Niemand wist inderdaad van mijn kinderwens... alleen mijn ouders,schoonouders en zussen,zwager. Ik werd zo gek van de vragen of ik nou al eens zwanger was, ik nog jong ben en genoeg tijd heb en mensen vragen zich altijd af wat er is als ik verdrietig ben of waarom ik geopereerd ben.
@bos Mischien als hij wat ouder is dat hij dat wel doet. Want Chanell had dat in het begin ook..Overdag niet willen slapen..en af en toe huilen..soms werd ik er wel een beetje gek van.. Ooh zo haha nou dan zit ik ook bijna op de 6000 Hoe kan dat dat sommige van jullie nog maar op de 2000 zitten dan?
Chamaro, Je kan bij instellingen kiezen hoeveel berichten je per pagina wilt.. Dus de één heeft meerdere berichten onder elkaar als de ander.
hee meiden even snel berichtje, batterij is leeg van laptop en de hond heeft de oplader aangevreten dus die durf ik niet in het stopcontact te doen. @Dreamer, dikke knuff meid! Wat mooi zeg dat filmpje! 'k Vind het zo erg voor jullie! @Kim, sterkte meis met alles! Druppel borstvoeding in z'n oogje wil misschien wel helpen tegen ontstoken oogje. Lange dag gehad, ben nog niet zo lang thuis maar zorg afgesloten dus nu vrij. Morgen even overleggen of ik nog wat vakantie kan krijgen, ben ik wel aan toe. 60 uur er weer op zitten nu. Donderdag nog even m'n weegschaal ophalen, heb ik in t gezin achtergelaten. Ze wilden graag nog even wegen. Idd 20 weken, jippie al op de helft!!!
@ Bos: Wat leuk dat Lars ook geluidjes gaat maken! idd superschattig! en dan straks dat schaterlachen HeerlijK!! @ Red: jeejj 20 weken!! Super meid!
Dames, fijne avond allemaal! ik kruip met mijn meissie op mijn schoot tegen mijn ventje aan! doei doei!
@ Red gefeliciteerd je bent op de helft Zenuwwachtig voor de 20 weken echo of alleen heel nieuwsgierig? 60 uur is wel heel veel, heb je toch nu sowieso wel recht op een aantal dagen niet werken? Leuke hond die zo aan je spullen vreet.. @ Suusje zo eindelijk begonnen met de clomid, hopelijk is het nu snel raak. @ Mariss fijn dat het nu beter gaat met Chanell! Zo jij hebt actief schoongemaakt, goed bezig hoor @ Suus herkenbaar ik stootte een keer met mijn buik keihard tegen zo'n opening bij de supermarkt.. deed zeer.. maar je kindje heeft er waarschijnlijk niet zoveel van gemerkt hoor. Maak je geen zorgen tenzij het pijn blijft doen. @ Kim oh wat zielig voor je hond, waarschijnlijk heeft ze niet zo lang meer nee Ik hoop dat het met je opa wel beter gaat! Ook vervelend van die oom, denk je ook echt waarom nu! Het is al zwaar genoeg voor je oma nu. Met Ayden wel alles goed? @ Emma zo Jorick groeit echt goed zeg! Ik zou ook denken dat je bij de borstvoeding slagroom geeft Wat een vreemde schoonmoeder, wel zeggen waar je mee zit hoor. Ze mag ook wel eens op haar nummer gezet worden Wat stom dat ze dat ontkent van die prikkels, dat is bewezen dat het zo is dus ze moet haar mond houden wat dat betreft. De 3 R's zijn ook zo oud als wat en die gaan daar om. @ Gaby nou dat is ook niet leuk als Joey zo tegen je doet. Mannen.. een apart volk idd. @ Sammie wel goed dat je zo open bent geweest op je hyves al die vragen zijn ook moeilijk telkens. Sja ik kan alleen maar hopen voor je dat het nu eindelijk snel zal gaan gebeuren.. dat je de hoop bent verloren herken ik maar al te goed. Maar vergeet niet dat er echt een kindje gaat komen ook voor jullie. Geef niet op meis. *dikke knuffel geeft* @ Mum ah wat lief en leuk dat Dimara al zo wijs is voor haar leeftijd. Heeft er idd vaak mee te maken dat ze twee weken later is gekomen. Oh wat een gedoe weer met die Ziggo, wat een stelletje domme leeghoofden werkt daar toch!! Grr. Hoe durven ze ineens geld te incasseren he. Koude compressen kreeg ik ook nu al als tip van de fysio (die heeft allemaal van die handige tips hehe) dat helpt echt om de melktoevoer te stoppen. Doe maar gewoon de thermometer erin bij Dimara, alleen maar goed om te helpen met poepen voor nu. Stel dat het anders zo erg wordt als bij de baby van mijn collega, die kon echt niet meer poepen en hij moest een klysma, zo zielig! Heeft ze ook van die harde ontlasting dan? De darmperistaltiek moet gewoon blijven doorgaan dat kan niet ineens stoppen als je er straks geen thermometer meer in doet. Je stimuleert het alleen met de thermometer en in dit geval is dat goed anders zou de ontlasting blijven zitten alleen maar zielig voor je kleine meid! @ Sterretje fijn dat het goed gaat met jullie! We zien je wel weer verschijnen als je een beetje bent opgeknapt he . @ Ukkie kijk je wel uit, want zo'n bandgevoel is ook een symptoom van zwangerschapsvergiftiging. Het beste is toch bellen, misschien wel een heel gedoe maar aangezien je ook een hoge bloeddruk hebt kan het heel gevaarlijk zijn en dan kan je er maar beter op tijd bij zijn. @ winter ik vind het wat minder dat het vroeg donker is, maar de maand december is idd super helemaal dit jaar! Ik heb er dan ook al heel veel zin in de herfst daarentegen vind ik niks met regen en storm.. bah. Het is ook nu al donker, gaat steeds sneller. Volgende maand weer de klok verzetten.. @ Bos en al je kussen gemeten (ben benieuwd namelijk, anders ga ik naar de hema ervoor) Sponsor jij de Hema ook officieel eigenlijk . Infacol heb ik ook al veel goede verhalen over gehoord en boeren is altijd goed voor baby's om te doen. Nog nagedacht over de dokter voor Lars' oortjes? Misschien ff vragen aan je schoonmoeder of LarsJE zijn nieuwe naam is (heeft ze dat laten wijzigen ofzo ) @ Hilli haha ik heb hier dubbel gelegen om dat woord ploddertje! Klopt dat het er niet op staat, daar werd ik ook zo chagrijnig van.. Maar ik laat andere wel meten Heb jij al een hoop spullen gekocht? @ Dreamer pff ik weet even niet wat ik moet zeggen.. wat een stelletje idioten en klootzakken en kutfiguren daar bij de huisarts en het ziekenhuis! :x Hoe durven ze je toch zo te behandelen. Ik kreeg altijd gewoon de uitslag van de gyn, zat geen HA tussen dus geen ervaring mee. Oh, wat een mooi filmpje heb je gemaakt. Ik hou mijn tranen nu in anders ben ik de hele avond emo. Zo herkenbaar nog steeds ook hier. Ik weet niet wat ik verder moet zeggen, ik vind het zo erg voor jullie en ik ben er helemaal verdrietig van, wil je een hele dikke knuffel geven en hoop zoo dat er snel een donor is voor jullie. Het is nooit compleet zoals je wilt.. maar het is hoe dan ook een kindje VOOR jullie 2 en jij zal het dragen. @ Kristel wat balen dat het waarschijnlijk toch KMA is, maar het scheelt dat je het weet. En dat het vergoed wordt door de verzekering. Jij hebt het tot het einde geprobeerd met borstvoeding, méér kan je niet doen ongeveer. Helemaal geen melkproducten is zwaar inderdaad. Voel je niet schuldig hè, dat is echt niet nodig! Yentle heeft niks te klagen met zo'n supermama, want je ontdekt tot nu toe alles zelf en je bent er ook snel mee vind ik. Hopelijk is haar B12 goed. @ Mecha van harte gefeliciteerd! Ouwe @ Ryanne ook al van die vreemde schoonouders ik zie het echt al voor me, dat jij daar naast zit en zo naar ze kijkt van.. waar ben je mee bezig..?!?!
dreamer: oh meid wou dat ik iets voor je kon doen..... heb je filmpje gekeken... mooi gedaan hoor.... *snik*. vind t echt zo erg voor je! .......had joey jou filmpje laten zien.....hij moest er gewoon echt van huilen... mecha: gefeliciteerd... all: had echt bijgelezen hoor... maar....ben beetje vergeten... en de taart was lekker hoor
@mum: fijne avond meid.. @red: lekker vrij nu...hopen dat je nog wat vakantie kan opnemen...wel lekker om ff bij te komen na al die uren werken. hoe is het met het werk van je man? @sammie: en al reacties gehad op het zwanger willen worden...wel een opluchting nu of niet dat je er gewoon over kan praten zonder geheimzinnig te doen @oma: hoe gaat het met je man? hij had waarschijnlijk ook nog wel een klein beetje hoop.. weten jullie ook de oorzaak waardoor hij onvruchtbaar is of is daar geen aanleiding voor? @chamaro: en voldaan na al dat poetsen....je zal wel moe zijn nu haha.. @suusje: hoe is het met jou? @ukkie: zijn de voorweeen nog zo erg...heb je nog gebeld naar de gyn of niet? @gaby: hoe gaat het met jou...en je ongi?
bos.. ongi is al weer voorbij.... zaterdag had ik die test... zondag had ik al wat oud bloed en maandag was ik ongi.. dus de aankomende ongi mag ik me weer aanmelden.. en hoe t met mij is.. ik doe m'n ding op de dag....en thats it....!
*Bos schaamt zich diep en rent naar de schuur...haalt de rolmaat uit de gereedschapskist...rent naar boven en gaat het kussen opmeten...* @euh hij is 68 bij 43
@gaby: hopen dat de volgende ongi snel mag komen dan..moeten jullie nog veel regelen voor de bruiloft...
bos: ja mojn ongi moet voor de 30ste komen.. anders ben ik niet optijd voor de winterstop.. voor de bruiloft is bijna alles klaar.. joey moet nog een pak en schoenen.. en hij moet nog bruidsboeket en de corssages regelen.. en dat was t..
@bos: Ja dat ben ik zeker haha.. Maar ben wel heel trots op mezelf dat ik dat vanmiddag allemaal heb gedaan Zat vanmiddag echt de hele tijd naar mijn ramen te kijken en gewoon door de hele woonkamer.. Met een glimlach op me gezicht.. TJaa dom ik weet het haha..
@ Bos.. voorweeen zijn nu ongeveer een uurtje weg.. af en toe komt er een kramp tussendoor.. alleen heb ik wel een weeerig gevoel bovenin mijn buik.. dat blijft vervelend.. ik ga morgen vroeg direct de HA bellen om nog een keer mijn bloeddruk te laten meten. Als hij weer hoog is dan bel ik direct de gyn.
@gaby: ja echt belachelijk die winterstop...en duurt die de hele winter?? @chamaro: haha ik ben ook trots op je meid...lekker genieten van je ramen hoor...ik was al trots op mezelf dat ik vandaag naar de karwei en kringloop ben geweest (en dus opgeruimd heb in huis) en mijn was weggewerkt heb en de ooievaar gemaakt had haha...(en ik had visite he vanochtend dus toen kon ik niks doen hihi) hopen dat het morgen mooi weer word dan ga ik naar de stad wandelen om lars zijn jas te halen en ff naar de plus lopen en naar de etos voor wat boodschapjes en wil eigenlijk weer een keer dweilen..(is niet meer gebeurt nadat de kraamhulp weg is gegaan schaam schaam) maar goed het zijn nog maar plannen eerst maar eens kijken hoe lars zich gedraagt morgen @dees: haha ja ik denk dat ik aandelen ga nemen bij de hema haha ik ben wel een beetje hema verslaafd...