hallo meiden net belde vriendin, en heeft eerst 3 miskramen gehad en werd hun verteld dat het er niet in zou zitten, nu is ze zwanger (28 wk) en is al vanaf week 12 thuis ivm bekken, belde ze net heeft ze van hetw eekend een aanval gehad in bed, schudden, schuimbekken, rechter kant slap, dus 112 gebeld en die hebben alleen bloeddruk nagekeken en zeiden hyperventilatie Nou volgende dag voelde zich nog niet goed en naar Vk gegaan en toch naar ziekenhuis en die begrepen niet dat ze niet meer nagekeken hebben. mri scan gehad en zit weefsel bij der hersenen wat aangeboren is en missch mede door de zwangerschap word geactiv tot epilepsie aanval, nu moest ze kiezen aanval die slecht voor kindje is of medicijnen die slecht zijn voor kindje (bvooral eerste 3 mnd) dus toch aan de medi en nu mag ze niet langer dan 10 min alleen zijn , niet autorijden, alleen zwemmen,bad enz gaan nu bij schoonouders wonen en duurt 3 wk voordat medi aan slaan schrok echt zeg!
Sammie.. dat klinkt inderdaad niet zo best. Ben benieuwd. Hopelijk is het niks ergs en kunnen ze het snel oplossen! Mum.. netjes hoor 10 kilo! En inderdaad even vragen waarom het zo kan zijn dat Dimara schikt. Bos.. mij heb je w.s. geaccepteerd Eten.. manlief is net half uur thuis. We eten van die grote loempias. Vroeg ik net aan hem.. zet je ze in de oven. Ja doe ik. 10 min later wil je ze even omdraaien in de oven. Ja hoor... heeft ie ze er niet ingezet. Staat de ovenplaat nog op het fornuis.. haha. Dus heb nog steeds geen eten
Update loempias... heeft ie de oven op voorverwarmen gezet en niet op de oven stand.. dan gaat ie automatisch weer uit! Dus nog steeds geen eten! Knarboor.. wat een vreemd en erg zeg! Vervelend!
@Juffie: Hehe toevallig. Mijn vriend gaat in de herfstvakantie ook vrijnemen. Hebben we ook nog een weekje samen Leuk hé. @Sammie: kHeb echt geen idee hoe erg dat is, maar klinkt best wel intens hé. @Knarboor: wat heftig seg! En idd, gewoon schandalig dat ze eerst niet meer hebben nagekeken. Ooh, daar kan ik me zo kwaad in maken! Langs de ene kant, heeft ze wel het geluk dat ze al 28 weken is, dat het kindje niet super lang met de medicijnen in contact komt. Maar zou dat ook geen reden zijn om het kindje eerder te halen? Ooh, dat lijkt me echt zo erg voor haar. @Ukkie: Haha mannen, kheb er hier ook zo eentje zitten
Wat is het rustig hier zeg. Hier is het eten op.. Als we niet weten wat we moeten eten dan wordt het een loempia. Heerlijk!
@ Hilli Wat grappig hahah allebei lang verlof en allebei een man die vrij neemt Nu kan het nog toch? @ Knarboor Jeetje wat heftig zeg!!! Hopelijk slaan de meds. snel aan en schaadt het de baby niet teveel :S Lijkt me echt een moeilijke keuze!!!
Hier weer een nieuwe verslaving! Café noir van verkade! Zo erg! Ik denk dat ik nu wel aan ga aankomen
@mum: ja gaat snel he die buik....je houd echt vel over na de bevalling haha (had ik wel althans...) en mijn navel was ook nog raar had jij dat ook..echt zo'n groot gat.. @emma: oh vervelend dat je niet fit bent net nu mark weg is...kruip maar lekker vroeg onder de wol en hopen dat de kleine ff lekker slaapt zodat jij ook kan slapen @ukkie: oh oke haha leuk vroeg me al af wie ik had geacepteerd hihi @knarboor: jemig zeg dat is schrikken..vet heftig....wat voor kwaad kan het voor het kind of hebben ze dat niet gezegd?? @sammie: oh gelukkig mexicaanse griep is over dus...vocht achter de longen klinkt niet lekker kunnen ze wel wat aan doen toch...en gelukkig weten ze in ieder geval wat het is @juffie: oh bah overgegeven....je maag kan een stuk minder hebben he als hij zo in de verdrukking komt door de kleine... proberen kleine porties te eten en niet te vet (vooral 's avonds niet) hopen dat het eenmalig was.. @suus: mooie fiets meid @mecha: haha weet je waar ik aan moet denken toen jij het vertelde van je telefoon...die reclame van poekie kwijt haha ken je die?? weet niet waarom maar zag het gewoon ff voor me.. @matta: oh bah ongi geworden...had je er een goed gevoel bij deze maand of zag je je ongi aankomen? @red: jemig zeg ik was al buitenadem toen ik las hoe je avond schema was...laat staat jij...rustig aan hoor meid... @all: net terug van kraamvisite...we hadden de kleine al gezien toen ze hier waren (kleine is 1 dag ouder als lars namelijk) maar we hadden nog geen cadeau gegeven dus ff op de koffie geweest (is 8 huizen verder dus lekker in de buurt). Lars heeft zich voorbeeldig gedragen...snap er niks van...overdag vertikt hij het om te slapen in de wagen....en nu fles gehad om zeven uur...in bad geweest....in de wagen gelegd en is heerlijk zonder mokken in slaap gevallen....geloof dat ik een kind heb met gebruiksaanwijzing alleen is de gebruiksaanwijzing kwijt....
ja cafe noir mmm ja kan kwaad voor kindje als ze weeraanval krijgt want krijg dan geen zuurstof dus is echt ff afwachten ik ga slp tot morge