Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Dikke knuffel voor jou meid, zo te lezen kan je die nu wel even heel goed gebruiken!!
    Sterkte met je opa en met Quinta!! hoop dat alles goed komt meid!

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Emma: zo die is flink gegroeid zeg!
    Welke maat heet ie nu?

@Kim: sterkte meis!

@Mum: zijn onze mannen collega's ofso.
    De baas van mijn man is net zo vreselijk!
    Hoop dat je vriend het een beetje trekt allemaal.
    Balen dat Dimara een vervelend nachtje achter de rug heeft.

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, je meisje voelde zich nog niet zo fit dus...hopelijk knappen jullie allemaal snel op..
    is er al iemand van het cb geweest bij jou?

@Dreamer, shirtjes maat 56 is eigenlijk al wat te klein en broekjes zitten strak om zn middel.
    maar zitten kwa lengte wel goed. Ja hij is goed gegroeid:D

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Zo Jorick is flink gegroeid :p geef je slagroom? hihi...
    Ja er is hier al iemand geweest van het CB, vorige week...
    had niet zo veel aan dat mens had ik het idee... 12 Oktober moet ik voor het
    eerst naar het bureau!

@ Dreamer: Balen zeg dat de baas van je man ook zo'n vreselijke vent is!
    ik snap niet dat sommige bazen meteen zo onmenselijk moeten zijn!
    Aan de ene kant hoop ik juist dat mijn vriend het niet trekt en daar de hele rotzooi
    onder kotst ofzo, kan ie zien dattie ziek is :p

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @knarboor: Elke 2 weken? :$ Hahah ik heb mijn ramen in die 2 jaar dat ik er woon nog maar 4x gedaan ofzo..:)(schaam)
    Niet dat ze echt zo vies waren hoor.;)

@emma: Ja dat is zeker leuk (uhge uhge) ;)

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: mijn ene borst heeft wel 3 weken gelekt...de ander twee geloof ik....
    klinkt beetje als krampjes waar ze last van heeft/had...was ze ook aan het schoppen met haar beentjes??

@chamaro: zo jij bent goed bezig....kom je hier ook ff..
    wat mijn plannen zijn?? proberen lars in slaap te krijgen in zijn eigen bed.

@kristel: bah weer beroerd...hopen dat je snel opknapt

@ukkie: fijn dat je voorweeen een stuk minder zijn en weinig last meer hebt

@kim: oh sterkte met je opa en je oom...en je hond...het zit niet meer he

@ga ff lars zijn speen geven ben zo terug...

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mecha; haha zo te horen ben je blij dat je jarig bent vandaag haha

@oma; hoop ook dat ze de uitslag eindelijk hebben anders kun je morgen pas naar het ziekenhuis bellen dus...waarom moet het allemaal zo lang duren he

@sammie: knuffel meid....het komt goed hoor...ook bij jullie komt er een wondertje..

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: ja ze was idd ook aan het trappelen met haar beentjes en liep steeds rood aan...
    ik vermoed ook krampjes, ze wil de laatste dagen ook niet echt meer boeren na haar flesje, helaas kon ik haar op geen enkele manier troosten :(
    Ik werd vannacht weer wakker met een zeiknat shirt, mijn ene borst was een deel uit mijn
    bh (en dus voor het zoogcompres vandaan) gegleden;) , ik wordt daar dan op zo'n moment echt bloedsjaggo van!

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hey meiden,

Ff snel een berichtje van ons!
    Alles gaat heel goed met ons kleine mannetje Kylian!
    Hij is ontzettend rustig en doet het allemaal prima
    Zelf nog niet echt opgeknapt en ben dus nog steeds op bed

Wilde jullie even laten weten dat het dus goed gaat, kom snel weer langer kletsen als ik me wat beter voel

Bedankt voor alle lieve reacties!

10. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Thnx meiden ;)

gelukkig belde mijn vader net ff uit Dubai die had ik niet meer gesproken sinds zijn vertrek.

@ emma 2 dagen was de bedoeling maar hetis nu al 6 dagen omdat hij zo ziek is.
    Wat goed dat jorick zo goed groeit

@ mum jeetje wat een klote baas je hebt tochgewoon recht op ziekteverlof dit is echt niet normaal hoor.
    Gelukkig geeft dimara geen koorts meer

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: oh bij mij was het lekken echt minimaal...op het eind nog maar een paar druppels (laatste week) maar ik had ook niet zo veel dat scheelt ook...

krampjes: wat ik doe is het water koken dan zit er minder kalk in wat al beter is voor krampjes...en ik geef infacol...kun je bij de drogist halen...ik geef het nu ook wel eens tussendoor omdat lars een voeding minder krijgt en ik het idee heb dat hij dat soms nodig heeft...het kan toeval zijn maar heb het idee dat hij daardoor wel gelijk gaat winden en hij laat goeie boeren na de fles (behalve 's avonds als hij slaapt om 23.00)
    het werkt gelijk en het verlicht misschien wel...misschien heeft haar ontlasting haar ook wel dwars gezeten...
    de infacol is in ieder geval voor vastzittende lucht, buik- en darmkrampjes...

hopen dat je borsten snel minder worden...heb je ze wel strak in een bh, hou je je bh aan onder de douche en doe je er nog wel eens koude kompressen op...deed ik namelijk wel allemaal misschien was ik er daarom ook eerder vanaf?
    meer tips heb ik niet op dit moment haha

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sterretje: wat fijn dat alles goed gaat met de kleine man..hoop dat jij weer snel opgeknapt bent....doe maar rustig aan en we wachten geduldig op de eerste foto's en je verhaal

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    denk dat ik die kilo's zo weer kwijt ben nu vriendlief weer is werken en ik de hele tijd naar boven moet om lars te troosten en zijn speen te geven haha..

*bos sprint weer ff naar boven*

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @bos
    Haha is goed kom der aan ;)
    Och dat had ik in het begin met Chanell ook..Ze wou maar niet in der eigen bedje slapen..Overdag dan.
    Heb haar om 12 uur op bed gedaan en ze slaapt..Sindskort doet ze dat..Vind ik wel beter! :)

Hoop dat Lars snel in slaap valt meid! (of slaapt ie al?)

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @chamaro: nope..hij was om half 12 tegen mijn collega aan in slaap gevallen..toen in bed gelegd en nu nog wakker.en als ik hem oppak om te troosten is het gelijk goed....maar nou brult hij maar ff hoor

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    is het bij chanel ineens over gegaan?

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: Fijn om even wat van je te horen meid!! Super dat Kylian het zo goed
    doet! Neem alle rust die je nodig hebt meid en geniet vooral van je gezinnetje!

@ Kim: Wat fijn dat je je vader even hebt gesproken, zal je goed gedaan hebben!
    Dimara had gelukkig geen koorts, wel verhoging helaas! zal haar zo weer eens even
    tempen, wil het wel goed in de gaten houden!

@ Bos: Nou volgens mij heb ik massaproductie :p echt mijn hele shirt was doorweekt :(
    Nee hou geen bh aan onder de douche, heb maar 2 beugelloze bh's en anders zijn ze niet
    op tijd schoon/droog, koudecompressen gebruik ik ook niet omdat ze gelukkig geen zeer meer
    doen! Heb wel de hele dag en nacht een strakke sportbh aan!
    Ik gebruik voor Dimara nu de Cinababy druppeltjes van VSM, die leken in het begin te werken'
    maar heb nu niet echt het idee dat ze iets doen! Haar ontlasting zit idd wat dwars af en toe
    omdat ik nog niet echt vertouwen heb in haar temperatuur, meet ik die nog wel eens op
    (zeker omdat ze nu zo snotterd) en merk dat als de thermometer erin gaat ze ineens wel
    kan poepen, het is een mooi bijkomend voordeel maar ben zo bang dat ze er luie darmpjes
    van krijgt maar wil haar temp ook in de gaten kunnen houden, vind het moeilijk om in
    haar nekje te voelen of het nu goed is of niet!

Dimara gooit trouwens ook de laatste dagen haar hoofdje achterover tijdens het huilen;)

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik ben er weg van, Ik moet me nog even omkleden mijn moeder komt zo hierheen om me te helpen want er komen nog 3 dames uit de straat naar ons meisje kijken! Dimara slaapt gelukkig nog steeds in de wagen, kan zij in ieder geval een beetje bijslapen!
    Ze moet alleen zometeen wel weer een flesje hihi...

misschien tot straks!!

doei doei

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: jij vroeg dat toch of lars op zijn eigen kamer slaapt...antwoord is ja...(moet er niet aan denken om te vrijen met vriendlief waar hij bij is)

hoofd achterover gooien deed lars ook toen hij krampjes had...denk niet dat ze luie darmpjes krijgt hoor...lars heeft hier ook al een paar keer gepoept met temperaturen omdat het hem dwars zat en nu komt het ook weer vanzelf dus als het haar oplucht gewoon doen....mocht het heel lang duren gewoon naar de huisarts...of misschien beetje extra water bij de fles doen of apart water geven zodat ze wat meer vocht krijgt...misschien gaat ze daar ook beter van poepen...heb je ook een soepele kruik of warmte zak? die kun je op haar buikje leggen als ze krampjes heeft...werkte bij lars ook altijd goed en hielp hem vaak ook om in slaap te komen want hij was altijd ontzettend moe van dat huilen/gillen...
    anders kun je hem bij de kruidvat kopen ding is ideaal...paar minuten in de magnetron en warm...(je kan hem later ook gebruiken in de vriezer als ze een keer vallen ofzo...dus altijd handig)

koude kompressen is niet alleen voor de pijn maar zorgt er ook voor dat de productie even stilgelegd word....
    wat mij heel erg geholpen heeft is even helemaal leegkolven...strak opbinden (of strakke bh aan) en koude kompressen erop...

vsm druppels werd bij mij afgeraden omdat die schijnbaar bijwerkingen kunnen geven (geen idee welke hoor) daarom heb ik die andere gekocht...

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: veel plezier met de visite..lekker dat je moeder even komt helpen.

lars is eindelijk stil maar weet niet of hij slaapt...ga ook niet kijken anders word hij weer wakker...maar hij krijgt ook om 3 uur zijn fles...

ik ga de bloemkoolschotel vast maken dan ga ik na de fles nog ff wandelen...misschien word hij moe van de buitenlucht...

Deel Deze Pagina