Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Sterretje, Succes vandaag meis!
    Je kan het!

Pfff hier nog steeds onwijze buikpijn...

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Gaby: zat ondertussen aan de telefoon, dus kreeg je 2e bericht pas na mn reactie :p
    Hoop echt dat ik mag gaan dubbelduimen!

@Sterretje: meis, ik hoop dat je jullie kleine man snel in je armen hebt.

@Sam: zou je niet even bellen?
    Lijkt me niet goed zoveel buikpijn een week na de operatie.

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    De pijn zit tussen mijn navel en mijn maag, en mijn hele buik is daar opgezet, heb vlagen waarbij het zweet me uitbreekt van de pijn, en ik bijna moet kotsten...
    Denk niet dat het iets met de operatie te maken heeft..

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Sam: zo hoe wist je dat ik dat ging zeggen haha.
    Ik druk op reageren en jouw antwoord stond er al :p

Maar zou toch even bellen.
    Wie weet dat ze per ongeluk iets hebben geraakt ofso.
    Of dat er nu gasbubbels naar je maag zijn geschoten of wat dan ook.

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

sammie: vervelend dat je steeds zo'n pijn heb joh..

weet iemand hoe laat sterretje in t ziekenhuis moest zijn? hoop echt dat ze al bezig is..

ben nog steeds niet begonnen met opruimen.. maar ik ga nu echt ff beginnen.. (heb geen zin erg slecht :D)

6. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

om half 8 meteen toch?

7. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    goede morgen dames

@sterretje: succes succes succes...misschien ben je al wel volop bezig...spannend meid

@gaby: lekker weer thuis...op tijd weekend is niet verkeerd

@sammie: oh bah buikpijn...heb je geen koorts..

@ukkie: oh dat hoor je wel vaker he dat het in de auto ineens minder word...ze zeggen vaak ook dat het thuis het snelst gaat omdat je dan het meest ontspannen bent...maar ja dat heb je natuurlijk niet voor het zeggen.

@juffie: hoe voel je je vandaag.

@all: wij gaan zo wandelen in het bos...tot later..

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Come on Baby, zie dat je uit Emmen komt :D

9. gaby1986

zo t is weer opgeruimt.. en de afwasmachiene staat aan..

stofzuigen en de badkamer en wc.. is voor morgen hoor..

ff kijken of mijn loon er al is.. en straks ff naar m'n moeder.

10. Ey meid,

Ik heb ook diverse allergieen dus we waren er gelukkig op tijd bij bij Frédérique.

Ze kreeg steeds ergere uitslag, altijd krampjes na de fles, moeilijk poepen en hangerig.
    Wij hebben Friso Hypo allergeen intensief moeten halen bij de apotheek. We hebben dit twee weken moeten proberen en je zag na een paar dagen al resultaat. Daarna moet je twee dagen over op de gewone voeding om te kijken of ze weer last krijgt. Dit was het geval en zijn we doorverwezen naar de dietiste en krijgen we de voeding vergoed door t ziekenfonds.

Btje duidelijk?

Ga ff bijlezen

11. juffie2008

ik voel me een beetje uitgeblust.. Het is niks voor mij om geen trek te hebben..zelfs een broodje kaas doet me niks.. Heb wel vreselijke dorst. En hoe is het bij jou bos? Fijne nacht gehad of veel eruit?

12. @ sterretje je kunt t meid, zooooo spannend!
    @ slaapzakje ik heb ze van de hema mt 68/80. bedenk je dat ze heel snel uit 56 gegroeid zijn. Hier aan t oefenen met de slaapzak want bi de opvang krijgt ze ook een slaapzak aan. Ze wil geen deken of sokjes dus slaapzak is helemaal paniek. Ff volhouden maar.

13. ben aan t werk, fijne dag allemaal en misschien dat ik nog tijd heb om bij te lezen

14. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi meiden

allereerst @ ster heel veel sterkte vandaag ik hoop dat je een snelle bevalling gaat krijgen en jullie mannetje snel in je armen mag houden:)

@kristel echt rot dat je niet weet wat er is, als ik jouw was hadi khetzelfde gedaan en ook eens wat anders proberen.

ik ga zo eens even een grote schoonmaak houden hier want het is een zootje, vanavond gaan frank en ik uiteten voor het eerst:D en dan past mijn moeder op ayden. heeft zij ook leuke afleiding want ze is ook maar alleen en maakt zich heel erg zorgen over haar vader (mijn opa die is geopereerd)
    hij was al van de beademing afgehaald en toen heeft tie snachts alle slangetjes enzow eruit getrokken :$ dus nu ligt hij weer aan de beademing en misschien heeft hij een infectie in zijn slokdarm dus dat is niet zo best. als ze hem nu wakker gaan maken leggen ze hem vast waardoor hij niet weer alles eruit kan trekken. frank is gister naar het zh gegaan met mijn oma want die kon niet rijden omdat ze continu moet huilen... ze denkt dat het niet goed afloopt dus ga haar zo maar is ff bellen want dat is geen instelling..

sorry voor mijn ego verhaal maar ga weer door want moet echt is wat aan het huis gaan doen..

15. gaby1986

kim: wat zielig voor je oma zeg...
    en hopelijk heeft je moeder wat afleiding van haar mooie kleinzoon :)
    leuk dat jullie uit eten gaan.. lekker wat tijd voor elkaar

16. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    hallo meide

hier ook aan de schoonmaak! mijn salon goed schoongemaakt en ontsmet ;) krijg ik net mijn bestelling binnen van vistaprint hebben ze het zwart wit gedrukt grrr, kon ik weer bellen! na 10 min aan de lijn te hangen maken ze een nieuwe bestelling.

17. gaby1986

ik ben er vandoor.. ff langs m'n moeder...zit k niet zo alleen...
    tot straks..

18. juffie2008

hai meiden,

manlief en ik gaan vanavond lekker naar het bos :d heb er nu al zin in...ga zo eerst pannenkoeken bakken..

19. juffie2008

@ Bos

Hier een foto van net... Ik heb er ook eentje in mn fotoalbum gedaan met minder kleren, maar das niet iets om hier zo even te publiceren hahah...

Meiden, vinden jullie de opmerkingen van mensen terecht? Van: Zijn het er twee? Tot december? Nee joh nog 5 weken zou ik zeggen :(:(

20. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    @Sterretje: Idd, bekijk het positief hé. tIs beter voor jou en je kleintje dat het vandaag gehaald wordt. Nu ben ik wel benieuwd hoor, zou je al bevallen zijn? :D kGa maar snel verder lezen :)

@Bos: Dat is toch helemaa niet dom. Je hebt zoveel maanden Lars bij je gedragen. Je was nooit alleen. En nu plots wel. Kan me heel goed inbeelden hoe jij je voelt hoor. En ik ben er zeker van dat jij niet de enige bent die dat heeft.

@Kim: Ooh wat erg voor je oma :( Lijkt me ook zo moeilijk hé. Goed dat je haar even gaat bellen.
    In elk geval, heel veel plezier vanavond :) Zal jullie goed doen!

@Juffie: Ik denk dat ze allemaal eens een brilletje moeten kopen. Jouw buik is toch helemaal niet zo dik? Ik vind het zelfs nog bescheiden! kHeb hier al veeeeeeeel grotere buiken zien passeren bij 29 weken hoor!

kHeb vandaag een rekening aangekregen van het inschrijvingsgeld van mijn school. Pfff, dat moest nu echt niet hoor. We gingen deze maand rond de 500 euro kunnen sparen, niet dus. Gaat allemaal weer weg ...
    Mijn vriend zal weer blij zijn straks :D

Share This Page