een ringsling draagdoek ziet er ook handig uit trouwens.. kun je ook heel discreet in voeden haha YouTube - voeden in een ringsling
Zo ben weer wakker, pijn in buik is idd mnder geworden, waar slapen wel niet goed voor is he! @sammie oeh das echt balen van de bekeurign van edwin zeg, heeft de vorige keer toch niet geholpen he;aas dus... @dreamer he nog geen uitslag, vervelend zeg, morgen moet het er gewoon zijn hoor, ik ga duimen! @emma balen dat mark niet thuis kan komen zeg, hopelijk kun je morgen echt lekker ff lang slapen als je moeder en zus komen! @juffie je moet 2 kruiken zowiezo hebben van de kraamzorg Heb hier gewoon 2 van die ijzeren kruiken ook Nou ik ben er gelijk weer vandoor, eten moet gemaakt worden, blegh heb helemaal geen zin, voel me nog een beetje gammel door het slapen eigenlijk maar ja manileif heeft honger als hij thuis komt he Fijne avond meiden
O shit en moet morgen ook nog met de konijnen naar de dierenarts, voor inentingen. Zo maar even mannetje bedelen om wat geld. Oeps.
hahah desiree dat geld probleem herken ik.. Maar morgen ga ik naar een tweedehandskledingbeurs.. Dus dan moet ik gewoon even wat extra geld meenemen.. WIj hebben nu na de boodschappen van vandaag nog 30 euro over... Dus jij wint Desiree.. Ja ik probeer echt rekening te houden dat we een decemberkindje krijgen haha, meot wel lekker warm zijn voor het kleintje! Dan haal ik toch nog maar een kruik bij prenatal, is dan goedkoper als van de Hema.. Ja ja, ik ben prijsbewust hoor! Normaal is Hema goedkoper met dat soort dingen, maar nu prenatal.. Ik heb alleen nog geen luiertjes gekocht, wacht er nog eventjes mee... Weet nog steeds niet goed welk merk ik wil.. Denk toch die van Kruidvat. @ Debby Ik zie dat je online bent, hoe gaat het met je meis?!
@ Desiree, hahah dat bedelen om geld herken ik ook Ga ik dus ook zo doen voor die kledingbeurs Hahah ik hoor wel hoe het bedelen bij jou is gegaan Kijken wie er meer "los" kan bedelen/ krijgen...
Juffie ik heb ook nog geen luiers gekocht.. ook nog geen dingen voor borst en flesvoeding. Ach we hebben nog wel tijd. Oktober sowiezo nog.
@ Emma: Ja je kan met een KS wel naweeen krijgen maar ik heb via het infuus meds gekregen die mijn bm sneller samen liet trekken! (dat hoort erbij geloof ik) Ja idd Debby en Ryanne hebben een Minimonkey! @ Knarboor: Wat schrikken zeg van je vriendin! @ Ukkie: Ik heb het gevraagd en Dimara schrikt zo omdat ze goed alert is volgens de verpleegkundige van het cb! @ Bos: ja haha mijn navel is net een krater wat ben jij actief zeg! Jeej je eigen broek weer aan! @ Kristel: Yentle ook zo schrikachtig! volgens de wijkverpleegkundige is Dimara een temperamentvol kindje, dat ze zo schrikt komt doordat ze zo alert is! @ Mecha: Fijn dat alles goed is! @ Emma: Ow bah wat eng zeg! Dikke knuff voor jou meis, fijn dat je moeder en je zus komen en jij even bij kunt slapen! @ Dees: Ow das even schrikken, nu geen last meer van? @ Kim: Wat fijn dat je opa al weer wat dingetjes gezegd heeft tegen je oma door de telefoon! Heeft Ayden een regeldagje? hier nog 1 @ Sterretje: Hoop dat die pijn iets te betekenen heeft meid! @ Dreamer: PFff nog geen uitslag! Balen zeg! @ Sammie: FIjn dat het weer wat beter gaat met je moeder, balen van de bekeuring! Nou het gaat hier helemaal fantastisch, niet dus Vriendlief zit met griep thuis, Dimara is strontverkouden, ik barst van de koppijn en ben echt dood en dood moe! heb mijn moeder maar even gevraagd of ze vanavond even wil helpen hier in het huis! voel me ook zo schuldig steeds als ik iets aan vriendlief moet vragen!
@ Bos: Thanx, Ja ze komt me straks even helpen... Dimara moet in bad en ik trek dat nog niet alleen, en omdat vriendlief nu ook niet kan helpen... moet toch iets! @ Sammie: thnx
ik ben er ook weer! @Sammie, fijn dat het beter gaat met je moeder! @Mum, beterschap he! Goed van je dat je je moeder even vraagt! @Desiree, haha hier ga ik over de centen en manlief moet altijd bij mij komen bedelen. @Juffie, balen dat je nog niet zo fit bent! Hier patat gehaald maar 't was best wel weinig... pff wij zijn gwoon grote eters haha maar heb alweer honger. Zal even bij de buren vragen of ik m'n pak vla mag hebben Manlief heeft via marktplaats een andere koel/vriescombinatie gekocht. Wil sowieso geen nieuwe omdat we nog een keer een nieuwe keuken willen met inbouw en hebben 't geld er ook niet voor. tenminste niet daar voor Kunnen 'm zaterdag ophalen dus 't is nog even afzien. @Sterretje, hup bevallen jij! @dreamer, balen dat de uitslag nog niet binnen is! @Emma, zo das schrikken! Volgens mij lig ik dan ook niet lekker meer. Ik wil ook een draagdoek. Wil denk ik de minimonkey maar ook wel de draagdoek van draagdoek.nl. Vindt de ringsling niet mooi. Bloed in urine kon idd wijzen op een bo. Nierstenen moet je veel last van hebben toch? 'k Heb alleen af en toe menstruatiepijn en plassen brandt soms als ik niet zoveel hoef te plassen. Volgende week kan ik bellen voor de uitslag. Kleine is hier ook weer lekker wakker Werken is lekker vermoeiend, kindje is 9% afgevallen en heeft sinds gistermorgen om 5 uur niet meer geplast. Zijn vanmiddag begonnen met kolven, 2e keer kwam er al meer dan de eerste keer. Afgesproken met het gezin dat ze de vk bellen als de kleine vanavond om 8 uur nog niet heeft geplast. Hoop zo dat ze dat wel doet, dan redden we het wel. Ze dronk sowieso 15 ml uit de borst, vanmiddag 7 ml gekolfd. 't Is de 3e dag en kleine was goed helder en alert. Lange dagen zo... ben ook echt moe. Wat een gedoe ja rondom marco borsato. Hoorde dat er extra concerten komen. Wil eigenlijk wel heen als het niet te duur is. Hebben 't geld eigenlijk wel nodig. Naja maar even rustig over na denken.
Mum wat vervelend dat jullie allemaal ziek zijn, hopelijk kunnen jullie vanavond allemaal even lekker uitrusten als je moeder helpt. Juffie idd die nesteldrang, als ik denk aan alles wat ik nog nodig heb krijg ik ook de zenuwen.. leuk die hormonen he. Was amper 4 euro kwijt aan de boodschappen *trots* een aantal dingetjes gehaald. Het is vandaag weer pannekoekendag. Ga zo bakken, heb zelf niet zo'n trek maar moet toch voor mannetje bakken. Onze babykamer, maxi-cosi en kinderwagen worden trouwens over 3 weken geleverd.. dan moeten we ook alles betalen.. kan niet wachten tot het staat!
@Kruiken, je moet er 2 hebben. Ik koop er eentje en leen er ook 1. Omdat je 2 niet altijd nodig hebt en anders alleen in het begin. Wilde ook wel shoppen bij de prenatal maar wachten wel op de echo.
@ Dees: Daar mag je trots op zijn ja de boodschapjes voor 4 euro! @ Red: ow hoop dat het kindje in je gezin gaat plassen! Dimara was ook bijna 10 procent afgevallen! gelukkig zat ze op dag 8 alweer 95 gram onder haar geboortegewicht!
Ik ben er weg van, ga Dimara in bad doen en daarna krijgt ze haar flesje, hoop dat ze daarna even wil slapen zonder te jammeren! misschien tot straks!
@mum: je hebt gelijk dat je je moeder laat komen hoor...is helemaal niet erg om af en toe hulp in te roepen... @red: vermoeiend zeg als het allemaal niet helemaal gaat... @dees; jemig vier euro maar....goed gedaan *bos is trots op dees* @kruiken: 1 voor het bedje en 1 voor de kleertjes toch?? hier niet nodig gehad maar ja was super warm...
het lijkt wel of lars alleen 's ochtends uitgeslapen is...hij is best ontevreden als hij wakker is overdag....(mijn moeder zei het ook al)...word vast beter als hij ouder is...