Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Juffie,

Lekker :D

Meiden,

Mijn buik is bijna weer de oude :D
    De eerste 1 dag na operatie, de 2de net (1 week na)

Bekijk bijlage 17005

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

keurig toch Sammie?

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Juffie,

Zeker netjes :) mag nog wel meer :p

4. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @knarboor
    Jemig idd kan me voorstellen dat je zo bent geschrokken.
    Mijn vriendinnetje heeft epilepsie, heeft ook allemaal medicijnen gehad en ook een paar keer verandert van medicijnen. Dat kindje is kerngezond geboren.. Ik hoop dat het bij haar ook het geval is en dat het beebje zich niets aan trekt van de medicijnen!!

@Sammie
    Klinkt idd niet goed zeg.. ik hoop dat ze gauw opknapt!!!

@Emma
    Ik wil ook graag een draagdoek, lijkt me super!!
    Wat voor werk doet mark, dat hij niet thuis komt??
    ARGHHH, wat dooooddddd eng zeg!!!! Arme jorick.. die zal ook wel geschrokken zijn..

@ukkie
    Aaaahhh die heb ik al heel lang niet meer gehad., hahaha.. koffie lust ik niet maar die koekjes wel..hahaha.. ach als het bij 1 blijft :p.. waarschijnlijk trekt die straks weg en ga je dan over op andere verslavingen :p..hihi geniet er maar lekker van!! Hahaha..

@bos
    Ik had er eigenlijk wel een goed gevoel over. We hebben geklust rond mijn ei, die volgens mijn banner zou komen!
    Nou ja, niets aan tee doen, er is echt nog een hele hoop .. hoop..:)..hihi..
    Haahha, ik denk dat je de gebruiksaanwezig, zelf moet gaan schrijven..haha..

@mik
    Sorry sorry datw ist ik eigenlijk ook wel, dat had je verteld..
    Wat gaat je vader in Dubai doen, daar is toch niet echt oorlog?? Of gaat het daar een beetje om de olie??
    Heeft je opa de operatie goed doorstaan?? Lijkt me een pittige operatie?? Komt veel bij kijken toch?!

@red
    Werk ze vandaag!!! Ja niets aan te doen.

Ik ben gelukkig vrij vandaag, ik ga ook nog lekker autorijden en mijn zelf gemaakte agenda halen bij de Hema, kost wat, maar dan heb je ook wat..
    Denk dat ik ook nog, de schoenen ga halen die ik graag wil. En nog een groot vest.. even lekker winkelen dus ..hihi..:)..

@nen
    Ja super balen zeg. Waar loop je stage??? Werk ze.

@Mecha
    Jemig.. wat verrot zeg. Belachelijk dat ze niet even uitgebreid de tijd voor je heeft genomen!!
    Maar gelukkig is je meiske goed gegroeid J..dat is dan weer goed nieuws..

@pedicure
    Ik ga morgen lekker bij mijn vriendinnetje eten, samen met Emiel.. ze gaat mooi mijn wenkbrouwen weer epileren J.. hihi.. vidn het zo fijn dat zij het doet,d an worden ze teminste mooi..hahha.. kijk er nu al naar uit!! Hahaha..

@Sammie
    Jeetje 2 dagen daarna alweer… wat goed zeg :p..hahahaha…en dan alweer omd e dag.. super.. haha..
    Wou dat wij dat konden, om de dag.. hij is zooo vaak weg..:(..haha..gelukkig zondag nog lekker geklust..haha.
    Ziet er goed uit je buikje!!!

@sterr
    Jemig zeg.. moe tjij niet zo onderhand gaan bevallen..hahaha..!!!
    Gezellig dat je visite krijgt!!

Waar is dreamer eigenlijk???

5. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ juffie hier nog een verjaardags beeb ;)

6. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ matta

ik ben pedicure maar zulke voeten doe ik niet hor die ik moet epileren hahahaahah

7. juffie2008

Hi hi grappig he knarboor... Mooi cadeautje ;)

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @Emma.. Ik neem ook een draagdoek! Ik zie het bij eef en Senne en dat is zo ideaal! En wat vervelend zeg van vannacht! Zal ik jullie een geheim vertellen.. ik ben zo'n held dat ik niet eens 'snachts alleen durf te slapen hier. Ik hoop dat dat ooit komt. Als het mij was overkomen dan had ik de hele nacht niet meer mijn bed uitgedurft! Dus petje af voor joU!

@Sammie.. Weet je al meer van je moeder?? en netjes hoor je buik!

@ Matta.. De rol is nu net leeg! Erg he! Zo lekker.. hmmmmm 38 cal per koekje! Leuk zeg zo'n eigen agenda!

@Mecha.. Wat belachelijk zeg! Waar deed je het? Hier werd het in het ziekenhuis gedaan maar kreeg wel flink wat plaatjes mee en hij nam uitgebreid de tijd. Heel vervelend. Wel weer fijn dat je weer zekerheid hebt dat je een meisje krijgt :) en dat ze niet meer achterloopt!

@sterretje.. doet een bevallingsdans voor jou!

@ All.. ga zo naar mannetje.. ff samen pauze houden. Dus ben er straks wel weer!

9. juffie2008

Ik heb nog een bon van 5 euro van babydump.. Kan je gratis besteden aan kleding voor je baby of jezelf.. Nu zag ik een tshirtje voor de baby voor 5 euro, dus die ga ik halen haha hoef ik niks bij de betalen.. Erg he?

Goed ik heb net gekeken wat ik nog van mn DE servies mis, ga ik ook zaterdag deels ophalen, spaar punten van DE. Heb eigenlijk het hele servies alles 12 keer daar mee bij elkaar gespaard.. Leuk he?

Ik merk wel dat ik nu echt last krijg van Nesteldrang alles moet perfect zijn voor het kleintje, maar dat kan niet altijd ;)
    Overmorgen weer PAYDAY :D

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ukkie,

Nee nog niks gehoord van mijn moeder... hopelijk straks :)

Dreamer,

Waren de uitslagen er al?

11. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    wilde broodje ei eten laat ik 3 eieren vallen grrr

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Sammie.. spannend!

@ Knarboor.. haha.. doe je goed! Heb je nog meer eitjes in huis?

13. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ik ben der vandoor.. tot strakkies!

14. juffie2008

@ Knarboor

He gatsie dat moet je ook weer opruimen :S Niet zo leuk... Heb je nog meer eitjes of moet je nu naar de winkel?

Ik ga me even omkleden, loop nog in mn pyaamsie, en dan even naar de appie heijn lopen..

15. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    nee had er gelukkig nog ;) ben nu appeltje aan het etennen dan om 2 uur nog 2 pedicure klanten

eetse all!

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @sam, buik is idd weer flink gekrompen!

@Nen, oja dat was ook zo..eng dat het zo in de buurt was!
    werkse vandaag

@Juffie, beterschap! dat kortademige is vervelend he
    Ik hou het goed in de gaten ja..goed alles afsluiten.

@Sterretje ik duim voor je hoor haha

@dreamer, en al uitslag?

@Bos, je hebt het maar druk met de visite! Zo druk hebben wij het echt niet. Ik kom ook niet aan het huishouden toe nu hoor, gewoon lekker laten.. komt wel weer toch ;)
    Gewoon de dagelijkse dingen wat bijhouden als je geen tijd hebt.
    Fijn dat lars toch nog lang heeft geslapen.

@Matta, hij is sergeant. In oktober zit ie 2 weken in engeland , heb er nu al zin in..;)
    Balen dat je ongesteld bent geworden!

all, zo ik kan even eten, hij slaapt eindelijk :) En dan snel mn bed in nu het nog kan. Moet ook nog strijken, vaatwasser uitruimen, wc's...en ik heb niks meer in huis, zie het ook niet zitten om met zon brulaapje naar de supermarkt te gaan ;)

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik ga pas vanmiddag bellen, dus eind van de middag misschien de uitslag!

@Sam: fijn dat je ei iig is geweest.
    Is je LF altijd gelijk?
    Dan kan je straks terugrekenen.

@Emma: brr eng ja!
    Ik had gewoon naar buiten geschreeuw van wat mot je :p
    Misschien had 1 van de buren hulp nodig ofso?
    Hoop dat je mannetje vanavond thuis kan slapen.

@Mecha: balen dat het zo snel ging.
    Zeker een pretecho doen!

@Sterretje: wil je perse een oktoberkindje? :p
    *duimt dat de beeb snel komt*

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Zo hier weer terug, lekker ff gezellig met me zus gekletst en de kleintjes gespeeld
    Nu ff op het gemakje me boterhammetjes naar binnen werken!

19. Hoi allemaal ik kom eigenlijk alleen ff snel zwaaien, net al een hoop van jullie geklets gelezen maar o o wat typen jullie veel ik houd het niet bij hoor :D ik ga nu eerst ff naar de bakker lekker verse bolletjes halen en las iets over eieren, die ga ik zo ook maar ff koken lekker!!

@ juffie die nesteldrang is heel herkenbaar ik ben de laatste 2 weken in de zenuwen over alle spullen die we nog nodig hebben voor boefie en blijf ook maar poetsen in huis :D zal de periode wel zijn zo in het 3e trimester he :p

@ emma zo dat was eng met die inbreker gelukkig is er verder niets gebeurd! Je hebt goed gehandeld zo hoor 's nachts nooit open doen inderdaad.

@ sammie wat een gedoe met je moeder hopelijk is het geen ernstige longembolie. Je buikkie is weer netjes zeg!

@ ongi dames jammer dat het weer zover is :(

@ de rest ik reageer straks wel op jullie ;) me maag gaat knorren namelijk :D

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

Mijn LF is altijd 13-14.

Deel Deze Pagina