@missdevil: welkom hier..gezellig dat je mee komt kletsen..bah ziek..heb je griep ofzo?? is dit je eerste ronde?? beterschap.
haha ja daar ken je mij ook van ! .. ja ik heb de griep .. snotverkouden ga zo maar door bleghhh gelukkig hoef ik niet te werken .. ik ben nu met de 5e ronde bezig en moet over 3 dagen ongi worden .. dus afwachten
*bos slaat zichzelf voor haar hoofd* sorry staat gewoon bij wanneer je met de pil bent gestopt dom dom.. als een baby oorpijn heeft he hoe kan hij dit dan duidelijk maken want een kind van zes weken kan toch nog niet bewust naar zijn oren grijpen of wel? hij heeft die controle nog niet over zijn handen/armen toch?? en zie je iets aan de buitenkant van het oor bij een oorontsteking??
Hoi meiden wat een lekker weer hè @ kristel wat goed dat yentle al beter reageerd op de nieuwe voeding hopelijk zet het door @ mum wat sneu dat dimara zo moest spugn @ de rest niet alles bijgelezen sorry hier net al het papierwerk weer in de klappers want was een zootje nu weer lekker opgeruimd. Frank heeft de tuin weer netjes gemaakt en we gaan straks nog ff een ijsje eten ergens maar ayden ligt nu in zijn bedje te slapen. Ayden heeft trouwens een ontstoken oog echt zielig ik maak het al schoon met uitgekookt water maar als ehet erger word ga ik iets halen.
@ bos ik heb geen idee maar weet wel dat ze koorts krijgen als ze dat hebben maar ze kunnen er niet naar grijpen ze hebben nog geen controle over hun handen.
Bos, Bij oorontsteking drinken ze niet goed, zijn ze erg onrustig en prikkelbaar.(middenoor ontsteking) Bij een huid ontsteking van het oor, ziet het oor er schilferig uit is opgezwollen en er loopt wat vocht uit.(uitwendig oorontsteking)
@kim: oke..ik dacht namelijk dat ze niet perse koorts hoeven te krijgen...alleen bij middenoorontsteking en niet bij uitwendige oorontsteking. las namelijk ergens dat eczeem ook een gevolg kan zijn van oorontsteking.... goed bezig jullie..veel plezier met ijsje eten.
@sammie: ja maar dat snap ik niet want juist als je oorpijn hebt is zuigen (bv aan een fles) toch juist een verlichting of heb ik dat verkeerd. nou ja het zal wel niet maar dacht misschien heeft hij wel last van zijn oren...want onrustig en prikkelbaar is hij wel (overdag). misschien haal ik te veel in mijn hoofd...
Bos, Heb je al in zijn oor gekeken? Is het rood en of schilferig? Ik was nog met mijn vorige bericht bezig, met een buitenooronsteking.
Jullie lezen ook geeneens een pagina terug hehe. Mijn vraag van gister van die kussens was wat voor afmetingen hebben jullie waskussens/aankleedkussens? Die van mij is 73x47 en ik had vanmiddag een hoes gekocht bij prenatal maar het lijkt amper te passen (tenzij ik 'm compleet uitrek..). Is mijn kussen dan zo groot of ligt het aan die hoes? Anders breng ik die hoes terug.. maar heb geen idee welke hoes dan wel gaat passen! @ Bos naar binnen zuigen zeg maar geeft geen verlichting juist dat doet zeer.. naar buiten geeft verlichting. Exceem kan een gevolg zijn ervan dat had ik ook als baby. Koorts is ook niet altid bij een middenoorontsteking maar als het wat gevorderd is zeg maar bijna altijd wel. Laat anders de dok morgen even kijken in Lars oren. Als je zou willen opmeten graag want ik kan nergens afmetingen vinden op sites :x @ missdevil welkom en beterschap! De zon is hier nu ook gaan schijnen. Maar ben gaar vandaag blehh.
@dees: oh ik dacht juist dat zuigen minder pijn deed omdat ze dat ook vaak aanraden als je gaat vliegen toch (is vast hele andere druk in je oren??) nou drinken gaat goed dus zal wel niet. drinken ze bij een uitwendige oorontsteking ook niet? kan het namelijk niet vinden op internet... als lars wakker is zal ik ff meten oke...
@ Bos nou wat ik weet is het meer uitblazen.. dat is wat bij mij helpt en ik heb vaak oorontsteking. Misschien weet sammie ook wel iets. Maar de dokter kan in zijn oortje kijken en gelijk zien of er een oorontsteking is. Dan hoef je je daar geen zorgen meer om te maken (of wel maar dat zal dan blijken en wellicht krijgt ie dan wat). @ Sammie, thanks, ik ga van de week dan eens bij babydump kijken die heeft jollein. Wist niet dat ik zo'n lang kussen had in vergelijking met andere kussens. @ Juffie ik weet alleen dat Kristel en Ryanne zelf hebben ontworpen, misschien kunnen zij je helpen.
@dees: oke dacht dat kinderen altijd moesten drinken met opstijgen en landen...mmm...ik voel me zo'n zeikerd als ik (nu al) weer naar de huisarts ga...hij zei dat de voedin twee weken nodig heeft maar lijkt me dat zijn gezicht toch wat rustiger al zou moeten worden nu terwijl het op zijn wangen alleen maar droger worden en de vellen hangen er aan en ook aan zijn oortjes...