: Is je goed recht hoor dat je deze week alleen je eigen uren wil werken,
    je hebt nu wel wat anders aan je hoofd!

@ Matta: Dikke knuff voor jou! enne die chocoladeletter heb je verdiend hoor ;)

@ Sammie: Fijn dat de bloeduitslagen in ieder geval goed waren, daar kunnen ze
    al een hoop vanaf lezen!

@ Red: vanavond lekker relaxt met een boek op de bank ofzo!

Ben al 10 kilo kwijt ;) mijn buikje vandaag:

15. gaby1986

mum: dat gaat snel joh, als je bevallen bent.
    lijkt me zo raar als je kindje eruit is en je gaat staan.. dan is je buik gewoon ineens weg..

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Ja dat is ook idd heel raar, en dan heb ik nog 3 dagen in bed gelegen! als ik nu loop voel ik echt zo'n blubberbuik...

Zal morgen eens een foto maken van mijn blote buik...

17. gaby1986

is je litteken groot? en waar op je buik zit die precies... zie je hem als je bijv. een bikinie aan hebt,..

18. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @mum
    super zeg, alweer 10 kilo..
    hihi..

jemig zeg, erger me kapot, we hebben de klinken naar boven staan omdat de katten de deur open kunnen krijgen.
    Nu zit de deurstopper tegen de deur aan en krijgen ze hem neit open.. erger me dood aan het geluid!!!

19. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Hoi meiden

thnx voor de lieve reacties.

@ sterretje ga is bevallen jij!!! Hup hup

@ sammie jeetje meid wat naar allemaal hopelijk weten ze snel wat het is en word ze beter knuffel

@ gaby gewoon aangeven meid het is niet niks allemaal en werk is werk dat moeten ze maar begrijpen

@ mum ayden schrikt eigenlijk nooit heel soms in het begin maar dat is meer als we een onverwachte beweging maken ofzo
    vervelend dat je je zo moe voelt, krijg je ijzer?? Ik had na mijn hartoperatie ook ijzer dat hielp wel

@ de rest ben het ff vergeten, jullie hadden zoveel gekletst

mijn opa is uit de operatie en het had iets langer geduurd omdat hij een verkleefde long had ofzo. Wat dat betekend... Al sla je me dood
    mijn vader zal nu wel in de 50 graden zitten, bah moet er niet aan denken veelste warm voor mij
    straks weer babymassage bij ryanne ben benieuwd of ayden het weer lekker vind

20. gaby1986

matta: ook voor jou.. adem in adem uit.. :)

Deel Deze Pagina