snapppen jullie een beetje wat ik bedoel.. hahaha kan me voorstellen dat er war praat staat.. hahaha.. iets waar we het beide voor doen zegmaar.. wat ons er aan helpt herrineren waarom we bij elkaar zijn en hoeveel we van elkaar houden! weet eigenlijk niet zo heel goed hoe ik dit moet uitleggen..
ow kan niks vinden en het onweert weer... pfff alysia is nog stil.. en flits... grr alle stekkers weer uit de stopcontacten ik haat onweer
Hey dames, @dreamer: niet een innesteling? @Sterretje: dus jij zit in de leukste periode van de cyclus @Natassie: ik weet echt zo niks te bedenken. Maar internet is een goede optie. @Matta:Ik snap niet wat je bedoelt sorry En ik ben wel blij voor je dat jullie nu elke avond even goed praten. Ookal is het soms wat emotioneel, het is voor jullie relatie toch beter he. Ik heb trouwens een maansteen, maar daar zit een klein barstje in.. Moet ik dan al een nieuwe hebben? Heb ook nog een regenboog maansteen, maar die werken minder direct op de vruchtbaarheid is mij verteld. Zo, ik ben hier helemaal happy! Misselijkheid is zo goed als weg en ik wordt continu gebeld door mensen die mij willen hebben voor hun vacatures Eind volgende week is mijn laatste dag bij mijn huidige baan. Ben werkelijk nog nooit zooooooooo vaak gebeld toen ik mijn cv op internet zette Verder voel ik me helemaal top. Ik merk dat ik persoonlijk groei en zekerder ben! Jippiiiii
@Natas: waarom koop je niet gewoon van die onweer stekkers voor oa de pc? Kan je veilig online zijn tijdens onweer. @Panda: nee is geen innesteling. Zo laag als vandaag is mn temp nog niet geweest. Helaas! Klinkt goed al die telefoontjes Zit er wat voor je tussen? Volgens mij komt er een barts in alsie zn werk gedaan heeft. Dan werkt t niet meer.
Matta: ik snap er werkelijk niks van. Het klinkt nu als een kapstok waar je dingen aan op kan hangen en af kan halen, maar dat bedoel je vast niet.
dreamer bestaat dat? nog nooi tvan gehoord maar dan nog ben ik bang door iets van vroeger ben ik als de doods voor onweer en niet zo klein beetje ook.... pffff maar komt goed.. me laptop stekker ligt eruit was toch vol geladen en alsyia slaapt nog het liefst haal ik haar uit bed.. maar doe ik niet!.. wil niet de ze me angsten voel... brrr blij als het over is of me vriend thuis is... grrr eni k zoek nog steeds een gedciht :s dan maar geeng gedicht kan zelf niet denken met de onweer
@ natassie, 2 jaar geleden met het WK tijdens de wedstrijd nl-? zaten wij met z'n tweeen tv te kijken tijdens onweer.. En ineens een gigantische knal en flits. Je hoorde de ramen trillen alles viel 10 sec uit, sprong weer aan en ik keek naar buiten... Was de onweer nog geen 10 meter van onze vorige flat ingeslagen in het spoor.... Ik ben toen in tranen uitgebarsten, belde mijn moeder op...en trilde gigantisch van de schrik... Ben wel blij dat er niks met ons was, maar om een of andere redenen ben ik nog steeds niet bang. Toen ik klein was speelde ik juist buiten in de onweer en ging dan voor het huis op de grond liggen en erna kijken :smile:...
Bij vragen aan de vk staat dat je temp weer gewoon normaal wordt als je zwanger bent. Het kan hoger blijven maar meestal is dat alleen rond ei innesteling NOD.
ohw ja ik zit hier nu memt tranen in me ogen te rillen als een rietje als een klein kind... ben zo bang.. de onweer is zo dichtbij.. ik schijt in me bnroek drama... pfff *adem in *adem uit* pffff vind dit echt niks... sorry hoor bliij ff afleiding zoeken oohh en alysia ligt bovven te slapen... ik hou e in laat ze liggen.. grrrr gelukkig sammi ook bng vooor onweer ik neit alleen de kleuter die ervoor schijt ben zelfs aan de diarree ervan :s
Zo heb ik 4 jaar geleden ook geluk gehad... Ik kwam van school met de bus van Leiden naar Zoetermeer... In Zoetermeer aangekomen hadden de bussen vertragingen en reden er een paar bussen niet.... Om een of andere reden dacht ik ,laat ik dan maar lopen ook al is het 20 minuten lopen en regende het... Ik liep net weg en zag dat mijn bus toch optijd was maar dacht loop maar verder heb geen zin om terug te rennen naar die bus. En geen paar minuten later hoorde ik een hoop sirenes.. niet wetend wat er was. Hoorde ik vlak daarna dat er een bus bij een ongeluk betrokken is geweest en door een of andere redenen gekanteld is geraakt en op zijn zij lag in een sloot. Er waren en aantal mensen gewond. En dat was de bus waar ik niet voor terug wou rennen! Dus een Engel heb ik wel :smile:
Ik ben een enorme schijterd, maar niet voor onweer. En het rare is dat mensen die bang zijn voor onweer altijd de knal aangeven als ding waar ze bang voor zijn. En dat terwijl de flits degene is die gevaarlijk kan zijn. Hoever is het bij je vandaan Natas? Ken je het truckje van tellen? Als de flits is geweest ga je rustig tellen. Als de donder dan pas na 10 tellen komt is de bui wel 30 km verderop. Dus het aantal tellen keer 3 doen.
ja is flits en boem straten zijn nu vol met water ik ben zo bang ik ril helemaal pffff sorry hoor! ik zie de flitsen gewoon grrrr iik haat dit kan wel janken van angst erg he!
Natas: ik ben ook heeeeeel bang voor onweer. Laatst was het snachts heeel erg bij ons.. echt om de 2 seconden kwamen er flitsen.. En zoveel donder dus ook.. Je kon het gewoon niet meer bijhouden.. En het was ook heel dichtbij want bij mijn werk (5 minuutjes verderop) is ingeslagen en bij ons winkelcentrumpje (3 minuten de andere kant op) ook. Het is dus letterlijk over ons heen gekomen. Had hem wel 15 keer in horen slaan. En we wonen aan het water.. ook niet prettig met onweer Hier komt de onweer ook zo.. en ik moet met de fiets over hoge bruggen enzo HELPP
Wat kan je gebeuren meis? Woon je in een rijtjeshuis? Of een flat? Of woon je net als mij tussen de weilanden? Jouw huisje is vast niet het hoogste in de buurt. Al zou de bliksem dan al inslaan, dan nog zal die niet jouw huissie pakken. Je zit echt veilig meis, echt waar. Geloof oma maar
pfff heb een zwembad buiten nu zo vol en giet nog steeds... wat moet je dan als de onweer inslaat? mijn huis staat zo in de fik heel oud huis namelijk met dorge hout enz... maar word gelukkig iets lichter nu blij dat alysia nog slaapt wil nieit dat ze bang word door mijn angsten... pffffff
Ik wil niemand bang maken maar de hoogte etc maakt niet altijd iets uit waar de bliksem inslaat. Een aantal jaar geleden is bij mijn vriend die toen nog bij zijn ouders woonde de bliksem ingeslagen in huis. Hij woonde in een rijtjes woning omringt met hoge bomen en hogere gebouwen. De woningen naast hun was niks mee aan de hand... De tv is toen kapot geknald...
ja inderdaad da klopt dat hoogte niet echt veel uitmaakt. Maar wij hebben we 1 van de hoogste huizen hier rin de buurt, en de oudste. Pffff maar het is bijna weg nu het klaart op godzijdank ik zit nog te rillen gewoon erg he :s komt allemaal door een paar jaar terug ben altijd heel bang voor onweer geweest. Maar op een dag zouden we lekker buiten gaan zwemmen me vader zet ons af en wij lopen richting het zwembad oppeens zien we een hele zwarte lucht en iedereen rent uit het zwembad en gilt je moet naar huis is een heftige storm op komst. Nou van mobiele hadden we niet gehoord althans neit bij ons. Dus wij lopen terug naar een super klein afdakje op het parkeerterrein en willen naar de telefooncel gaan bellen. Maar ja heeeeel druk natuurlijk dus ging niet en toen opeens boem en kanp en viel zo een boom in de verte om op een auto! nog erger die auto was exact hetzelfde als van me vader... oh oh oh wat waren we bang en toen konden we bellen kregen we hem neit te pakken.. dus wij bang dat hij het was en toen oppeens gelukkig hij nam op en zei hoorde de telefoon niet maar ik kom al terug... dus daar stonden we dan onder een afdakje de stenen vlogen in je gezicht het waaide heel hard moesten elkaar bekant vasthouden en knal en boem en vielen steeds bomen voor ons neus om, echt eng gewoon. En gelukig daar was me pa toen en een vrouw naast ons die we niet kennen wwas op de fiets en reed ook mee brachten we thuis. En ja we rijden weg en toen boem en kanl en flits viel er een boom om waar wij toen stonden.... echt waar heb nog nooit zo hard gegild en bang geweest niet normaal! en ook ervaring met iemand die bij me pa woont waar ik ook woonde eerst dat bij het hoekhuis in ingelsagen alles maar dan ook alles kapot.... dus ja en hier waar ik nu woon heel gehorig huis ramen trillen al van een knalletje, als er een tractor voorbij rijd zit ik op de bank te wiebelen zijn gewoon hele oude huizen dus ben bang als de onweer inslaat en maak kortsluiting staat alles zo in de fik.... en heb momenteel hele hefitge nachtemrries enz... ik ben ook heel bang iemand die me dierbaar is te verliezen enz enz... heb al een tijde slapeloze nachten maar het meest bang voor brand... Toen ik hier woonde het eerste wat ik deed was rookmelders ophangen enz.. en kijken als er daar of daar brand is wat ik moet doen! zelfs nu zeg ik ook altijd tegen me vriend als er brand is we pakken eerst alsyia samen dan spring jij eerst naar beneden dan laat ik alysia aan haar armen hangen en vang jij erop en dan kom ik... pff dan zeg me vriend agh jog gebeurt niet.. maar echt erg ik bedenk dat allemaal.. kortom ik heb een grote mond en durf veel maar me angsten zijn ook heel groot ! groter sinds ik mama ben maar dat is normaal zo sorry ik ben me verhaal weer even kwijt en ondertussen regent het heir nog maar de onweer is ver weg nu... pfffff heb eht weer overleefd!
@ Natassie, Jij hebt ook zeker een engeltje! Even iets anders hebben jullie ook zo'n last van die k*t straaljagers van de overheid? Die vliegen echt hier onwijs laag en een herrie dat ze maken! Vloog er net weer 2 achter elkaar over... pff om gek van te worden!
@ Sammie, Van vliegtuigen/straaljagers hier geen last. Die nemen volgens mij altijd een route om Friesland heen @ All, Onweer is hier nog niet langs geweest volgens mij, maar ik ben niet de hele dag thuis geweest. We zijn met de kleine naar de dierentuin geweest. Was echt lang geleden, toen ik daar voor het laatst was. Echt prachtig weer, ik snap het niet. Net toen wij in de auto stapten om terug te gaan, begon het te regenen, en nu weer helemaal droog. Ik heb trouwens ook geen angst voor onweer. xx