Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Mijn litteken is denk ik zo rond de 15 cm (normaal 10, maar bij mij issie uitgescheurd) je ziet hem absoluut niet als ik een bikini aan zou hebben hij zit nog onder mijn haargrens zeg maar! (auw toen ze het gaasje eraf haalden)

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

kim: hoe is t nu met je opa..?

en 50graden.. jeetje wat warm!

3. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @gaby
    hahaha..hoe gaat het met je??? zie je er tegen op, volgende punctie en prikken enzo??

@Mik
    wat is er gebeurd met je opa dan?? Je vader is nu al richtingver?? sorry heb niet terug gelezen..

voel me een beetje schuldig, omdat ik nu niet weetw aar het over gaat. Kan me voorstellen voor jullie dat het Irritant is, om het weer te moeten vertellen!

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Matta: haha het is ook altijd wat met die katten...

@ Kim: hmm Ayden schrikt ook nooit, naja morgen komen ze op intake van het CB
    zal het meteen eens voorleggen! Ja ik krijg ijzertabletjes (ferroformaat) maar die moet ik waarschijnlijk
    nog wel een hele tijd slikken voordat die mijn HB op peil brengen! heb niet echt
    het idee dat die dingen iets doen (behalve met mijn ontlasting :()
    Fijn dat de operatie achter de rug is, hoop dat hij snel opknapt! pfff 50 graden, nee ook mij niet gezien
    zweet me hier al kapot door die geweldige hormonen!
    Wat leuk babymassage :D ik wil er straks ook mee beginnen! gewoon voor onszelf thuis!

5. gaby1986

matta: tegen t prikken een beetje.. de punctie niet.. maar de pijn achteraf wel..

6. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum ik weet niet of ik veel ben afgevallen mijn weegschaal daar
    is de batterij van leeg dus dat is balen zal ze van de week ff halen ben wel benieuwd.
    moet ook wel weer gaan lijnen maar daar wacht ik nog ff mee.
    heb ik nog niet zo'n zin in.

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @mum, is floradix misschien iets voor je? Zit vol vitamienes en ook extra ijzer.
    Geen melk drinken he bij je medicijnen, veel vitamine C voor de ijzeropname.
    Kun je nog met een beetje fatsoen naar de wc?
    Gaat snel met je buik! 'k Vind dat ze 't altijd (naja bijna) netjes doen met een keizersnee. Is wel over nagedacht ;)
    @Kim, sterkte met alles meis!
    @Gaby, hier alweer een beetje gekalmeerd hoor.
    'k Zit alleen nog zonder koelkast en vriezer, heb zin in vla maar dat is nu bij de buren. Moet boodschappen doen maar kan dus niks gekoeld hebben. Hij heeft eerder kuren gehad maar toen begon ie weer.

pff ben echt moe. kruip maar even op de bank

8. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

pfffff lig hier ziekjes op de bank.. ging net douchen maar mn chipjes kwamen eruit.. Aiks.. baby zit weer erg hoog dus mn eten zakt niet goed. Heb maar een kopje venkelthee gezet en hopen dat Pulletje besluit om toch maar weer richting de navel te gaan ;)

Sorry maar voel me even niet lekker ga even lekker op de bank tv kijken tot strakjes meiden..

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @schrikken, jorick sliep de eerste week ook overal doorheen, nu is ie ook wat schrikkerig en hij word echt wakker van geluiden. Ik leg hem nu dus boven te slapen, hij slaapt nu veel langer. Ze krigjen toch meer mee dan je denkt

@Mum, gek he dat die buik ineens weg is haha. Ik vond mn longen vooral vreemd voelen toen ik opstond, net of ze zakten.

@sam, gelukkig zijn de uitslagen tot nu toe goed en de mex griep weg..knuffel meid

@Kim, veel plezier bij de babymassage!

@Zwangere meiden, gaan jullie een draagdoek gebruiken?

verder niet zoveel tijd, sorry! Jorick ligt gelukkig nu te slapen. Voel me niet zo fit, nu baal ik toch wel dat mark niet thuiskomt . maar goed even doorzetten he :)

iemand van jullie ervaring met de minimonkey?

Ik wil een minimonkey denk ik, lijkt me wel handig met boodschappen doen etc omdat hij steeds bij me wil zijn..

10. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Agneta: Ja idd, jij zit ook lekker lang thuis :) Mijn moeder zei me dat ook al, dat ik gewoon met alles moet doorgaan als de kleine er is. Anders worden ze ook van het minste geluidjes wakker.

@Matta: Ooh lekker, chocolade letters. :D Zal wel gesmaakt hebben :)
    Wel spijtig dat je ongesteld bent geworden :( Ik hoop voor je dat je vriend thuis is rond je ei.

@Sammie: Al een beetje goed nieuws dan, geen Mexicaanse griep meer. Want die griep in combinatie met bv. een longontsteking is toch echt gevaarlijk hé. Ik duim voor jullie dat het allemaal nog meevalt!

@Red: Rustig meid. Vervelend hé, dat ze niet doorhebben waarom je gestressed bent. Dan heb je ook alles behalve zin om het uit te leggen. Gaat het al wat beter?

@Mum: Wat een verschil hé, je buik :D Lijkt me zo gek dat die ineens weg is :)
    Gaat het bij een ks ook niet wat trager? Heb je nog wat zwelling van de operatie? Mijn collega had dat redelijk lang. Zou tot een half jaar kunnen duren zei ze.

@Juffie: Rust maar lekker uit op de bank. Pulletje, zak eens een beetje! Je mama haar eten moeten nog wat zakken.

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: Nog niet gaan lijnen hoor, is niet goed als je BV geeft! is je buik al
    ver weg? onze kraamverzorgster zei dat ik echt nog maar heel weinig buik over had
    en zeker na een keizersnee...
    ben jij alweer goed mobiel?

@ Red: Ja ik ga van de week even kijken voor floradix, mag je dat nemen naast de
    ferroformaat tabletjes? Melk drink ik niet :p en drink idd veel jus bij het eten voor
    de ijzeropname! ik kan wel goed naar de wc, soms te goed zelfs maar de kleur (gets!)
    en ik heb een flinke druk op de onderkant om het zo maar te zeggen, weet niet wat dat is!
    Ik vind dat ze het ook erg netjes doen, de gyn zei nog tegen mij toen ik op de
    operatietafel lag dat ze een mooi sneetje zou maken onder mijn bikinilijn
    zodat als ik volgende zomer naar het strand zou gaan met ons kindje ik me goed kon vertonen ;)
    Owww zie dat jullie nog maar een paar daagjes hoeven te wachten tot de 20 weken echo, spannend hoor, dan weten jullie wat jullie verwachten!

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Dat van je longen herken ik niet, maja ik heb dan ook nog een paar dagen in
    bed gelegen! ik voel het allemaal wel "rollen" in mijn buik, voel dat het nog niet
    allemaal vast zit zeg maar!
    Ik wil ook een minimonkey, hij staat op mijn verlanglijstje maar als we 'm niet krijgen
    koop ik 'm zelf :p

@ Hilli: Niet dat ik weet, heb er ook niks van gehoord in het ziekenhuis of van de vk
    ofzo... de kraamverzorgster hier zei juist dat ik al heel veel buik kwijt was
    aangezien ik een keizersnee heb gehad!

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Hilli, lekker dat je zo lang thuis kan blijven!

@Mum, ik ben ook aan de floradix, kwam de kraamverzorgster mee aan zetten.
    Beter dat het litteken mooi laag zit :) En je buik is idd al mooi weggetrokken , zeker voor een ks ja! En 10 kilo al?? echt veel zeg.
    Ik had heel veel naweeen de eerste dagen als Jorick dronk, daardoor was de bm na 5 dagen niet meer te voelen. Heb je met een ks ook naweeen eigenlijk?
    Leuk is die he, de minimonkey. Volgens mij heeft Debby er ook eentje.

14. gaby1986

zo eten is weer op..
    zometeen een beetje vla.. heb k wel zin in. :)

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @gaby, eetse nog :)

ik ben ervandoor, hij zal zo wel honger krijgen en dan ga ik ook op bed..es kijken of ik vanacht weer es wat slaap krijg.
    Fijne avond nog!

16. gaby1986

slaap lekker emma

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    De uitslag van de scan was er, veel vocht achter de longen, en morgen gaan ze kijken wat voor vocht bloed oid.

18. gaby1986

ik ga even friends kijken.

sammie: vocht achter de longen klinkt niet goed. nou morgen maar weer afwachten dan..

19. juffie2008

Kleintje is hier superactief, is hard tegen mn bukkie aan het schoppen... Of het heeft het erg naar zn zin of het wil eruit hahaha..

Hebben jullie het rond bepaalde tijden? eerst was het bij mij rond 4 uur smiddags maar er is nu geen touw meer aan vast te knopen..

Ohja mn man neemt lekker in de herfstvakantie een week vrij
    :d Heerlijk kunnen we samen leuke dingen doen :D

20. juffie2008

Sammie

Jeetje wat heftig dat er vocht achter de longen zit... Ikz ou niet weten wat het kan betekenen maar hoop dat het meevalt!!! Fijn dat ze wel zo snel weten dat er vocht zit.. Heeft je moeder al medicijnen?

Echt naar voor je, ben je net zelf aan het herstellen van een ingreep heb je dit weer op je dakkie... Doe je rustig aan meis?!

Deel Deze Pagina