@ Bos: Okeej dat is dus niks geks... ik vind die pyamapakjes heerlijk! sokjes gaan niet uit en ze ligt er zo lekker in krijgen jullie kindjes trouwens een pyama aan s'nachts? Dimara wel, overdag slaapt ze gewoon in haar kleertjes natuurlijk...
@ Mum Ik heb nog niet echt een pyamaatje gezien in maatje 56, maar kan me vergissen hoor... Wel van die pakjes inderdaad met voetjes maar ik hoor juist minder goede verhalen erover, zoals de voetjes van het pakje vaak veels te groot zijn voor de baby...
Goed, manlief heeft besloten dat hij geen boerenkool wil eten met dit weer.. Kortom we gaan rijst eten.. blegh met kip.. Nou daar doe je mij absoluut geen plezier mee :S
@ Juffie: ja die boxpakjes bedoel ik, ik heb trouwens ook een pyamatje met voetjes van de prenatal met girafjes, maar Dimara past de voetjes goed hoor
Okey, Goed om te horen dat het wel past Ik ga even boodschapjes doen.. Niet ineens bevallen he meiden?!
@dreamer, pff duurt lang! @juffie, hier vandaag al salarisdag Bij de hema hebben ze pyamatjes in kleine maatjes. @Nen, wat super! echt goed gedaan Mark is nu trouwens thuis echt lekker even.. even relaxed kopje thee drinken en internetten @Mum, ik trek hem geen pyama aan.. wel iets wat heel comfortabel is. Soms doe ik wel een pyama aan..sokjes heeft ie altijd aan ja. Ik heb ook een paar van die pakjes met voetjes gekregen. @Kleertjes, Bij Jorick ziten bijna alle broekjes maat 56 al te strak in zn middel.. maar maat 62 is nog te lang, lastig haha Het word ook zon dikkertje @all, ik ga een ringsling bestellen denk ik.. Die kan ook als hangmatje gebruikt worden net als de minimonkey. Hij draagt wat comfortabeler omdat het gewicht meer verdeeld word over de schouders. Een beetje een mooie is alleen wel duur..
@emma; ringsling haha nooit van gehoord...klinkt wel grappig. @mum: nee lars geen pyjama aan hier omdat hij is ingebakerd...voor die tijd een shirtje met sokjes aan en slaapzakje.... vanavond bbq van mijn werk...voor het eerst wat leuks doen zonder lars....zal wel ff gek zijn maar heb er wel zin in...
@ Emma: Wat fijn dat Mark thuis is Hihi vriendlief geeft Dimara net een schone luier voor ze haar flesje krijgt en hij heeft haar broek nog niet aan of ze poept haar schone luier vol! dat heeft ze echt al vaak gedaan, gaat hard zo met de luiers!! ze ligt altijd heel mooi met haar voetjes gekruisd als ze ligt te poepen
@ Bos: Ow een slaapzakje ja dat kan natuurlijk ook... heb er hier ook een paar hangen maar daar verzuipt ze volgens mij nog in! gezellig een Bbq
@mum; haha ja poepen in een schone luier is het lekkerst he zeggen ze vaak....grappig dat ze zo met haar voetjes ligt...heb je nog beetje kunnen slapen vanmiddag? @emma; jee komt mark weer thuis...lekker hoor....heb je niks meer gehoord of er in de buurt is ingebroken van de week nadat bij jou de bel ging? je hoort het wel eens van mensen om je heen ofzo..
@mum; de lengte van de slaapzakjes maakt niet uit...als de armsgaten maar niet te groot zijn...waren hier wel groot (maat 70 van slaapzak) maar heb ze gewoon iets ingenaaid zodat ze kleiner waren
wil er iemand nog een kortingscode van 15 procent korting van esprit...kun je op internet invoeren met je bestelling en is geldig tot zaterdag...wie het eerst komt wie het eerst maalt...zal ik de code wel pb-en....heb er zelf namelijk al een bestelling gedaan had namelijk twee kortings bonnen.
@ Bos: Ja Dimara doet het echt 9 van de 10 keer... ik ben wel naar bed geweest, nadat ik huilend van schuldgevoelens vriendlief heb wakker gebeld, maar helaas heb ik niet geslapen heb wel 3 kwartier gelegen dus toch wat gerust!
oh jammer dat je niet geslapen hebt...maar wel beetje gerust dus... vanavond maar op tijd naar bed dan of straks na het eten nog een dutje doen als dat kan. denk dat we morgen lekker in het bos gaan wandelen met zijn 3tjes...moeten er nu nog van genieten he dat vriendlief thuis is...
we zijn net ff naar de brievenbus gelopen (klein rondje van 10 minuten) en lars was nog wakker toen we weer thuis waren en nu staat hij in de woonkamer in de wagen en is gewoon zonder mokken in slaap gevallen wonderen zijn de wereld nog niet uit....het is al 3 dagen brullen in de wagen en in bed en nu geen probleem...ga duimen dat het zo blijft @juffie: zou wel leuk zijn voor de dames...stieken FF bevallen haha...zou tof zijn als het zo makkelijk ging...
@ Bos : ja vanaaf lekker op tijd naar bed, na het eten een dutje doen gaat helaas niet want de overbuurvrouw komt op kraamvisite, heb niks met dat mens maar goed! lekker joh in het bos wandelen, kastanjes rapen duim dat het zo blijft met lars, veel plezier vanaaf!
ben er weer.. t eten staat aan.. heb ook ff snel over alles heen gelezen.. iemand: t kindje van die collega van mij was 1800 zoveel gram.. dus ietsjes meer dan dat ik zei.. maar nog erg weinig. all: ben echt super moe...
nou lees ik net dat er in t radboud een winterstop komt voor de ivf.. en dat ze maar beperkte aantal mensen nog aan nemen.. als ik nog mee wil doen moet ik voor 30 oktober ongi worden.. anders mag ik me niet eens aanmelden meer.. hoop echt dat ik nog mee mag doen.. was vandaag erg vrolijk vond ik zelf en t ging super goed.. nu weer een dip