@Ukkie, hoop dat de pillen werken! Bij mij werkte het niet helaas, werd alsnog wakker van weeen. Zou fijn zijn als je even lekker bij kunt slapen1 Doe lekker rustig aan he, goed ontspannen en hopelijk zet het snel door! @Bos, wat een schattig jasje! echt leuk Lekker thee mijn kopje hier is al 3 keer koud geworden, jorick is het er niet mee eens dat ik even thee drink haha. @Mum, ik heb dus savonds geen tijd haha, als mark thuis is kan ie me wel aflossen savonds, maar ja die heeft ook al een hele dag gewerkt dan. ben jij alweer een beetje opgeknapt? @Knarboor, zo 9 pond al met 37 weken!? Vind dat altijd maar eng he met de bevalling, zon grote baby. @all, Ik geef nu sinds gister maar 1 borst per voeding, en nu is het spugen en kokhalzen bijna over! heb hier ook de kachel al aan... normaal niet maar ben niet zo fit dus heb het lekker warm hier. word weer iemand wakker..
@ Bos: Thnx voor de thee, maar uhm... nu ga je natuurlijk niet schoppen hé, zou best lullig zijn na dat lieve oppie thee! @ Verwarming: ik heb 'm hier ook op 20 staan @ Emma: Ja ik voel me steeds beter afgezien van de vermoeidheid, dat gaat echt heel langzaam, maar helaas begin ik nu te snotteren Ik heb ook steeds koude thee
@ryanne; jee werk dag weer voorbij.. @mum: haha schoppen is niet meer nodig...ben al klaar met dweilen @emma: beter dat het nu minder is met spugen en kokhalzen...misschien kreeg hij teveel ofzo... ach het gewicht van de baby zegt niks over je bevalling he.
@ Bos: Mooi dat het klusje al is geklaard Wat gaan jullie eten?? wij gaan poffertjes eten, lekker makkelijk
Dimara "knakt" trouwens heel erg, als ik haar aankleed dan schrik ik me regelmatig rot omdat ik denk dat ik haar gigantisch pijn doe. vooral haar armpjes, beentjes en schoudertjes knakken wat af, volgens de kraamverzorgster moesten we het even in de gaten houden... hebben meer kindjes hier last van? ze reageerd er trouwens niet op, dus ik neem aan dat ze er geen pijn door heeft...
Chanell haar enkels, polsjes en schoudertjes knakken ook wel wat..Maar ik denk dat dat normaal is.. Denk omdat ze best wel snel groeien? Ik weet het anders ook niet Chanell heeft er ook geen pijn aan..
@ Mariss: ow okeej ik ben "blij" te horen dat Dimara dus niet de enige is, de kraamverzorgster reageerde erop alsof het heel gek was...
Hoi meiden, Heb ik nog wat spannends gemist? Hier een leuke dag gehad met hele stoute kleuters hahah! Twee hadden hun handen met inkt ingesmeerd en zichzelf er even onder gesmeerd... Och och och!! Nu zit ik lekker op de bank, ben een beetje moe. Heb al 4 kleuterrapporten af, nog slechts 11 te gaan
@mum: ik heb bij lars nog nooit wat horen knikken... wij...euh ik (moet alleen eten) ga denk macaroni eten...
@juffie: haha dat zal een bende geweest zijn dan.. ik heb altijd gezegt dat ik mijn kind niet in de box zou laten slapen ...3x raden waar lars ligt te slapen zucht....het is echt een draak op bed alleen maar huilen en schreeuwen en in de wagen ook niet willen slapen en in de box geen probleem...
@ Bos: Hmmm Lars knakt dus niet... naja ga het zoiezo even navragen bij het cb de 12e... Maak je niet te druk over dat in de box slapen, soms moet je even over je moederhart strijken hihi Dimara ligt op de borst van mijn vriend (mijn vriend is in slaap gevallen, ik zit ernaast) en Dimara zit tussen wakker en slapen in maar is al 2x bijna van zijn buik/borst afgegleden zo grappig (heel rustig en ik kan ze zo terugschuiven)
weet niet meer wie het vroeg maar ze weet niet wat het word, weten de meeste van ons niet (op het dorp dan ) zo hier was het ook zo kil heb lekker de haard aangestoken ,wel zacht anders lopen de reuzen je ... uit heb weer een leuk boek gekocht : fantastische taarten, bakken is zo leuk!
Ach ik heb gewoon een traantje in mn ogen!!! heerlijk die kleine meid van jullie.. Vooral die met die handjes naar je borst, ligt heerlijk op je buik i.p.v. in je buik Echt een heel mooi meisje hebben jullie samen Wees maar erg trots op zo'n lekkertje!!!