Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Gaby

Waarom maken ze een winterstop?!

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ gaby, jakkes zeg wat een vervelend nieuws! Ga je dat redden qua cyclus denk je?

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

als ik een beetje optijd ongi word moet ik t wel redden ja.. maar ze nemen niet iedereen meer aan.. vind t echt stom...als ik me de volgende ronde niet kan aanmelden moeten we wachten tot na de bruiloft.. weet niet waarom ze een winterstop houden..

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Dat is inderdaad wel gek ja.. Misschien zitten ze wel met personeelskrapte?

5. juffie2008

@ Gaby

Wat vervelend meis!!! Is het niet alleen voor de mensen die zich nu nog aanmelden voor de gehele procedure? Ik neem aan dat mensen die al in de procedure zitten voorrang krijgen?

6. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ gaby.. dat is inderdaad weinig zeg pff.. ik denk dat onze meid als ze nu geboren wordt ongeveer 3 kilo weegt.

@ Mum.. ik heb ook pyama's/boxpakjes. Dus die krijgt ze aan om te slapen.

@ bevallen dames.. hadden jullie tijdens de krampen c.q. weeen ook last van jullie darmen? En als ik nu hard pers dan vallen er allemaal stolsels uit van onderen.. ook kenbaar voor iemand??

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: ik was wel aan de diarree ja, maar dat kan ook door de spanning zijn gekomen! die stolsels herken ik niet, vind het wel vreemd..

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Gaby: dat zou balen zijn zeg!
    Ik ken wel de zomerstop, maar de winterstop heb ik nog niet eerder gehoord.
    Alhoewel... ik ken wel de feestdagen stop.
    Dat is dat je geen IVF/IUI kan doen rond de feestdagen.
    Hoelang is jouw protocol?
    Want dat zal dan ook wel de reden zijn ervan.
    Ik ga duimen dat je snel ongi mag worden en mee mag doen!

@Nen: goed gedaan hoor meis!
    Ik zal je nod aanpassen.

9. juffie2008

Ohh meiden mn directeur belde net of ik morgen weer kom.. heb gezegd dat het er aan ligt hoe ik me voel...Pff de kleine ligt zo zwaar op mn maag dat het voelt alsof er 10 stenen in liggen... Ik eet nauwelijks :S Hadden jullie dat ook aan het einde van de zwangerschap? Ik hoorde Bos al over kleine beetjes eten, maar dat doe ik al.. Nog meer tips?

10. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Mum.. oke.. ja inderdaad spanning is wel een goede verklaring. Ik denk zelf dat de stolsels, stukken van de prop zijn.

@ Gaby.. wat vervelend zeg! Ik hoop ook dat je snel ongi wordt en gewoon mee mag doen! *duim, duim, duim*

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: balen zeg van die winterstop, duim dat jij er niks mee te maken hebt!

@ Juffie: ik kon op het eind bijna niks meer eten, heb helaas geen tips voor je...

12. juffie2008

@ Mum

Kan het dan geen kwaad dat ik weer zou afvallen? Als ik niet veel binnen krijg dan kom ik nauwelijks aan...

13. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Juffie.. nee als het niet teveel is. De baby pakt wel.. ik ben 12 kilo afgevallen en bijna voldragen nog niet op mijn oude gewicht.

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik ben zo benieuwd hoe het met Sterretje is!
    Hoop echt dat alles goed gaat.

@Ukkie: zetten de weeën al door?

@All: ik ga eten maken.
    Eet smakelijk allemaal!

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: als jij wel eet maar het er vervolgens weer uitgooit kan de baby er ook niet van pakken dus in die zin veranderd het niks...
    gewoon kijken wat je eten kan, en jezelf niet overeten!

16. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Dreamer.. nee niet echt. Het rommelt gewoon heel erg in mijn buik en ik blijf bloeden. Ze zijn niet continu.. net wel weer onrustig geslapen door de krampen. Het ene moment heb ik 3 krampen in de 10 min en andere 10 a 20 min heb ik niks meer. We zullen zien!

Ik ga eten!

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer, Heb nog niks weer gehoord van haar :(
    Hopelijk gaat alles goed :)

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    even tussendoor hoor ;)

@Kim watvoor draagdoek heb jij? Jij had toch een draagdoek?

19. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo het eten is weer op... straks ff naar een verjaardag..

20. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Dees: Goed dat je zo vastberaden naar je vk gaat hoor. Laat ze alles maar controleren. tIs voor jezelf ook heel belangrijk dat je je wat meer op je gemak voelt. Hoe voorweeën voelen, daar kan ik je niet mee helpen. Ik hoop voor je dat het iets anders is wat je voelt. Maar tkan hé. Zijn er hier niet nog dames die al zo vroeg voorweeën hadden? Of is dit wel heel vroeg?

@Juffie: Jakkes vlooien. Hoe vervelend is dat, en zeker omdat het niet van je eigen huisdier komt ...

@Kristel: Lijk me idd zo vermoeiend. Ik hoop voor je dan Yentle zich snel goed in haar vel voelt en rustig de dag door kan komen. Dit hou je niet vol hé.

@Blondoniempje: hola, wat een gezellige ex vriendin heeft je vriend ... Goed dat je bezig bent voor een andere woning. Belachelijk ség (van die meiden hé, niet jij :))

@Gaby: een winterstop? Zoiets stom heb ik nog nooit gehoord. Wat heeft de winter daar nu mee te maken!

Deel Deze Pagina