@Ryanne: wie van jullie 2 heeft toch die artistieke ingevingen? Ik vind de foto's van F+paps of F+jou zo gaaf elke keer! @Kristel: hoop dat ze geen kmallergie heeft, scheelt een hoop gedoe voor jou! Wel fijn dat ze het goed doet op de nieuwe voeding. @Gaby: het is iig al fijn om te weten dat jullie op 1 lijn zitten. Hoop dat het nooit hoeft te gebeuren en dat poging 2 gewoon aanslaat meis!
dreamer: ja daarom we weten in ieder geval van elkaar wat we willen mocht t nodig zijn.. all: ga zo naar m'n moeder ff m'n zusje ophalen..want moet voor mijn tante die 65 word vandaag een bloemstuk halen.. en dan straks om half 2 eerst naar onze feestzaal om de avond door te spreken hoe of wat. en daarna meteen door naar lelystad naar mijn tante.. dus nog drukjes
@ Dreamer.. ik vind het echt belachelijk dat ze je zo lang laten wachten! Hoop dat je maandag meer weet! @ Kristel.. fijn dat ze goed geslapen heeft.. zo kan jij ook ff bijslapen. Ik hoop dat de therapeut jullie meer kan vertellen @ Flessen.. hier in mijn omgeving hoor ik alleen maar slechte verhalen over de S-fles van Difrax, vandaar dat wij voor Avent flessen gekozen hebben. Of dit gaat werken moet de tijd nog gaan leren. @ Sterretje en sterreman.. Van harte gefelciteerd met de geboorte van jullie zoon! Geniet ervan! @ Juffie.. Ik vind je buik ook normaal hoor.. maar het is maar net wat iemand gewend is. Ik zal vandaag ook weer eens een buikfoto maken en plaatsen. Gisteren zeiden ze tegen mij "ooh u heeft nog even" waarop ik antwoorde "Nog 3,5 week" en toen was het stil.. mensen kunnen zoveel speculaties doen @ Kim.. lekker zo he uit eten! Zeker na zo'n drukke tijd! Leuk dat je genoten hebt! @ All.. hier zijn de weeen praktisch verdwenen, gek lichaam.. misschien stilte voor de storm maar ik denk dat het gewoon weer vals alarm was. Ik ga nu ook niet meer bellen hoor.. Ik wacht totdat ik ze pijn vind doen. Gisteren nog ff met manlief naar de film De Storm geweest. Prachtige films als je van geschiedenisfilms houdt. Zit super goed in elkaar! Gaat iemand nog iets leuks doen dit weekend?
@ ukkie ja ik ga wat leuks doen vanavond we gaan namelijk ook naar de storm! ister nog film gekocht met kate winslet the reader, iemand gezien? ook film uit het verleden. moeten het er nu nog van nemen he de zaterdag avond weg
Goeiemorgen meiden, Doornroosje is weer wakker hoor Haar lieve prins ligt nog wel te slapen... Ik kreeg alleen HONGER! hahah dus maar snel even wat eten. Kylian mooie naam, inderdaad allemaal namen die je nu veel hoort.. Als het bij ons een jongetje is krijgt het ook een hele saaie naam, in vergelijking met de nieuwe namen. Wij gaan strakjes lekker naar het bos, lekker wandelen Nu eerst even kijken tot hoelaat de drukkerij in Huizen open is, mn man wil een heel saai kaartje ik wil wat geinigs, kortom toch daar maar weer in de boeken bladeren.. Zo kwamen we er met de trouwkaart ook samen uit @ Desiree, houdt jij je al bezig met de geboortekaartjes en wie je er wel of niet een gaat sturen?
@ ster gefeliciteerddd wat een leuke naam heb ik echt nog nooit van gehoord heel appart @ juffie goede morgen doornroosje @ sam wel geklust?? of is dat niet een goed plan zo vlak na je operatie?? @ knar leuk film .. ikke ook met een geode vriendin ..was leuk hoi dreamer en hoi gaby... @ all vandaag 22 weken :O gaat snel .. baby papa belde me wakker van morgen was wel ff leuk .. vandaag ff wat kopen voor de kleine alvast voor me verjaardag .. ben maandag jarig ...uhm verder nog nieuws???? mhhh nee denk het ff niet
@sterretje: van harte gefeliciteerd met jullie zoon...aparte maar mooie naam... @juffie: veel plezier in het bos @all: sorry rest niet onthouden...kwam ff snel kijken voor sterretje....ga zo naar de stad met mijn ma en zus...daaag
@ Mecha al een idee wat je gaat uitkiezen? bos Thnx jij was gister al geweest he ? Is zoooo mooi met dit weer
@Sterretje en man, gefeliciteerd met jullie zoontje!! Mooie naam Rust goed uit en geniet lekker van elkaar jaa eindelijk hij is er Wie is er nu aan de beurt ? Ukkie jij toch Goeiemorgen.. heb weer geen tijd onm te reageren.. sorry! @Dreamer, jeetje nog geen uitslag @Kristel, hopelijk is het geen allergie! krijgt ze geen last van het wisselen van voeding? of kreeg ze nog kv erbij? Ik wil het misschien straks gaan combineren denk ik. Ging het goed bij haar opa en oma? @Bos en mum, en al bij gekomen van alle visite? Ik heb niet zoveel visite gehad, maar moeten nog wel veel komen op zich.. Mark zn oma wou op visite komen maar die kan zelf niet komen , dus wij gaan morgen daar op kraamvisite haha @Bos, knapt lars al wat op? @desiree, hoe is het met je? Nog last van buikpijn? Ik heb trouwens een ringsling op mp bestelt.. even kijken of het wat is, dan ga ik ook een mooie kopen denk ik. Heb jij hem al es uitgeprobeert? @all, ik heb zon snoozzz laken gekocht, het matras ligt nu in een helling. Hij heeft geen last meer van reflux snachts ben blij dat dit werkt. Hij kan daarmee ook veilig op zn zij slapen. En handig op de boot waar we volgend weekend een nachtje slapen.
sorry wie ik vergeten ben.. heb geen tijd om bij te lezen.. We gaan er zo vandoor en dan visite. Druk weekend! @sammie, nog zon buikpijn? Fijna dag vandaag!
@ Bos have fun in de stad! @ Dreamer ik doe wel rustig aan hoor.. tenminste als ik me heb uitgeleefd in het huishouden, neem ik weer flink rust. Mijn man is nogal lui dus die doet het niet en hier is de nesteldrang al maanden aanwezig. Wat stom dat die uitslag er nog niet is, echt onbegrijpelijk dat dat zo lang duurt! @ Sterretje leuke naam gekozen meid (en ik ben blij dat de naam van mij nog niet hier langs is gekomen) @ Kristel zo daar heb ik nog nooit van gehoord zo'n therapeut, maar wel ideaal, scheelt dat Yentle het nu al zo goed doet op de Pepti. @ Sammie hmm altijd fijn zulke buren he :x jahoe ei is geweest had je nou geklust of niet? *vergeten is ivm je buikpijn* @ Kim hoe is het nu met opa? @ Ukkie jammer dat de weeën zijn afgenomen maar er is telkens genoeg aan de gang in ieder geval. Misschien wel beter als ze pas volgende week doorzetten. Die film klinkt wel leuk maar mijn man vindt het weer niks, grr. @ Juffie toevallig heeft mijn man deze week 3 van die boeken gehaald bij een drukker.. we hadden al wel een kaartje in gedachten en uiteindelijk wordt het er eentje die er op lijkt maar net iets anders is (en goedkoper, alleen maar mooi!) Adressen ben ik ook aan het verzamelen ja.. nou ja succes jullie 2 met uitzoeken @ Mecha ook lekker shoppen dus? @ Emma o dat is een goed idee via marktplaats, ik kan 'm dus nergens in de winkel vinden. Denk dat het dus ook via marktplaats gaat worden. Fijn dat die snoozz gelijk al werkt! Ik twijfelde aan de werking toen je het eerder zei maar nu geloof ik je direct Ik ga maar eens douchen, we hebben genoeg te doen vandaag maar manlief en ik waren beiden nogal moe. Ik kan wel blijven slapen lijkt wel. Straks dan ff snel naar de prenatal, voor kleine dingetjes alleen en we zouden een flessenwarmer 2e hands van iemand overnemen hier in de buurt en daarna verder aan het kamertje.. heb geen buikpijn meer gehad trouwens alleen ligt de kleine heel vervelend in mijn buik een soort rommelig gevoel heel laag, daar ligt ie met zijn hoofd en handjes denk ik. Daar voel ik ook telkens de hik. Vervelend met slapen alleen, want dan is ie altijd superdruk.
ik ben even eiersalade aan het maken.. kunnen we dalijk als joey thuis is.. gauw even een broodje eiersalade eten...
Sterretje & partner van harte gefeliciteerd met jullie zoon, foto's zullen snel wel verschijnen denk ik he Geniet ervan
@ Sterretje: Gefeliciteerd met jullie zoon, Kylian wat een prachtige naam zeg. Heel veel geluk met z'n 3tjes. Liefs Debby
@ Dreamer: ik vind het echt belachelijk dat ze jullie zo laten wachten op de uitslag zeg!! Groot gelijk dat je het ziekenhuis gaat bellen als het er maandag nog niet is! @ Sterretje: toch een zware bevalling? gelukkig is hij er nu dan eindelijk! Kylian wat een mooie naam Nogmaals gefeliciteerd voor jou en je mannetje! @ Sammie: Thanx voor t buddynieuws meid!! @ Kim: Was een geslaagd avondje voor jullie 2 dus fijn hoor! @ Eva: Fijn weekend meid! @ Kristel: Fijn dat jullie zo'n goede nacht hebben gehad!! ik hoop dat er nu eens duidelijk wordt wat Yentle mankeert meid! @ Ukkie: Lekker naar de film geweest dus lekker relaxt avondje! @ Bos: je bent vast al weg, maar Shopse @ Emma: Haha nee nog niet bijgekomen, het grootste gedeelte moet hier nog komen! Dat is idd ook een optie gewoon op kraamviisite gaan gezellig hoor! Gezellig dat jullie volgende week een nachtje op de boot gaan slapen! @ Dees: Jullie ook nog ff shoppen Shopse!! @ Gaby: Fijne dag meis! Zo vanmorgen even lekker live wat kleertjes geshopt voor Dimara, wilde toch zelf wat meisjeskleertjes kopen die ze ook meteen aan kan ook nog een leuk jurkje met shirtje en legging van mijn moeder gehad allemaal leuke meisjes dingen maar het enige rose wat ik gekocht heb is een legging en een pyamatje van hello kitty de rest is grijs, wit en paars zo leuk en wijs!! Dimara lijkt een ritme te hebben in haar voedingen 7.00 uur 105cc 10.00 uur 105cc 13.00 uur 105cc 16.00 uur 105cc 19.00 uur 105cc 22.00 uur 105cc 04.00 uur 60cc (nachtvoeding) (ja ze drinkt best veel, wij gaven steeds 90cc (dachten we) maar we gaven 90cc water met 3 schepjes en dat wordt geteld als 105cc, maar ze drinkt het goed op dus is het ook weer sneu om terug te gaan, en volgens de wijkverpleegkundige van het cb kon het geen kwaad) Vandaag proberen we haar overdag steeds 90cc te geven en dan de voeding van 22.00 uur 150cc aan te bieden, hopen dat ze dan een uurtje of 2 langer slaapt dan kan die nachtvoeding eraf!