Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ukkie: hier ook 11 uur lang weeen gehad voordat ik enig sinds resultaat had (qua ontsluiting) voor de bevalling...kon ook nog praten..aardappelen schillen, computeren etc...is soms nodig om je baarmoedermond open te zetten etc....dus kan best hoor..bij mij kwamen ze om de 5 a 7 minuten...was beetje verschillend...pas na het breken van de vliezen (bij 4 cm) kwamen ze om de vier minuten en werd het heftiger...maar kon er ook nog tussen door praten hoor..alleen op het eind niet meer...dat je moet puffen is ook een teken hoor...

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: Thnx voor de peptalk meid!

@ Emma: Wat lief van je moeder dat je kleertjes hebt gehad! enne gaat hard met Jorick als
    hij nu al naar de 62 gaat! Dimara past nog goed in maatje 50 en 56 is vaak echt nog te ruim
    heb nu 1 shirtje maat 56 besteld (zodat ik niet al te lang hoef te wachten voor ze er iets van aankan :p)
    en de rest allemaal maat 62
    Wat lekker dat jullie samen even bij hebben kunnen slapen!

@ Ukkie: Spannend hoor, ik denk dat het niet lang meer gaat duren!

3. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ emma en bos.. ja het is gewoon ff afwachten.. zoals het nu lijkt zit er geen regelmaat in. Ze komen en gaan weer.. maar het kan ook zo zijn dat er 10 min niks is en dan weer na 5 min..

Ik ga nu gewoon ff proberen te slapen.
    Tot straks!

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Mijn weeen zijn ook nooit regelmatig geweest, zo had ik weer een weeenstorm zonder tussenpauzes en zo zaten er weer 5 of 7 minuten tussen...

5. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    elke bevalling is ook anders.. vind het in ieder geval wel eng. En misschien is het wel vals alarm. maar dat dacht de gyn niet... brrrr.. word er zenuwachtig van..

Nu ga ik echt!
    Liefs

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Pff de uitslag is er nog steeds niet :(
    Het is dat de assistentes geen uitslagen mogen doorgeven, anders had ik mooi het ziekenhuis gebeld.
    Moet morgenmiddag maar weer bellen.
    Ben dan alleen niet thuis, dus kan niet meteen de uitslag vertellen (alsie er dan wel is..)

7. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Jeetje ik besluit om een paar uurtjes te gaan slapen en ineens gebeurt hier een hoop!!!

Aiks! Jeetje Ukkie, wat een toestanden... Nouja gelukkig is de baby er lichamelijk klaar voor om geboren te mogen worden.. Als het doorzet : Heel veel succes meid!!! Je kunt het

@ Sterretje
    Joh ik hoop echt niet dat het zw. vergiftiging is!!! Wel goed dat ze je meteen hebben doorgestuurd... Afwachten maar weer hoor dit verhaal afloopt :S

@ All
    Morgen ga ik weer lekker werken.. Ben weer een beetje bijgekomen.. Vanavond is die tweedehandskledingbeurs daar heb ik wel zin in..
    Tevens heb ik uitgezocht wat we nog voor de baby moeten kopen, en das best veel!! Vooral veel hoeslakentjes voor in het wiegje...

8. juffie2008

Weet iemand hoelang Boerenkool moet koken?

9. juffie2008

Morgen salarisdag :D

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Dat is ook zo dat elke bevalling anders is! Laat het gewoon over je heen komen
    meid!
    Ik heb een bevalling from hell gehad durf ik wel te zeggen en zelfs ik kijk er niet
    met een rotgevoel op terug!

@ Dreamer: Jeeee wat duurt dat lang zeg!! hoelang moeten ze mensen in onzekerheid
    laten zitten zeg!

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey dames,
    Ik was vandaag lekker een dagje thuis. Had vanmorgen een eindgesprek op school voor een opdracht waar ik al heel lang tegen aan liep te hikken. Is die opdracht die ik heb geschreven over tienermoeders :) Moest vanmorgen mijn "begeleidingsprogramma" presenteren. De docent was zo onder de indruk van mijn presentatievaardigheden, dat hij eigenlijk helemaal geen tips wist te geven. Hij moest heeeeeel hard nadenken en zei daarbij ook "deze tip zegt iets over het niveau waarop de presentatie al is gegeven.." :D Was best trots op mezelf dat hij zo onder de indruk was!!

@ matta, ik loop stage in het ziekenhuis op P&O.

@ kristel, je hoeft je niet te verontschuldigen dat je minder meekletst :) Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat het leven met een kleintje een stuk drukker is en dat je dan echt geen tijd of puf hebt om de hele dag op een forum te hangen haha :)

@ ukkie, gek idee dat je met een bijna voldragen zwangerschap als nog lichter bent dan je was voor je zwangerschap! Maar je bent natuurlijk ook behoorlijk ziek geweest in het begin. Zou je het straks niet eng vinden bij een tweede? Dat je weer zoveel gaat spugen?

@ bos, wat super dat je alweer je eigen broek aan kunt!! Hoe gaat het nu met Lars? Merk je al verschil sinds hij op de andere voeding zit?

@ emma, wat vervelend dat Jorick zo moet kokhalzen en huilen als hij ligt... Ook reflux misschien? Kan me voorstellen dat je helemaal afgedraaid bent. En dan is het echt balen dat Mark niet even thuis kan komen!!

@ sam, zonde van die boete! Ik kan daar ook zo kwaad om worden. Het is zo onnodig!!

@ mum, vervelend dat jullie allemaal zo gammel zijn daar!! Fijn dat je moeder een beetje komt helpen.

@ red, van een niersteen heb je inderdaad wel fikse buikpijn

@ desiree, wat leuk dat de grote dingen (kamertje, kinderwagen etc.) bijna komen!! Kan me goed voorstellen dat je daar naar uit kijkt. Waarom moet jij trouwens bij de kinderarts de bevalling bespreken??

@ gaby, wat is dat zoontje van je collega licht!!! Maar 2 weken te vroeg en 1100 gram? Dat ze niet eerder hebben opgemerkt dat hij te klein was zeg.... Zie nu je reactie op dreamer dat het niet was opgemerkt. Vreemd hoor! Klinkt alsof haar begeleiding niet echt goed is geweest dan! Iets meer dan 1100gr is gewoon maar ietsje zwaarder dan een pak suiker.. Echt superlicht!

@ dreamer, haha wat een leuke regel van dat tuningpotje! Toen wij nog zo'n auto hadden, had vriendlief niet zo'n speciaal potje. Ben blij dat die auto de deur uit is. Hij was waanzinnig mooi (ook eens mee op een beurs gestaan), maar er zat zoveel geld in!!! Ook die bumpers die steeds beschadigden door drempels enzo... Wil je mijn NOD wijzigen naar 13 oktober? :)

@ eva, leuk dat je voor ons duimt :) Hoe gaat het met jou en Senne? Lees nu dat het goed gaat :) Leuk dat hij al lacht. Wat een klein maatje nog zeg!

@ suus, vervelend dat je zo'n beroerde nacht hebt gehad! Hopelijk slaap je komende nacht beter. Waar lag je over te piekeren?

@ ukkie, wat schrikken dat je vannacht zo beroerd bent geworden. Is dat zwangerschapsvergiftiging?? Lees nu dat je bm mond al verweekt en dat de kleine op zich zou mogen komen! Wat spannend zeg! Zo te horen laat ze niet lang meer op zich wachten...

@ sterretje, vervelend dat jullie kleine bink zich nog niet laat zien zeg...

@ blondoniempje, wat een kansloze ex heeft jouw vriend zeg!! Hopelijk lukt het om snel een ander huisje te krijgen.

@ dreamer, ik ben het zoooooo eens met je opmerking over dat een gevangene een week vrij krijgt uit de bak om zijn kind te zien en dat het voor mum-vriend zo'n gezeik is. Grrr wat is het soms toch oneerlijk!! Vervelend dat de uitslag er nog niet is..

@ all, zo hehe ik ben wel ff bezig geweest met bijlezen!!!

12. blondoniempje

blondoniempje Actief lid

30 mrt 2009
    272
    0
    0
    Project Secretaresse
    Breda
    @nen87 Pff ja he ik ben ook echt zwaar overspanne van haar geworden slaap niet goed meer en ben heel de dag gespanne begin nu ook lichamelijke klachten ervan te krijgen:s

13. juffie2008

yeah er is al een deel salaris binnen :D Kortom ik ga zo kleertjes aan doen en dan naar de winkel :D Kan ik gewoon weer dingen kopen zonder er op te hoeven letten ;)

14. juffie2008

@ Nen

Wat goed zeg dat je presentatie zooo goed is verlopen!!! Keurig!!!

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Super dat je docent zo onder de indruk was *is ook trots op Nen*

Probeer van de week eens te gaan zitten om de babysite bij te werken... heb van alles in mijn hoofd maar t komt er niet uit, plaats wel steeds foto's enzo maar t is nog niet naar m'n zin...

16. @ ukkie wat spannend meid
    @ ster nee toch dat zou echt balen zijn. Laat je ventje nu maar lekker komen!
    @ mum hier nog iemand met koude handjes. Maar zolang ze geen koude voetjes of koud hoofdje hebben hoef je je geen zorgen te maken.
    Ik weet zeker dat je een hele goede mama bent. Probeer te genieten van alles. En ja, beebjes huilen soms voor helemaal niets, hoe moeilijk dit voor mama is.
    Balen dat je ventje zich zo beroerd voelt.

@ nen wat super meid! Mag best trots op jezelf zijn!!!!
    @ oma wat verschrikkelijk dat je zo lang moet wachten. Schandalig!

@ kim wat super dat ayden nu zo lekker lacht.

@ all ben aan t werk. Nog drie kwartier en dan weer lekker naar mn meisje toe :D

17. @ kleertjes Frédérique heeft ook nog steeds maatje 56. Wel heeft ze lange benen waardoor ze broekjes 62 heeft. Zakken haar wel af maar t is of een te korte broek of een te grote ;)

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Thanx meid!
    Koude voetjes heeft ze ook vaak, maar zolang haar sokken aanblijven gaat het wel,
    ik trek haar snachts ook een pyamatje met voetjes aan, dan heeft ze er geen last van!
    Fijn dat je weer bijna klaar bent met werken!
    Leuk hé die broekjes, hier moet ik ook alles aansnoeren :p heb al een paar keer een broekje
    aangetrokken, til haar op en ja hoor weg broek... blijft niks hangen aan dat kippenkontje :p

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    *bos is ook trots op nen*

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: lars slaapt ook altijd met sokkjes aan hoor..

@nen: nee merk nog geen verschil met de voeding...zijn gezichtje lijkt wat rustig te worden maar verder is hij nog hetzelfde...

Deel Deze Pagina