Emma, Raar dat er iemand 's 'nachts aan je deur staat... Misschien hoor je vandaag van iemand dat hij/zij het was... Mecha, Een inbreker kan ook kijken of er gereageerd word op de deurbel
@emma: nou lekker dan....hopen dat mark toch ff thuis kan komen zodat jij kan slapen @mecha: helaas bellen inbrekers wel vaker aan. juist om te kijken of er iemand thuis is...en zo niet dan kunnen ze hun slag slaan... jemig zeg wat zonde dat de 20 weken echo zo tegenviel...filmen mag inderaad vaker niet...kon je geen film kopen? wel rot dat je niet eens leuke echo hebt meegekregen.. zo lars heeft geslapen tot 07.15 is vannacht wel paar keer wakker geweest...poging tot huilen en toen weer in slaap gevallen..hij was dus wel onrustig vanaf vier uur maar ben al blij dat hij zo lang heeft geslapen..
@ Sammie Het blijkt ook dat de kwaliteit zaad beter is als het uit plezier komt en niet uit moeten.. Ja ja zoiets heb ik eens gelezen.. Wij hebben toen in maart maar 1 of 2 keer sex gehad, en ineens was ik zwanger.. had het dus ook niet verwacht!! Maja ik zei tegen mn man ik wil een babytje voor mn Bday, das gelukt toen was ik al 4 of 5 dagen zwanger Ohja een man zou veel eieren moeten eten Dat zou de kwaliteit van het zaad bevorderen... hahah dus veel eiersalade maken
@emma: iehhhh.. wat eng.. dat lijkt me echt eng en dan zeker als je ventje niet thuis is gelukkig is hij niet binnen gekomen... @bos: fijn dat hij zo goed geslapen heeft rust is toch belangrijk he @sammie: dat is wel een keer fijn.. klussen omdat je zin hebt @juffie: dat wist ik niet van die eieren @nen: veel succes op je stage .. @mecha: vervelend dat je echo niet zo leuk was bij mij ging het ook best snel.. ze kon bij mij iets niet opmeten omdat onze meid verkeerd lag en toen moest ik stukje lopen en opnieuw liggen.. dus echo werd iets langer.. Maar ook heel onduidelijk.. Pretecho is echt geweldig dat raad ik je wel een keer aan.. wij hebben woensdag 3d/4d echo!!! @kim: succes voor je opa.. en wat lijkt het me vreselijk voor je moeder om je vader steeds zo lang weg zien te gaan en voor jou ook trouwens @kristel: hoop dat yentle vandaag een beter dagje heeft.. misschien volgende keer eerder een zetpil geven als ze huilt van de pijn? @all: lekker uitgeslapen vandaag.. straks op de fiets maar even naar de andere kant van cuijk daar woont rachel.. ga ik daar even op visite .. vandaag gaat onze 2de auto de deur uit eindelijk..!! word vanavond opgehaald
Goedemorgen meiden! @sammie fijn dat je wat meer weet van je mams meis! @mecha he wat vervelend dat de echo zo tegn viel zeg, wel fijn om te horne dat alles goed is he! @knarboor, wat een eng verhaal van je vriendin zeg, schrok er echt van toen ik het net las @juffie ziek maar lekekr uit vandaag hoor! @nen succes op je stage weer vandaag! @kim leuk babymassage zeg, zit er aan te denken om ht ook te gaan doen straks! @emma brr wat eng vannacht zeg, kan me voorstellen dat je de bibbers had Hopelijk kan mark vannacht thuis komen zeg! @bos wat een hoop visitie hebben jullie zeg, komt er niemand moet je zelf weer weg haha Wel leuk dat de kindjes maar 1 dag schelen, kunnen ze straks lekker samen spelen! @dreamer, hoop dat de uitslag vandaag binnen is meis! HIer komt zo me zus met de 2 kleintjes langs, lekker ff gezellig. Is maar somber weer vandaag, dus was goed om een reden te hebben om uit bed te komen, anders lag ik nu nog steeds denk ik haha Duimen jullie vandaag met me mee dat ik mag gaan bevallen vandaag Misschien helpt het
volgens mij vinden de kleintjes dit forum veel te leuk en blijven ze zolang in de buik zitten... sterretje duim duim duim...
Thnx voor eht duimen meiden! @juffie oh daar zal het aan liggen denk ik haha @nen Nou mag best een keer een rustig dagje op je stage toch, lekker van genieten nu het kan @suus jij gebruikt je fiets gelijk goed zeg, veel plezier bij rachel! @bos heb je echt werkelijk waar elke dag wel visite dan? Of houd je bewust ook wel eens een dagje vrij?
@sterretje: nee we hebben niet elke dag viste... morgen hebben we niks...dan moet vriendlief 's ochtends ff naar zijn werk...en ik heb 's avonds bbq... en vrijdag hebben we ook niks @nen: nee ik kom bijna nergens aan toe...overdag het huishouden schiet er beetje bij in omdat hij redelijk wat wakker is overdag en 's avonds zijn we vaak druk of ben ik gebroken.... komen vast wel weer tijden dat ik meer tijd heb....
@juffie maak maar een lekkere kop soep voor mij hoor, heerlijk warmte nu! @bos kan me voorstellen dat het een lekker vooruitzocht is om de aankomende dagen niets te hebben! Meiden ben er straks weer, me zus komt er aan, lekker ff me nichtje en neefje knuffelen! Tot vanmiddag!
Lekker juffie!! Ik ga weer ff deze pagina sluiten. Ben als de dood dat mn pc weer vastloopt en ze deze pagina weer zien... xx