Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

missdevil: vertel een wat meer over jezelf..
    hoe oud is je vriend.. wat voor baan heb je.. huisdieren enz..

2. Dat is vanwege het slikken tijdens het opstijgen bedenk ik me nu :D gaan je oren weer open.. bij oorontsteking helpt dat niet zo vind ik zelf.
    Ach laat die dokter maar denken dat je een zeikerd bent, hij hoeft alleen maar in de oortjes te kijken en dat is het. Als er wel iets is is Lars er eerder vanaf.

Die hoezen van jollein zijn 50x70, ik denk dat ik probeer m'n waskussen te ruilen bij de babydump.. Haal wel een andere. Dat is makkelijker dan een passende hoes te vinden zo te zien.

Lekker zeg Gaby taart proeven.. ik herinner me nog wel toen wij taart gingen proeven heerlijk was dat! mijn man heeft alles opgegeten toen :p

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @dees: was hij niet misselijk daarna dan? :$

4. gaby1986

desiree: ja heb er ook echt zin in :D hoop alleen dat joey wat vrolijker is dan... want nu is die niet te genieten...

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: oh is hij chagi?? verkeerde been uit bed gestapt ofzo...kun je hem niet aan het lachen maken.??

6. gaby1986

ja hij is beetje sjagie.. geen idee wat er is.. maar ja.. opvroljken lukt niet echt.. maar k ga ff eten.. (broodje hamburger.)

7. Die van mij kan eten, dat is echt niet normaal ;) maar waren heel veel kleine stukjes hoor dus zo erg was het ook weer niet :p.

Kom op Joey je gaat lekker taart proeven en straks trouwen met de vrouw van wie je houdt (nou ja over een paar maanden) reden genoeg om weer blij te zijn toch? :D

Au, er steekt nu een been uit mijn buik probeer 'm ff weer terug te drukken.. eigenwijsje is het!

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: lekker eetse...wij moeten nog bedenken wat we willen eten..ik hoop dat vriendlief bami wil halen. vanavond komen misschien mijn schoonouders nog langs want die gaan een week op vakantie..bah hoop dat ze het vergeten hihi...

9. @ Bos jij hebt niks met je schoonouders? ;)

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    *zeg kleine wil jij je moeder niet zo pesten....*

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha dees valt het op??

mijn schoonmoeder kan altijd zo overdreven doen...
    ze zegt niet oh wat is hij lief he.

nee ze zegt.ooooooooooooooooooooh wat issi lief heeeeeeeeeeeeeeeeee.ooooooooooooooooh echt zooooooooooooo'n schatjeeeeeeeeeeeeeeeeee......
    *kots kots*

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hahaha, erg herkenbaar dat overdreven :p

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ben dus niet de enige met zo'n schoonmoeder zucht...word gewoon al moe als ik aan haar denk zo erg is het...

14. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Zo ik heb even gruwelijk lekker geslapen :D
    Nu even de online foldertjes bekijken wat ik deze week nog kan scoren..

Hoe gaat het bij jullie? Bos ik lees iets over overdreven schoonmoeders hahaha! Lijkt me echt verschrikkelijk als iemand zo staat te doen ;) Zou mn lach moeten inhouden..

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nou ik kan eerder janken als lachen als ze dat doet....(laat vriendlief het allemaal maar niet lezen dan heb ik bonje denk ik ;))

lekker geslapen dus haha mooi zo...kun je er weer ff tegenaan

16. juffie2008

Woont je schoonmoeder ver weg of woont ze dichtbij?

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    HEEL dichtbij (vijf minuten met de auto)

18. juffie2008

oehhhhh das wat minder.... In dat geval snap ik je heel goed ;)

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ik kom ook weer ff meekletsen. hier gewerkt, naar de kerk geweest, wezen wandelen in het bos en net patat gegeten.
    Moet hier zo even wat papieren uitzoeken, even kijken waar m'n laatste loonstrook is. Wil weten hoeveel vakantieuren ik nog heb, mag t/m 15 dec. nog vakantie opnemen en ben wel even toe aan wat vrij ;)

@Desiree, ik heb de goedkoopste waskussen van de babydump, volgens mij is dat een standaard maat.
    Hoezen zitten vaak strak in het begin maar rekt wel mee.
    O ja over de koelkast, anders was stuk gegaan. Zit idd vriezer bij in, 3 laden en mega veel koel ruimte.
    Dinsdag maar eens een lading boodschappen inslaan, hebben bijna niks meer.

@Bos, hihi denk dat ik er ook niet vrolijk van zou worden. 'k Heb een schat van een schoonmoeder maar ze kan wel van die stomme geluiden maken als ze een baby op schoot heeft. Pff... daar kan ik niet tegen als mensen zo abnormaal tegen een baby gaan praten.
    En ze zat gisteravond aan m'n buik, prima voor een keertje maar hopelijk niet elke keer.

@Juffie, 'k vind eerlijk gezegd het kaartje ook niet zo mooi wat je man mooi vindt. Kaartje wat wij mooi vinden is 1,63 (boven de 100 wat goedkoper maar denk dat we op 65/70 kaartjes uitkomen).

@Missdevil, welkom!
    @Gaby, lekker taartjes proeven!

20. sterkte alvast dan, ben blij dat mijn fam niet zo is (anders hadden ze er ook niet ingekomen :p)

Deel Deze Pagina