wat voor plannen hebben jullie allemaal vandaag (naast rommelmarkt en taart proeven. haha wij gaan zo lekker wandelen en waarschijnlijk komen mijn schoonouders nog langs bleh.. morgen moet vriendlief weer werken...niet leuk
Vis tv?? Goeiemiddag btw.. rustig hier zeg. Ik heb nieuwe buikfoto's, staan op babysite zal ff kijken of ik ze ook hier heen kan krijgen..
Goedemorgen dames! @ Gaby.. lekker hoor taartjes proeven! Heerlijk. Veel plezier vandaag! @ Desiree.. vandaag komen schoonouders heel ff.. en later in de middag nog een vriendin. Dus dan is de dag zoweer om. @ Dreamer.. hou je taai meid! Morgen bellen en op je strepen blijven staan! Het gaat om jou! @ Buikjes.. ik heb ook weer een nieuwe buikfoto van gisteren in mijn album gezet. Hij begint me toch te groeien ineens! @ All.. hier snot verkouden helaas.. Volgens mij heerst het vreselijk!
@ Hilli: Mooi buikkie meid @ Dees: Ja bij Dimara zijn het de enige sokjes (die van Noppies zitten ook wel redelijk) die aanblijven! Hihi ben steeds nog te lui geweest om mijn navelpiercings in te doen, heb ze wel "doorgeprikt" de bovenste bloedde wel toen ik dat deed, ging ook echt moeilijk dus denk dat ik er net op tijd bij was! @ Emma: Ik denk dat dat bij ons ook nog even zo blijft met die voedingen... ze heeft er niet echt heel goed op gereageerd, dus zal ze ook rond 4 uur en rond 7 uur blijven komen! mogen we nog niet mee klagen hoor als ze daar omheen verder super slaapt! Wij kijken ook let's dance vond het gister tegenvallen! Balen van je hoofdpijn en de pukkeltjes zeg! @ Ryanne: Lekker geshopt voor Frédérique jezelf ook nog een beetje verwend? @ Dreamer: Begrijpelijk hoor dat je even wil spuien... echt zwaar k*t dat ze jullie zolang laten wachten.. om niks!! @ Bos: Hihi zo'n grote kastopruiming is hier ook heel hard nodig! kan niks vinden en zou niet weten wat ik wel en niet pas! @ Kristel: Wat fijn dat jullie samen hebben kunnen eten en dat Yentle de swing leuk vind!! @ Gaby: lekker hoor taarten proeven @ Suus: Goedemorgen!! Nou het switchen van de voeding is uitgelopen in een fiasco... Ze was gister overdag steeds goed tevreden met 90cc (15cc minder als normaal) en ze zou dus bij de laatste voeding 150cc krijgen, dit dronk ze gewillig op tot 130cc, nou prima als ze genoeg heeft, heeft ze genoeg dus fles weggezet en Dimara nog even lekker bij me gehouden, nog geen 5 minuten later spuugt ze met enorme kracht weer een groot deel van haar voeding eruit! het was dus veel te veel maar dit liet ze absoluut niet merken! Ze was wel doodmoe van de fles dus heb haar lekker in haar wieg gelegd en ze heeft geslapen tot 2.45 uur toen een flesje van 90cc en dat ging gelukkig weer prima! vanmorgen om 6.30 uur kwam ze voor de eerste voeding! We blijven dus gewoon lekker in het oude "ritme" (6 voedingen van 105cc en 1 nachtvoeding van 60cc) vanmorgen was ze een beetje uit haar doen, maar ze is ook nog flink aan het snotteren en aan het hoesten af en toe! zo sneu! Nu ligt ze tevreden naast me op de bank te slapen en gekke bekken te trekken Ik voelde me gisteravond na het spugen weer zooo schuldig tegenover mijn kleine meissie!! heb trouwens ontdekt dat er een stukje (lusje) hechtdraad van de wond naarbuiten steekt... zal morgen even de vk bellen wat ik daarmee aanmoet!
ik ben er weer weg van, ga mijn meissie aankleden, die ligt nog steeds lekker in haar pyamatje! dan mijn haar doen (zit nog steeds in een handdoek op mijn hoofd gekruld) en mezelf een beetje fatsoeneren! krijgen zometeen visite!! Fijne dag allemaal!
@ Ukkie ineens nog een groeispurt aan het einde Geen voorweeën meer gehad? @ Mum je had het zeker al weken niet meer gedaan Ah voel je maar niet te schuldig naar Dimara.. nu blijkt dat het niet werkt gewoon weer op oude voet verder zo forceer je haar toch niet. Vervelend dat dat gesnotter maar blijft. Zielig is dat. @ gaby en suus have fun vandaag, hmm lekker taart. Pff, er was hier in de straat een feest ofzo gisteravond.. kon niet slapen.. politie gebeld.. na 20 minuten wachten stopte de muziek eindelijk. Als je een feestje moet geven met muziek zo keihard dat je het aan de andere kant van de straat in de slaapkamer kan horen huur dan een locatie ofzo :x Ik ga zo ook maar eens wat doen..
zo weer wat troep verkocht wel 13,40 euro aan verdient is de moeite.. Zit is de spaarpot voor onze kleine meid Pascal is voetbal aan het kijken bij de voetbalclub van cuijk dus ik ga zo maar even beetje opruimen en dan bankhangen .. gezellig in mijn eentje
Hai meiden, Hier zijn we het nog niet eens over het geboortekaartje, totaal verschillend idee :S Kortom dan maar zelf gaan ontwerpen, alleen weet niet zo goed hoe... Wat zijn jullie allemaal aan het doen? Zo te zien is het hier een rustig ochtendje..
zo was rustig hier zeg.... wij zijn wezen wandelen en ff ergens wezen lunchen... hier niks bijzonders gebeurt zo te zien.
wij waren het heel snel eens over het geboortekaartje.. gelukkig.. lijkt me moeilijk om zelf iets te ontwerpen.. maar wel leuk Inderdaad rustig hier zeg.. iedereen is zeker aan het genieten van het mooie weer
Mooi weer? Waar? Hier schijnt de zon niet.. Weet niemand het trouwens van de kussens?? (gisteravond gevraagd)
nou hier schijnt al de hele tijs de zon en is lekker warm.. nou om 16.00 ff boodschappen doen. heb echt geen zin maar ja.
oh waskussen...euh weet niet welke maat ik heb...komt bij de hema vandaag. hoezen gaan er overheen maar zitten wel redelijk strak hoor erover...maar als lars er een keer op gelegen heeft is hij weer plat zeg maar....moet ik hem ff voor je opmeten?
he dames dan ga ik hier ook maar eens meekletsen .. het idd beetje erg rustig vandaag op het forum.. hier schijnd de zon ook ,aar ik zit in me badjas op de bank.. ben ziek blehghhhl. maar goed ik ben 19 en wil ook graag een kindje.. als ik deze maand zwanger blijkt te zijn ben ik nog voor me 20ste uitgerekend.. maar ik hoop er niet op.. ik moet over 3 dagen ongi worden . dus we wachten maar af !. gr miss devil