Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @ukkie gewoon doen hoor als je het niet vertrouwd, beter ff laten checken!
    HIer word ik ook gewoon door mijn baas door betaald en die krijgt het terug van het uwv

@bos wauw meis, dat is zeker super, kan me voorstellen dat het geweldig moet voelen!

@kristel geod nieuws dus voor een eventuele zwangerschap strakjes, lijkt me echt een heerlijk gevoel om zeker te weten dat het allemaal goed in de gaten word gehouden dan weer
    Denk dat ik ook weer vreselijk angstig zou zijn bij een ev volgende keer, dus kan je goed begrijpen!

@dreamer, tja mijn planning zegt september hoor, maar ja wie weet heeft die kleine toch wel oktober in zijn koppie zitten...

Ga hier ff op bed liggen, heb een vervelende pijn in mijn buik die ik nog nooit eerder heb gehad maar nu al vanaf vannacht blijft komen, dus beetje irritant, hopelijk gaat het zo over

2. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Sterretje.. zijn het geen lichte weeen???

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Pff de uitslag is nog steeds niet binnen :(
    Morgenochtend maar weer bellen dan.
    De hele dag wachten vind ik maar niks.

4. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ dreamer.. vervelend zeg! Wachten is al niks en zeker niet hierop! Ik hoop dat hij er morgen wel is!

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Dreamer, bij de buren was het donker, dus denk het niet..maar had wel gekund ja.
    Nog geen uitslag?? mag even duren..
    @Dees, klinkt wel als vruchtwater.. misschien even bellen
    @Bos, ja dan valt hij wel in slaap.. maar mark heeft de auto mee dus ik moet lopend.
    In de kinderwagen gaat ie ook krijsen, daarom wil ik een draagdoek, misschien vind ie dat wel fijn.
    @Sam, gelukkig gaat het goed met je moeder!
    @Kristel, waarom moet je bij de gyn de volgende keer?
    @Ukkie, ik kreeg meteen dezelfde maand geld van het uwv, kreeg het alleen maar 3 maanden..
    @all, Jorick zit al de hele nacht en dag te kokhalzen en te huilen als ie plat ligt..
    dus ik moet hem steeds bij me houden... val om van de slaap, heb ook steeds oorsuizen.
    mark kan ook niet thuiskomen vanacht..ach jaaa even volhouden maar weer..
    Morgenochtend komen mn moeder en mn zus, kan ik dan in elk geval even slapen :)

6. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ik ben weg.. vriendin is er met kindje! *Zwaai*

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    !@#$% Verdomme!

Die vent van mij krijgt echt een enorme preek van mij als hij thuis is!
    Ga ik net post kijken en wat denk je....:x
    Weer een bekeuring van 49 euro voor te hard rijden! GRRRRRRRRRRR:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x

8. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

he sammie wat balen zeg!!! Die mannen :S

9. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ow ja sam hier kreeg manlief ook vd week een prent 26 euro , ik dacht shit daar is mijn eerste prent maar manlief weer he hahah

10. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    zo de koelkast is gedaan en ayden is weer wakker hij heeft mooi 2,5 uur geslapen boven in zijn bedje maar nu is hij een beetje humeurig, hele tijd piepen en er is niks aan de hand. heb hem zelfs weer een fles van 160 gegeven terwijl hij 3 uur daarvoor ook al 160 had gehad maar hij is nog niet tevreden.
    ik ga lekker eten maken. hier staat gebraden rosbief, aardappeltjes en witlof op het menu

@sam geef hem maar een flinke trap onder zijn kont.

@emma heb je iets waardoor je hem omhoog kan leggen?? en misschien helpt het als je hem op zijn buik legt dat helpt bij ayden tenminste wel vaak tegen het spugen of het zuur wat omhoog komt.

11. juffie2008

Hai meiden,

Zo de soep is klaar,
    Heb net even een half uurtje op bed gelegen.. Kleintje is weer wakker :D
    Ik ben nog steeds niet lekker, erg moe en misselijk.. Kortom morgen nog maar een dagje thuis blijven. Ook heb ik echt keelpijn, dus niet fijn...

12. juffie2008

Hoeveel kruiken hebben jullie in huis?

13. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @juffie
    Kun je mij ook een heerlijk kopje soep toe gooien ?:p
    Ik eet toch alleen vanavond..Roy is aan het werk!

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Juffie,

Hier nu ook al 2 dagen lichte keelpijn, hopelijk zet het niet door.

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kim, ja hij ligt op zn buik bij mij te slapen steeds, dat lijkt hij wel het fijnst te vinden dan. Ik heb hem net weggelegd en hij slaapt tot nu toe door :) Voor het eerst vandaag, wat zal hij moe zijn. Ayden heeft goed geslapen dus :) eetse zo!

@sammie, zonde he die boetes, hier ook al een paar keer gehad van vriendlief

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Juffie, ik heb 1 normale kruik en zon baby bellywarmer.
    Ik heb alleen nooit kruiken hoeven te gebruiken, hij hield zichzelf goed warm meteen.

17. juffie2008

Volgens mij lag de baby vandaag voor het eerst dat ik kon voelen met zn hoofdje naar beneden, maar nu voel ik dat zn hoofje weer aan de zijkant zit... Wat een draaikontje haha

18. juffie2008

Wat is een babybelly warmer? Ik heb een normale ijzeren kruik gekocht, maar ik twijfel of er nu een tweede bij moet...

19. juffie2008

Volgens mij moeten mijn man en ik dit weekend even naar de prenatal om wat spulletjes voor de kleine te kopen.. We hebben nog niet alles, en nu is het korting he?

20. @ juffie die van mij is ook een draaikont de ene keer voel ik aan de zijkant getrapel en dan weer tegen me baarmoedermond aan.. Vanaf nu is er korting bij de prenatal ja (ook vanavond op zwangerschapskleding). Ik ga morgen met mijn moeder. Ik heb trouwens maar 1 kruik, op advies van de kraamzorg. Zij vinden 2 kruiken helemaal niet nodig. Babybellywarmer lees ik vaak dat het alleen maar zonde is van het geld het wordt helemaal niet zo warm, en dat hebben wij wel nodig met onze decemberkindjes.

@ sammie & knarboor zonde die boetes, ben blij dat mijn man nooit te hard rijd. Zo zonde van het geld!

@ Kim misschien wil Ayden wel gewoon in jouw armen liggen ;)

@ Ukkie irritant dat je nog niks van het uwv hebt gekregen. Waarom moet dat toch zo lang duren he!

@ Bos goed dat je alweer in je oude kleding past! *is ook trots op bos*

Hier nog wat dingetjes gekocht, paar kleertjes in maat 62 van de H&M en wat verzorgingsdingen bij de etos. En moest een rijbewijs aanvragen ipv bromfietscertificaat, ook weer 30 euro grrr. Nu kan ik werkelijk bijna niks meer kopen tot ik me salaris krijg vrijdag :D heb alles opgemaakt :) nog 50 euro over.. en daar ga ik zo boodschappen van halen! Ik steel morgen gewoon mijn moeders pinpas :D

Deel Deze Pagina