Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum nee is niet leuk meer zo he, maar ja we moeten er door heen
    Thnx voor ej dansje!

@dreamer, fijn dat je me er aan herinnert, had zelf nog helemaal niet aan bellen gedacht
    Leuk alleen dat onze vk vaak zo goed te bereiken is, blijf nog maar ff proberen

Krijg uit het niets ook steeds opeens last van enorm zweterig gevoel, weet jij of dat ook er mee te maken kan hebben?
    Of is dat gewoon toeval?

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

Wat bedoel je met berichtjes over geld?!

3. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi meiden

kom ff gedag zeggen maar ben meteen weer weg, ayden is lekker aan het zeuren het laatste uur en heb hem in zijn wiegje boven gelegd maar dat wil niet helpen nu heeft tie het op het gillen gezet :(
    vanacht ook 2 keer geweest en dan nog een 3de keer maar niet omdat tie hongef heeft, ik weet echt ff niet wat er is want hij krijgt sinds 2 dagen 30 cc meer en eerst deed tie 4 uur tussen de voedingen en nu opeens nog maar 3 terwijl het er net meer zou moeten worden.. kwamen de kids maar met gebruiksaanwijzing er wereld, zou er best nog een paar keer extra voor willen puffen haha :D maar ja die zat er dus niet bij..

ga maar evne naar boven want hij is echt overstuur

4. mummie2be

mummie2be Lid

3 jul 2009
    82
    0
    0
    Hey allemaal,

Lekker geslapen?
    Ik om de 2 a 3 uur voeden maar verder prima...
    @ kristel: balen dat Yentle zo huilt...heb je al een draagdoek geprobeerd...het is voor huilende baby's heel belangrijk om in de baarmoeder houding te blijven en niet te strekken...dat geeft een geborgen gevoel en zorgt er meestal voor dat een kindje minder gaat huilen!

@ all over Ukkie: Ze is in het ziekenhuis geweest en haar bloeddruk was in eens prima. Toen heeft de gyn wel van binnen ff gekeken...daar kon ie voelen dat dr baarmoedermond helemaal verstreken is en het hoofdje van de beeb heel diep ligt.
    Ze mag bevallen want de beeb is groot genoeg 36 wk ruim...
    Haar krampen werden heftiger na dat voelen...dus ze moet nog ff aan de ctg ed en kijken hoe het afloopt!
    Ik houd jullie op de hoogte!
    (moet ff naar cb om senne te wegen)
    Groetjes Eva

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    nou heb hem zijn speen gegeven en ff over zijn hoodje geaaid en nu is het stil.... duim duim dat het zo blijft :D

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: hihi ja dat zou een stuk makkelijker zijn hé... als we maar gewoon wisten wat
    ze wilden dat zou al een hoop schelen!!

@ Eva: Fijn dat Senne het zo goed doet zeg! Het is al een hele vent vergeleken bij zijn
    geboorte!! Spannend zeg voor Ukkie!

Pfff dit is eigenlijk mijn rusttijd en vriendlief ligt nu boven op bed omdat hij zo beroerd is, ik weet dat als ik niet even ga slapen ik vanavond helemaal op ben, maar vind het ook zo sneu om vriendlief nu uit zijn bed te rammelen!

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ KIm: Duim met je mee dat Ayden lekker blijft slapen!

8. mummie2be

mummie2be Lid

3 jul 2009
    82
    0
    0
    @ mum...ja Senne doet t super...nog heel klein maar ook wel leuk...ik kan heel lang van een baby genieten ;)
    Je moet wel heel erg aan je rust denken...ik heb veel geluk gehad dat ik zo snel er boven op was! Maar mum denk aan je rust anders trek je het niet om Dimara elke voeding te geven!! Lekker slapen...is een goed herstel medicijn!

Fijne dag allemaal!

XXX

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    OH dus ukkie gaat vandaag bevallen????

spannend meid sterkte

@kim: ja ik zou ook nog wel ff willen puffen voor gebruiksaanwijzing haha...het is ff doorbijten maar hier helpt het vaak wel ff laten huilen...(is nu na 10 minuten toch stil geworden) eerst liepen we ook steeds naar boven, speen erin en dan was hij stil....maar ik denk dat ik nog eens 20 kilo afval als ik dat blijf doen steeds... dus heb hem laten huilen en stil....

@sterretje: nog ff volhouden meid...probeer er nog ff van te genieten...straks mis je het getrappel in je buik....

@kristel: Jee heeft ze weer zo'n last van haar reflux dan?? hoop dat ze snel rustiger word..

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @ukkie spannend meis, hoop dat de bevalling doorzet dan heb je bijna je kindje in handen!

@kim succes met je ventje meis!

@mum was je vriend ziek thuis?
    Kun je er niet bij gaan liggen, of is dimara wakker?

@all grr waarom neemt die vk hier nou niet op, word je ook moe van zeg!

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: kun jij niet straks even gaan rusten als je vriend klaar is...of dat hij straks weer even gaat rusten als jij gerust hebt...kun je het een beetje afwisselen.

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: Ja vriendlief is ziek thuis, nee kan er niet bij gaan liggen helaas want Dimara ligt ier naast me op de bank te slapen, als ik die oppak is ze geheid wakker, dus dan ga ik straks wel even naar bed denk ik!
    Balen zeg dat je vk niet opneemt, kan je geen spoedlijn bellen?

eerst maar even wat eten!

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bos: ja mag vanmiddag weer bellen.
    Mocht vanmorgen al, maar ik weet niet hoe ze de uitslag krijgen.
    Als het via de post is, dan komt dat toch pas smiddags.
    Dus dan maar even wat langer wachten.
    (geloof me, je krijgt engelengeduld in de mmm :p )
    Hoe reageert Lars op zn nieuwe voeding?

@Sam: moet je even de berichtjes teruglezen, dan snap je het wel.

@Sterretje: geen idee of het er iets mee te maken kan hebben.
    Heb je misschien koorts?
    Want dat heeft er wel mee te maken namelijk.
    Hoop dat je je vk te pakken krijgt!

@Eef: fijn dat Ukkie haar bloeddruk iig weer normaal was.
    Ik hoop dat de kleine nog even binnen blijft, maar anders is ze iig groot genoeg!

@Mum: kan je niet even op de bank gaan liggen?
    Of naast je mannetje?
    Als Dimara slaapt moet het kunnen toch?

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: ja idd ik laat hem nog wel even liggen en dan mag hij straks even oppassen, hoop dat Dimara dan niet net op dat moment juist bij mama wil zijn want dan krijgt vriendlief haar niet stil...

15. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    #59335 kim1988, 24 sep 2009
    Laatst bewerkt: 24 sep 2009
    @mum ja je moet wel ff rusten hoor, anders val je om.

@ster vervelend dat je niemand te pakken krijgt daar krijg je geen gerust gevoel van he.. stel je hebt haar echt nodig...

@bos ja dat is zo maar omdat ayden bijna nooit huilt of tenminste echt krijst he.. brak het echt mijn hart toen we hem zo lieten huilen boven en gistermiddag ben ik 2 keer het eerste half uur naar boven gegaan en vandaag dus 1 keer om hem ff te troosten en zo te horen helpt het want hij is nog steeds stil.

vind het wel belangrijk dat ayden weet dat ik in de buurt ben het is toch een grote verandering om opeens stilletjes in je eigen bedje te liggen..

ayden lacht sinds gister trouwens echt :D zo cute om te zien er is echt niks mooiers. hij was wel een beetje laat met lachen maar nu is het er dan eindelijk

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @dreamer zal wel ff koorts meten voor de zekerheid.
    Thnx

Hoe laat ga je de ha bellen?

@mum probeer ff op de bank te slapen anders joh, wat rust moet je toch hebben hoor!

17. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    He meiden!

Hier weer een update van mijzelf. De weeen nemen weer iets af en mocht dus gelukkig naar huis (moet nog zoveel doen voordat ze er is!) Zoals eef zij heeft de gyn gevoeld en vond het geen bezwaar als ik nu zou bevallen. Hij kon echt haar hoofdje al voelen. De BM is lekker aan het verweken en nu na het voelen blijf ik ook bloeden en steeds meer stukken verliezen van mijn prop.

Hij wil mij a.s. zaterdag morgen om half 9 weer zien in het ziekenhuis op de kraam afdeling. Weer bloedprikken en voelen hoe het met de ontsluiting gaat en weer aan de CTG. Ik heb het gevoel dat ze niet meer lang op zich laat wachten.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes! En Ster! Opschieten nu... ik wil niet eerder dan jou bevallen!

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: Om op de bank te gaan liggen moet ik Dimara ook oppakken en dan wordt ze wakker helaas, ik wacht wel even tot vriendlief weer beneden is, en als het te lang duurt maak ik hem wel wakker, t is echt behelpen zo hihi...

@ Kim: Wat leuk dat Ayden nu echt lacht :D het kan zijn dat hij wat later er mee is omdat hij 2 weken "te vroeg" is geboren, onze kraamverzorgster vertelde dat Dimara zo wijs is omdat ze 2 weken te laat was en ze daardoor waarschijnlijk ook eerder gaat lachen en dat soort dingetjes!

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sterretje: ik hoop dat je wel een nr hebt waarop je haar kan bereiken als je gaat bevallen?
    Lijkt me niet echt prettig anders als je haar dan ook niet kunt bereiken.

Ik ga rond half 4 bellen vanmiddag.

@Mum: hoop dat je mannetje snel uitgeslapen is dan!
    Heeft zn werk eigenlijk nog moeilijk gedaan over de vrije dagen?

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Owww spannend meid, succes als het ineens door gaat zetten!!

Deel Deze Pagina